Możemy zaoferować Ci szybką i profesjonalną obsługę informatyczną. Oferujemy indywidualne podejście, wsparcie oraz przystępne ceny. Nie decyduj się na półśrodki, skup się na najważniejszych sprawach. Skorzystaj z naszego wsparcia i specjalnej platformy, która usprawni kontakt między nami. Zyskaj niezawodną pomoc techniczną w każdym momencie.

Kompleksowa pomoc i wsparcie

Współcześnie problemy natury informatycznej dotykają coraz więcej przedsiębiorstw. W zależności od stopnia ich zaawansowania mogą wpłynąć na kondycję danej firmy. Intuicyjne i prawidłowo funkcjonujące systemy informatyczne pozwalają osiągać wcześniej założone cele. Odpowiednio eksploatowane narzędzia gwarantują efektywną pracę całych działów, jak i pojedynczych osób zatrudnionych w Twojej firmie. Przy kompleksowych działań warto mieć swojego stróża, który czuwa nad bezpieczeństwem oraz prawidłowym działaniem sprzętu czy oprogramowania.

Tymczasem nawet drobne awarie mogą zburzyć codzienny porządek i zdezorganizować pracę. W związku z tym warto posiadać odpowiednie zaplecze IT, które pozwala na komfortowe użytkowanie posiadanych systemów. Niewielkie usterki są usuwane na bieżąco, dzięki czemu nie wpłyną na prężność działania Twojego przedsiębiorstwa. Wsparcie techniczne i helpdesk to narzędzia, które pozwalają na sprawne rozwiązywanie problemów. Wszystko po to, aby zapewnić Ci maksymalny komfort i wolną głowę od zmartwień, które nie powinny Cię obchodzić.

Jak działa nasz helpdesk?

Z pewnością miałeś już styczność z firmami informatycznymi, które udzielają wsparcia technicznego. Niestety większość z nich wykorzystuje często różnorodne kanały komunikacyjne oraz nie posiada z góry ustalonych procedur obsługi zgłoszeń. Spokojnie, z nami nie doświadczysz chaosu! Oferujemy system obsługi zgłoszeń oraz dobrze zorganizowaną pomoc zdalną. Wszystko zależy od rodzaju Twojego problemu oraz bieżących potrzeb osób zgłaszających awarię.

Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie rozwiązać wiele usterek bez ingerencji w ogólną pracę Twojego przedsiębiorstwa. Poważniejsze przypadłości wymagają szybkiego działania prewencyjnego i naszej specjalistycznej wiedzy, na którą możesz zawsze liczyć. Dokonujemy wszelkich starań, aby skracać czas reakcji do minimum, a dzięki zastosowanym przez nas narzędziom możesz natychmiast stworzyć zgłoszenie. Działamy zgodnie z wypracowanymi przez nas procedurami. Stosujemy najlepsze praktyki ITIL.

Czas w biznesie to po prostu pieniądz

Całość procesu wsparcia technicznego nie powinna prowadzić do długofalowej dezorganizacji firmy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że każda minuta w świecie biznesu jest przeliczana na złotówki czy inną walutę. Decydując się na nasze wsparcia i dostęp do helpdesku możesz być pewien jego prężnego działania. Oferowane przez nas usługi są dopasowane do rozmiaru Twojej firmy oraz formy jej działalności.

Nasze procedury usuwania awarii nie ograniczają się wyłącznie do usuwania powstałych awarii. Przede wszystkim staramy się, aby do nich w ogóle nie dochodziło. W ramach naszego wsparcia możesz liczyć na stałe doradztwo, które przekuwamy w profilaktykę. To niebywały komfort dla pracowników Twojej firmy. Dzięki nam wszyscy mogą skupić się wyłącznie na generowaniu zysków.

Oferowane przez nas usługi wsparcia technicznego obejmują:

  • Usuwanie awarii oprogramowania oraz
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania;
  • Wsparcie eksploatacyjne;
  • Dbanie o systemy zabezpieczeń;
  • Szkolenie oraz doradztwo dla pracowników firmy.

Ponadto mamy szereg innych rozwiązań, które pomogą Ci w trudnym czasie. Wiemy ile wyzwań technicznych sprawia praca zdalna. Mamy świadomość ogromu problemów z jakimi możesz się borykać. Jesteśmy w stanie zapewnić Twojej firmie ciągłość pracy w bezpiecznych warunkach.

Przystosujemy Twoje kluczowe narzędzia do pracy grupowej, tak aby Twoi pracownicy podczas pracy zdalnej zachowali dotychczasową jakość i efektywność wykonywanych obowiązków.

Zalety zastosowania naszego wsparcia technicznego i helpdesku:

  • Jeden panel – wiele możliwości – nasza platforma gromadzi zgłoszenia, które natychmiastowo dystrybuowane są do odpowiednich specjalistów. Otrzymujesz szybkie wsparcie od osób, które na tym się znają.
  • Porządek w obsłudze – w opisie Twojego zgłoszenia nie musisz podawać dodatkowych informacji. My doskonale wiemy z jakiego wariantu wsparcia korzysta Twoja firma. Gromadzimy historię kontaktu, sporządzamy raporty. Dzięki temu doskonale wiesz za co płacisz.
  • Dopracowane etapy kontaktu – wyciągamy wnioski i na bieżąco uczymy się Tobie pomagać. Na bazie naszej współpracy wybierzemy preferowane przez Ciebie formy kontaktu. Możesz też wybrać konkretnych specjalistów, którym wcześniej już zaufałeś.
  • Wygoda i przejrzyste zasady – nasz helpdesk pracuje w przejrzysty sposób, zgodnie z zapisami podpisanej między nami umowy. Starannie rejestrujemy stan zgłoszeń i czas usunięcia awarii. W końcu nie zmienia się reguł gry podczas jej trwania.
  • Bezpieczeństwo – nasza pomoc nie wpływa na posiadane przez Ciebie zabezpieczenia oraz firmowe dane. Wiemy czym jest RODO oraz jaką współcześnie wartość mają informacje. Interesują nas wyłącznie Twoje problemy, robimy swoje i już nas nie ma.

Wspólnie będziemy dążyć do największej automatyzacji i integracji, aby nasz helpdesk stał się częścią Twojego narzędziowego ekosystemu. Nie pozwól, aby nagle pojawiające się problemy pokrzyżowały Twoje plany w kluczowych momentach. Zyskaj pomoc techniczną, która zawsze będzie gotowa, by sprostać wyzwaniom jakie stawia Twoja firma.

Masz pytania w tym temacie?

Chętnie dzielimy się wiedzą. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych firmy Microsoft, skontaktuj się z nami. Odpowiemy z chęcią na wszystkie Twoje pytania, również podczas video spotkania.