Skorzystaj z kompetencji naszych specjalistów, które mogą być do Twojej dyspozycji. Zniwelujemy Twoje problemy związane z ograniczonymi zasobami personalnymi. Z naszą pomocą sprostasz wymaganiom stawianym przez biznes. Outsourcing IT sprawi, że Twoja firma będzie działała jeszcze sprawniej.

Co zrobić, kiedy nie wiadomo, w co włożyć ręce?

Od czasu do czasu każdy z nas doświadcza stresującej kumulacji zadań do wykonania. To codzienność, jeśli prowadzisz swój własny biznes. Opowiadanie ile rzeczy mamy do zrobienia oraz odkładanie ich na później nie jest najlepszą strategią wychodzenia z takich sytuacji. Warto przyjrzeć się swoim reakcjom w takich chwilach i zamiast panikować zastanowić się w jaki sposób poradzić sobie z nadmiernymi przeciążeniami.

Wyjściem z takiej sytuacji może być przekazanie części zadań komuś z zewnątrz, kto sprawniej stawi czoła wyzwaniom. Wsparcie i fachowa pomoc pozwoli na sprawne i skuteczne rozwiązanie spraw „do zrobienia na wczoraj”. Nie musisz decydować się na taki ruch doraźnie, jeśli taki model współpracy zapewnia maksymalną niezawodność i wydajność. Dlaczego na stałe rozsądnie nie rozplanować tych działań w ten sposób?

Czym jest i na czym polega outsourcing IT?

Outsourcing informatyczny IT to wydzielenie obszaru informatycznego organizacji i powierzenie jego obsługi wyspecjalizowanej i odpowiedzialnej jednostce zewnętrznej. Sprawnie działający system i sieć informatyczna eliminuje przestoje oraz straty w firmie. Jako opiekun IT dbamy o całą infrastrukturę komputerową, bezpieczeństwo danych, a wszelkie potencjalne zagrożenia rozwiązujemy na etapie ich powstawania, eliminując źródło problemu, a nie likwidując jego skutki.

Zapewniamy usługi wsparcia technicznego dla wszystkich wdrożonych i obsługiwanych przez nas rozwiązań. Reagujemy zgodnie z warunkami podpisanych umów SLA. Standardowe warunki obejmują reakcję w ciągu 4 godzin od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do godziny 16.00. W ramach odrębnych umów, wsparcie techniczne zapewniamy w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, z maksymalnym czasem reakcji na poziomie do 4 godzin.

Modele współpracy

Zapewniamy nieprzerwane wsparcie techniczne świadczone przez certyfikowanych specjalistów oferowane w kilku modelach współpracy.

W ofercie posiadamy dwa podstawowe typy outsourcingu informatycznego:

  • Outsourcing częściowy. Wydzielenie poszczególnych zadań w dziale IT i przekazanie w ich utrzymanie firmie zewnętrznej. W firmie pozostaje wspierany przez naszą firmę Twój informatyk.
  • Outsourcing pełny. Przekazanie w utrzymanie naszej firmie całego działu IT, czyli przejmujemy pełną odpowiedzialność za obsługę informatyczną firmy.

W zależności od zakresu przydzielonych nam zadań możemy je realizować zdalnie lub bezpośrednio w siedzibie Twojej firmy.

Proces wdrażania outsourcingu IT składa się z następujących etapów:

  • Analiza stanu obecnego,
  • Podjęcie decyzji,
  • Opracowanie zakresu umowy,
  • Przejście do nowego formatu działalności
  • Wdrożenie outsourcingu

Backup i archiwizacja danych

W sytuacji, kiedy dane przedsiębiorstwo zostanie narażone na nieplanowany przestój, szybkie przywrócenie do pracy oraz odzyskanie utraconych danych jest kluczowe, aby utrzymać funkcjonalność firmy. Możesz być spokojny o ich bezpieczeństwo. Specjalizujemy się w tym, konsekwentnie dbamy o wysoki poziom bezpieczeństwa IT.

Poprzez wykorzystanie systemów backup’u, czyli systemów zabezpieczania danych, możliwe jest wykonywanie w sposób automatyczny kopii bezpieczeństwa plików, wolumenów, aplikacji, baz danych, także całych systemów operacyjnych, dzięki automatycznemu kopiowaniu wybranych zasobów i danych na specjalne nośniki.

Zarządzanie infrastrukturą IT

Skuteczne zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa, którą następnie wdrażamy i utrzymujemy, zależy głównie od konserwacji sprzętu komputerowego i oprogramowania. Środowisko IT narażone jest na ciągłe zmiany, a producenci oprogramowania wydają nowe wersje systemów i uaktualnień.

Usługi naprawcze mają na celu zagwarantować Tobie sprawne  działanie systemów i środowisk IT, poprzez zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania urządzeń i sprzętu komputerowego. Przeglądy i czyszczenie mają na celu zapewnienie bezawaryjnego działania sprzętu. Tym sposobem zapewnimy ciągłość działań Twoich kluczowych procesów.

Korzyści strategiczne i finansowe płynące z naszego outsourcingu IT

Przeniesienie ciężaru odpowiedzialności za infrastrukturę informatyczną poza firmę, pozwala znacznie obniżyć koszty, a także zapewnić nieprzerwany dostęp do nowych rozwiązań IT. Pozwala to skupić się Tobie na rozwijaniu podstawowej działalności firmy.

  • Stałość cen kosztów obsługi (abonament miesięczny);
  • Gwarancja redukcji kosztów w obrębie IT;
  • Wysoka wydajność działania środowiska i ograniczenie ryzyka awarii;
  • Optymalizacja parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, licencje);
  • Redukcja kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;
  • Wysoka jakość systemów bezpieczeństwa.

Decydując się na outsourcing IT naszych specjalistów uzyskasz dostęp do specjalistycznego know-how.

Gwarantujemy wyłącznie wysoką jakość świadczonych usług. Wybierz dogodny dla siebie model współpracy, który pozwoli Ci reagować na potrzeby rynku!

Masz pytania w tym temacie?

Chętnie dzielimy się wiedzą. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych firmy Microsoft, skontaktuj się z nami. Odpowiemy z chęcią na wszystkie Twoje pytania, również podczas video spotkania.