Case Study
Auto Group Polska

Microsoft 365 dopełnia największy kompleks motoryzacyjny w Polsce!

Microsoft 365 dopełnia największy kompleks motoryzacyjny w Polsce!Auto Group Polska
Logo Klienta

Auto Group Polska

Auto Group Polska to jeden z największych kompleksów motoryzacyjnych w Polsce. W swojej ofercie posiada marki takie jak Seat, Volkswagen, Audi. Oferuje samochody najwyżej klasy i obsługuje klientów na najwyższym poziomie. W salonie działa również jeden z największych działów sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów Volkswagena w Polsce.

Wyzwanie

Chcąc iść z duchem czasu i przygotować salon na nowe wyzwania, firma Auto Group Polska postanowiła wkroczyć na ścieżkę cyfrowej transformacji. Długo poszukiwała odpowiedniego partnera, który jasno przedstawi konkretny plan działania i rozpocznie wprowadzanie zmian. Znalazła ekspertów Supremo, którzy z wielkim zapałem podjęli się wyzwania.

Rozwiązanie

Decyzja wdrożenia narzędzi Microsoft miała na celu ujednolicenie i rozszerzenie wewnętrznej komunikacji. Firma sprzedająca samochody wysokiej klasy potrzebowała zmian - infrastruktura serwerowa wymagała modernizacji. Nasi inżynierowie zaprezentowali techniczne możliwości Microsoft Office 365 i wspólnie z Auto Group Polska wypracowaliśmy mechanizmy działania. Na filarach naszego wieloletniego doświadczenia zbudowaliśmy zupełnie nowy, efektywniejszy model pracy w salonie samochodowym. Pojawiły się między innymi mailowe skrzynki współdzielone – każdy pracownik miał dostęp do wiadomości, które dotyczyły jego działu i mógł oznaczyć zadanie, którego realizacji się podejmie. Wyeliminowało to chaos informacyjny i dało szeroki pogląd na podział obowiązków między pracownikami. W firmie pojawił się komunikator, który dał możliwość wysyłania błyskawicznych wiadomości i prowadzenia videokonferencji z dowolnego urządzenia, które miało tylko dostęp do internetu. SharePoint – czyli witryny dokumentów spowodowały, że pracownicy mogą w czasie rzeczywistym przeglądać i edytować jeden dokument jednocześnie. Dzięki temu rozwiązaniu nie ma problemu z odszukiwaniem najbardziej aktualnej wersji pliku.

Nie trzeba później go przesyłać do innych osób, co oszczędza sporo czasu. Nowoczesny i prosty kalendarz to narzędzie, dzięki któremu wszyscy pracujący w Auto Group Polska są znacznie bardziej zorganizowani. Koniec z notatkami na papierze. Teraz wszystkie informacje o spotkaniach są w jednym miejscu, a kalendarz wysyła przypomnienia, by żadne z nich nie zostało pominięte. Z aplikacji można również bezpośrednio rezerwować sale konferencyjne, co okazało się bardzo często używaną funkcją w organizacji. Nieocenioną korzyścią cyfrowej transformacji jest gwarancja braku przestojów w działalności firmy. Serwer w chmurze nigdy nie przestanie działać z powodu brak dostaw prądu, awarii klimatyzacji. Wszystkie dane są bezpieczne. Sama usługa migracji przebiega bardzo szybko. W ciągu kilku dni specjaliści Supremo sprawnie przeprowadzają wdrożenie i kończą projekt. Tak było i tym razem. Nasz zadowolony partner teraz znacznie łatwiej i efektywniej koordynuje jazdy próbne, zarządza ludźmi w organizacji i szybciej obsługuje klientów.

Wyniki

Po wdrożeniu usługi Microsoft Office 365 w salonie samochodowym we Wrocławiu nastąpiła znaczna poprawa wewnętrznej organizacji pracy. Efektywne wdrożenie usługi Microsoft spowodowało:

  • Oszczędność czasu pracy w ciągu dnia.
  • Mniejsze zapełnienie skrzynek mailowych.
  • Mniejszą liczbę wyjazdów delegacyjnych.
  • Spadek kosztów infrastruktury serwerowej.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(