Microsoft 365 dopełnia największy kompleks motoryzacyjny w Polsce!

Branża klienta
Handel i dystrybucja
Motoryzacja
Wielkość firmy
Wdrożone usługi i rozwiązania
Aplikacje i usługi Microsoft 365
Intranet i aplikacja dla pracowników
Aplikacje biznesowe Power Platform
Adopcja i change management
Szkolenia i warsztaty
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Brak osób biorących udział w projekcie

Auto Group Polska – czołowy kompleks motoryzacyjny w Polsce, oferuje ekskluzywne marki takie jak Seat, Volkswagen czy Audi. Znany z najwyższej klasy samochodów i obsługi, salon ten również prowadzi jeden z największych działów sprzedaży oryginalnych części oraz akcesoriów Volkswagena w kraju.

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Jako Supremo stanęliśmy przed wyzwaniem zmodernizowania infrastruktury IT Auto Group Polska. Głównym celem było umożliwienie firmie przejście na bardziej zintegrowaną i elastyczną platformę pracy zdalnej. Organizacja potrzebowała zmian, które pozwolą na lepsze zarządzanie zadaniami, komunikację między działami i zwiększenie bezpieczeństwa danych.

Rozwiązanie

Zaimplementowaliśmy Microsoft 365. Pozwoliło to na ujednolicenie procesów komunikacyjnych i pracy grupowej, a także na wprowadzenie zaawansowanych mechanizmów bezpieczeństwa czy zarządzania danymi. Nasze działania obejmowały m.in. wprowadzenie współdzielonych skrzynek mailowych, komunikatora do błyskawicznych wiadomości i wideokonferencji, SharePoint dla współpracy nad dokumentami oraz nowoczesnego kalendarza, który zwiększył organizację pracy.

Efekty

Dzięki naszej współpracy Auto Group Polska osiągnęła znaczącą poprawę w zarządzaniu zadaniami, komunikacji między działami i bezpieczeństwie danych. Wdrożenie Microsoft 365 umożliwiło firmie lepszą koordynację działań, szybszą obsługę klientów, a także wzmocnienie ochrony przed cyberzagrożeniami. Przełożyło się to na lepszą obsługę klientów i wzrost satysfakcji pracowników. Nieocenioną korzyścią cyfrowej transformacji jest gwarancja braku przestojów w działalności firmy, co jest kluczowe dla lidera rynku motoryzacyjnego.

Klient

Wyzwanie

Rozwiązanie

Efekty

W odpowiedzi na potrzebę cyfrowej transformacji Auto Group Polska nawiązała współpracę z Supremo, aby zmodernizować swoją infrastrukturę serwerową i ulepszyć wewnętrzną komunikację za pomocą narzędzi Microsoft. Po efektach oraz opiniach Klienta widzimy, że był to świetny wybór, bazujący na świetnie dopasowanym partnerstwie. Dziękujemy i polecamy się na przyszłość!

Udostępnij

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak