System CRM Microsoft oraz Dynamics 365

System CRM pomaga efektywnie zarządzać relacjami z klientami i dobrze organizować codzienną pracę działu sprzedaży oraz obsługi klienta. Wybieraj spośród kilku dostępnych rozwiązań CRM opartych na technologii Microsoft i dopasuj system do swoich potrzeb, a także procesów!

Dlaczego warto wybrać
CRM Microsoft / Dynamics 365?

Elastyczny i dopasowany do procesów

System CRM, który możesz w pełni zaprojektować i dostosować do specyficznych procesów w swojej firmie

Bezpieczeństwo danych klientów

Wrażliwe dane pozostają w chmurze Twojej organizacji i są zabezpieczone przez usługi Microsoft

W ramach licencji Microsoft

Zoptymalizowane licencje pozwolą Ci na korzystanie z CRM Microsoft bez dodatkowego abonamentu

Najważniejsze funkcje systemu CRM Microsoft

System CRM oparty na rozwiązaniach Microsoft daje Ci pełną gamę możliwości zarządzania procesami sprzedaży i marketingu.
Dzięki temu dotychczasowe metody bazujące np. na arkuszach kalkulacyjnych odejdą w zapomnienie!

Zarządzanie procesem sprzedaży

System CRM to Twój klucz do efektywnej sprzedaży! Dzięki systemowi CRM masz dostęp do wszystkich kluczowych informacji – etapu sprzedaży, statusu szansy sprzedażowej i historii współpracy.

Automatyzacja oraz optymalizacja procesów sprzedaży umożliwiają współpracę wszystkich członków zespołu, a także monitorowanie pracy działu sprzedaży.

Kontakty

Z systemem CRM Microsoft masz pewność, że wszystkie biznesowe kontakty zapisane są w jednym miejscu. Centralizacja i organizacja informacji o kontaktach umożliwiają łatwe zarządzanie relacjami z klientami. Przekłada się to na lepszą organizację sprzedaży oraz obsługi klienta.

W systemie CRM Microsoft w szybki sposób dodasz firmy, ich dane rejestrowe i adresowe, a także kontakty do poszczególnych osób.

Raportowanie i analityka

Microsoft CRM dostarcza narzędzi do tworzenia raportów oraz analiz, które pomagają w monitorowaniu efektów pracy i podejmowaniu decyzji biznesowych.

Dzięki temu możesz łatwo śledzić swoje wskaźniki KPI, analizować trendy, a także optymalizować swoje działania. Wszystko po to, żeby osiągnąć najlepsze wyniki!

Zarządzanie zgłoszeniami

Z CRM Microsoft możesz zarządzać zgłoszeniami od klientów oraz śledzić etapy ich realizacji. W jednym systemie zyskujesz dostęp do danych z procesu sprzedaży, ale również realizacji zleceń usług czy zleceń serwisowych.

Dodatkowo kolejnymi opcjami są: raportowanie liczby godzin przeznaczonych na realizację danego zlecenia oraz możliwość sprawdzenia liczby godzin poświęconych na realizację projektu i obsługi danego klienta.

Potencjalni klienci

System CRM to niezbędne narzędzie do pracy z potencjalnymi klientami, czyli „leadami” sprzedażowymi.

Przejrzyste tabele umożliwiają tworzenie raportów w zależności od różnorodnych kryteriów i planowanie kampanii.

Marketing

Wszystkie Twoje kampanie marketingowe będą teraz dostępne w jednym miejscu.

System pomaga w planowaniu kampanii marketingowych i śledzeniu ich skuteczności. W systemie CRM Microsoft zbierzesz informacje o udzielonych zgodach marketingowych, stworzysz listy materiałów marketingowych oraz innych zasobów.

Porównaj systemy CRM z rodziny Microsoft oraz Dynamics 365

Pomożemy wybrać optymalny system CRM w zależności od skali Twojego biznesu, specyfiki działalności, procesów oraz możliwości budżetowych.

CRM Microsoft 365

CRM z zestawem podstawowych funkcji dla małych firm

Technologia: Microsoft 365, SharePoint
Prosty i intuicyjny system zawierający podstawowe funkcje
Dla małych firm
Licencjonowanie: brak dodatkowych licencji poza pakietem Microsoft 365 (od F3 w górę)
Funkcjonalność: podstawowe moduły: sprzedaż, marketing, obsługa klienta, rejestrator czasu
CRM Microsoft Power Platform

Dopasowany system, konfigurowany pod procesy dla średnich firm

Technologia: Microsoft Power Platform
Intuicyjny, skalowalny system dopasowany do procesów w organizacji
Dla średnich firm
Licencjonowanie: Licencje Power Platform od ok. 30 zł / użytkownika
Funkcjonalność: szczegółowe, rozszerzone moduły dopasowane do procesów
CRM Microsoft Dynamics 365

Rozbudowany i zaawansowany CRM dla dużych organizacji

Technologia: Microsoft Dynamics
Rozbudowany system dla zaawansowanych użytkowników
Dla średnich i dużych firm
Dodatkowy koszt licencji, moduł „sales” od ok. $65 / m-c na użytkownika
Funkcjonalność: moduły - finanse, sprzedaż, marketing, obsługa klienta, raportowanie

System CRM Microsoft – korzyści wynikające z Microsoft Power Platform

Power Platform to technologia Microsoft, która pozwala na szybkie stworzenie aplikacji CRM z niewielkim udziałem kodowania. Nie potrzebujesz zespołu programistów, aby stworzyć aplikację, która spełni Twoje konkretne oczekiwania oraz specyficzne potrzeby firmy. System zaprojektowany z udziałem inżynierów i analityków Supremo, możesz z łatwością edytować – dzięki prostemu interfejsowi z opcją Przeciągnij i upuść.

Microsoft Power Platform umożliwi Ci skupienie na logice biznesowej oraz funkcjonalności aplikacji, a nie na skomplikowanych aspektach technicznych.

System CRM bazujący na Microsoft Power Platform oznacza również łatwą integrację z innymi narzędziami Microsoft, takimi jak: Outlook, Teams, Excel czy Power BI, a także z ponad 200 źródłami danych i systemami zewnętrznymi. Zapewnia to spójne, zawsze aktualne dane firmowe w różnych aplikacjach, dając szanse na automatyzację i optymalizację procesów biznesowych!

Przeczytaj więcej o korzyściach wykorzystania Microsoft Power Platform do stworzenia dedykowanych aplikacji
No items found.

FAQ – System CRM Microsoft oraz Dynamics 365

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi systemów CRM.

Czym jest system CRM, CRM Microsoft oraz Microsoft Dynamics 365?

Jakie są korzyści wynikające z korzystania z systemu CRM Microsoft / Dynamics 365?

Dla jakich firm przeznaczony jest system CRM Microsoft oraz Dynamics 365?

Jakie możliwości daje Power Platform do tworzenia aplikacji CRM Microsoft?

Klienci o nas

Wdrożenie intranetu SharePoint

Dzięki wsparciu Supremo proces przebiegł bardzo sprawnie. Szczególnie istotną rolę odegrała analiza potrzeb różnych grup pracowników oraz zaplanowanie struktury intranetu. Praca nad tym projektem była naprawdę satysfakcjonującym doświadczeniem. Jestem dumna z efektów, które osiągnęliśmy wspólnie z zespołem.

Przeczytaj Case Study
Żaneta Waleńska
Starszy Specjalista ds. Komunikacji
,  
Werner Kenkel

Wdrożenie środowiska Microsoft 365

Za sprawą Microsoft 365 Business przeszliśmy od fragmentacji do unifikacji. Wiele innych zastosowań Microsoft 365 nie wymaga użycia tylu narzędzi, z jakimi mieliśmy do czynienia wcześniej. W środowisku i oprogramowaniu Microsoft wszystko zawarte jest w jednym miejscu. To naprawdę użyteczne.

Przeczytaj Case Study
Hubert Hafke
IT Director
,  
VMR

Wdrożenie usług Microsoft 365 oraz Azure

Ten projekt to coś więcej niż krok w stronę optymalizacji procesów i kosztów związanych z utrzymaniem infrastruktury IT. Usprawnienie pracy jest wpisane w naszą misję. Dzięki rozwiązaniom chmurowym Microsoft zapewniamy naszym pracownikom jeszcze wyższy komfort wykonywania obowiązków w innych aspektach – pod kątem wygody i efektywności działania środowiska cyfrowego.

Przeczytaj Case Study
Mariusz Sobociński
Dyrektor IT & Analityków Biznesowych
,  
Nowy Styl

Wdrożenie intranetu SharePoint

Rozpoczynając wdrożenie intranetu SharePoint, nie mieliśmy niezbędnej wiedzy, jak skonfigurować tę platformę, jakie treści na niej zamieszczać oraz co jeszcze będzie przydatne w naszej firmie. Dlatego powierzyliśmy ten projekt konsultantom Supremo, którzy mają niezbędne, konieczne doświadczenie w tym obszarze. Iteracyjne podejście i warsztatowa forma współpracy pozwoliły zwinnie zrealizować projekt wraz z niezbędnym przeszkoleniem redaktorów KontaKT-u.

Przeczytaj Case Study
Piotr Stachowiak
Kierownik Biura Optymalizacji
,  
Grupa Komputronik

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak