Chmura Microsoft 365 otwiera firmę na wyzwania, jakie stawia przyszłość!

Branża klienta
Medycyna i farmacja
Handel i dystrybucja
Wielkość firmy
250 pracowników
Wdrożone usługi i rozwiązania
Aplikacje i usługi Microsoft 365
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Ewa Kurek
Business Applications
Business Apps Team Manager
Grzegorz Sadziak
Sales
Solution Architect – Presales Engineer / Security Lead | Ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa
Iga Szatkowska
Employee Success
Office Specialist

Kebomed to niezależny europejski dystrybutor urządzeń medycznych i sprzętu dla systemu opieki zdrowotnej. Firma posiada bogate doświadczenie kliniczne oraz głęboką wiedzę o lokalnych rynkach. Historia Kebomed sięga ponad 75 lat, a obecna firma została utworzona w 1995 roku z lokalną obecnością w Danii, Szwecji i Finlandii. Od tego czasu Kebomed połączył się z innymi dystrybutorami urządzeń medycznych, zdobywając unikalną pozycję na każdym rynku, rozszerzając swoją obecność w Europie, w tym we Francji, Szwajcarii, Niemczech i Austrii.

Kebomed współpracuje zarówno z dostawcami, jak i klientami w systemie opieki zdrowotnej, oferując spersonalizowane rozwiązania i dzieląc się wiedzą o najnowszych produktach i procedurach. Firma jest znana z profesjonalnego zespołu sprzedażowego, który rozumie specyficzne wyzwania lokalnych rynków i cieszy się zaangażowaniem w pracę, co napędza ich działania w całej Europie, tworząc jedną europejską rodzinę Kebomed.

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Naszym celem, wspólnie ustalonym przez Zarząd Kebomed, było znalezienie rozwiązania, które pozwoli na poprawę efektywności, ograniczenie kosztów, podniesienie bezpieczeństwa, ujednolicenie komunikacji, unifikację narzędzi oraz wzrost konkurencyjności po przejściu do chmury obliczeniowej Microsoft.

Rozwiązanie

Jako odpowiedź na te wyzwania przeprowadziliśmy wdrożenie platformy Microsoft 365. To strategiczne posunięcie pozwoliło firmie wykorzystać moc chmury Microsoft do transformacji organizacji.

Efekty

Dzięki Microsoft Office 365, Kebomed uzyskał niezawodny dostęp do najnowszych funkcji i aktualizacji, co pozwoliło skupić się wyłącznie na rozwiązywaniu problemów biznesowych.

Klient

Wyzwanie

Rozwiązanie

Efekty

Wdrożenie Microsoft 365 było koniecznym krokiem dla osiągnięcia celów biznesowych i zapewnienia długoterminowej konkurencyjności na rynku. Cieszymy się, że jako Supremo dołożyliśmy cegiełkę do realizacji tego wyzwania!

Udostępnij

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak