Lider na polskim rynku sprzedaży opon online. Doskonale znający potrzeby klienta. Ciężka praca i wytrwałość zaowocowała uzyskaniem licznych prestiżowych tytułów i nagród. Dziś Oponeo S.A. rozbudowuje swoją siedzibę, tworzy kolejne miejsca pracy i planuje ekspansję na nowe rynki.
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy zasoby informatyczne okazały się być niewystarczające. Organizacja Oponeo szukała nowoczesnego rozwiązania IT, które pozwoli jej na bezpieczne skalowanie biznesu i zapewni najwyższy komfort codziennej pracy. Zależało jej przede wszystkim na ulepszeniu komunikacji między pracownikami. Oczekiwała bezawaryjnego systemu pocztowego.
Ówczesny system pocztowy Kerio nie spełniał oczekiwań rozwijającej się firmy Oponeo. Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie migracji poczty, organizacja Oponeo zdecydowała się właśnie nam powierzyć ten projekt. Współpraca rozpoczęła się od badania potrzeb klienta, oceny środowiska IT, a następnie zaproponowania przez ekspertów Supremo najlepszego rozwiązania - usługi Microsoft Exchange Online.
Ogromne możliwości tego oprogramowania wynikają z tego, że jedynym wymogiem korzystania z poczty na dowolnym urządzeniu jest dostęp do łącza internetowego. Dane aplikacji pocztowej są zawsze aktualne i dostępne. Niedogodność ciągłego przesyłania załączników i nadpisywania przez kolejne osoby następnych wersji pliku całkowicie znika – teraz pracownicy Oponeo mogą w czasie rzeczywistym pracować nad jednym dokumentem, dowolnie go edytować lub powrócić do stanu sprzed edycji.
Takie rozwiązanie skraca czas realizacji zadań i minimalizuje ryzyko pojawienia się błędów. Ma znaczny wpływ na poprawę komunikacji w firmie. Microsoft Exchange Online to także gwarancja bezpieczeństwa danych i możliwość szybkiego skalowania zasobów. Jeśli tylko pojawi się potrzeba na zwiększenie zasobów jest to możliwe natychmiastowo. W organizacji Oponeo S.A. sprawnie przeprowadziliśmy migrację blisko 250 użytkowników. Podczas procesu zmiany oprogramowania pocztowego wszyscy pracownicy mogli bez zakłóceń wysyłać i odbierać wiadomości. Dodatkowo, wdrożyliśmy Skype dla Firm, co dało jeszcze większy komfort pracy zdalnej. Ograniczyliśmy tym samym używanie telefonów w całej firmie.
Oponeo SA używa wprowadzonych przez nas usprawnień codziennie. Podniosła w ten sposób komfort pracy każdego użytkownika i zminimalizowała błędy w komunikacji. Dzięki skorzystaniu z oferty szkoleń Supremo z obsługi nowej poczty, w pełni wykorzystuje potencjał narzędzia i używa wielu funkcjonalności. Firma zauważyła również duży spadek wiadomości spam.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.