Oponeo S.A. to lider na polskim rynku sprzedaży opon online. Doskonale zna potrzeby klienta. Ciężka praca oraz wytrwałość firmyzaowocowała uzyskaniem licznych prestiżowych tytułów i nagród. Dziś Oponeo S.A. rozbudowuje swoją siedzibę, tworzy kolejne miejsca pracy, planując dalszą ekspansję na nowe rynki.
Jako Rekomendowany Partner Microsoft, stanęliśmy przed wyzwaniem zwiększenia efektywności operacyjnej dla Oponeo, lidera w branży oponiarskiej. Problemem była potrzeba centralizacji danych i usprawnienia komunikacji między pracownikami.
Naszym rozwiązaniem było wdrożenie Microsoft 365, kompleksowej platformy umożliwiającej integrację narzędzi komunikacyjnych. Dzięki temu, Oponeo zyskało jednolite środowisko pracy, które znacząco przyspieszyło wymianę informacji i zwiększyło produktywność.
Efekty naszej współpracy były natychmiastowe. Oponeo odnotowało znaczący wzrost wydajności pracy, lepszą koordynację działań wewnątrz organizacji oraz poprawę bezpieczeństwa danych. Microsoft 365 okazał się być kluczem do sukcesu w rozwiązaniu problemów operacyjnych firmy.
Wraz z dynamicznym rozwojem firmy zasoby informatyczne okazały się być niewystarczające. Oponeo szukało nowoczesnego rozwiązania IT, które pozwoli na bezpieczne skalowanie biznesu i zapewni najwyższy komfort codziennej pracy. Organizacji zależało przede wszystkim na ulepszeniu komunikacji między pracownikami. Oczekiwała bezawaryjnego systemu pocztowego.
Ówczesny system pocztowy Kerio nie spełniał oczekiwań rozwijającej się firmy. Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie migracji poczty, Oponeo zdecydowało się właśnie nam powierzyć ten projekt. Współpraca rozpoczęła się od badania potrzeb klienta, oceny środowiska IT, a następnie zaproponowania przez naszych ekspertów najlepszego rozwiązania – usługi Microsoft Exchange Online.
W Oponeo używa się wprowadzonych przez nas usprawnień codziennie. Podnieśliśmy w ten sposób komfort pracy każdego użytkownika i zminimalizowaliśmy błędy w komunikacji. Dzięki skorzystaniu z oferty szkoleń Supremo z obsługi nowej poczty Oponeo w pełni wykorzystuje potencjał narzędzia, a pracownicy używają wielu jego funkcjonalności. Firma zauważyła również duży spadek wiadomości typu spam. Ogromne możliwości oprogramowania Microsoft, które wdrożyliśmy, wynikają z tego, że jedynym wymogiem korzystania z poczty na dowolnym urządzeniu jest dostęp do łącza internetowego. Dane aplikacji pocztowej są zawsze aktualne i dostępne. Niedogodność ciągłego przesyłania załączników czy nadpisywania przez kolejne osoby następnych wersji pliku całkowicie znika. Pracownicy Oponeo mogą w czasie rzeczywistym pracować nad jednym dokumentem, dowolnie go edytować lub powrócić do stanu sprzed edycji. Takie rozwiązanie skróciło czas realizacji zadań i zminimalizowało ryzyko pojawienia się błędów. Ma znaczny wpływ na poprawę komunikacji w firmie. Microsoft Exchange Online to także gwarancja bezpieczeństwa danych i możliwość szybkiego skalowania zasobów. Jeśli tylko pojawi się potrzeba ich zwiększenia, jest to możliwe natychmiastowo. W Oponeo S.A. sprawnie przeprowadziliśmy migrację blisko 250 użytkowników. Podczas procesu zmiany oprogramowania pocztowego wszyscy pracownicy mogli bez zakłóceń wysyłać i odbierać wiadomości. Dodatkowo, wdrożyliśmy na tamten moment odpowiednie narzędzie w postaci komunikatora firmowego Microsoft, co dało jeszcze większy komfort pracy zdalnej. Ograniczyliśmy tym samym używanie telefonów w całej firmie.
Czy jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Oponeo, dostarczając rozwiązania Microsoft, które przekształciły sposób pracy w tej firmie? Jeszcze jak! Dziękujemy więc za zaufanie i możliwość współtworzenia przyszłości w tak wymagającej branży. Optymistycznie patrzymy w przyszłość, bo przekonani o dalszych sukcesach naszego partnera!
Skontaktuj się z nami!
Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!