Nowa jakość poczty dzięki Microsoft Exchange Online. Poznaj zalety Microsoft 365!

Branża klienta
Handel i dystrybucja
E-commerce
Wielkość firmy
250 pracowników
Wdrożone usługi i rozwiązania
Szkolenia i warsztaty
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Brak osób biorących udział w projekcie

Oponeo S.A. to lider na polskim rynku sprzedaży opon online. Doskonale zna potrzeby klienta. Ciężka praca oraz wytrwałość firmyzaowocowała uzyskaniem licznych prestiżowych tytułów i nagród. Dziś Oponeo S.A. rozbudowuje swoją siedzibę, tworzy kolejne miejsca pracy, planując dalszą ekspansję na nowe rynki.

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Jako Rekomendowany Partner Microsoft, stanęliśmy przed wyzwaniem zwiększenia efektywności operacyjnej dla Oponeo, lidera w branży oponiarskiej. Problemem była potrzeba centralizacji danych i usprawnienia komunikacji między pracownikami.

Rozwiązanie

Naszym rozwiązaniem było wdrożenie Microsoft 365, kompleksowej platformy umożliwiającej integrację narzędzi komunikacyjnych. Dzięki temu, Oponeo zyskało jednolite środowisko pracy, które znacząco przyspieszyło wymianę informacji i zwiększyło produktywność.

Efekty

Efekty naszej współpracy były natychmiastowe. Oponeo odnotowało znaczący wzrost wydajności pracy, lepszą koordynację działań wewnątrz organizacji oraz poprawę bezpieczeństwa danych. Microsoft 365 okazał się być kluczem do sukcesu w rozwiązaniu problemów operacyjnych firmy.

Klient

Wyzwanie

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy zasoby informatyczne okazały się być niewystarczające. Oponeo szukało nowoczesnego rozwiązania IT, które pozwoli na bezpieczne skalowanie biznesu i zapewni najwyższy komfort codziennej pracy. Organizacji zależało przede wszystkim na ulepszeniu komunikacji między pracownikami. Oczekiwała bezawaryjnego systemu pocztowego.‍

Rozwiązanie

Ówczesny system pocztowy Kerio nie spełniał oczekiwań rozwijającej się firmy. Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie migracji poczty, Oponeo zdecydowało się właśnie nam powierzyć ten projekt. Współpraca rozpoczęła się od badania potrzeb klienta, oceny środowiska IT, a następnie zaproponowania przez naszych ekspertów najlepszego rozwiązania – usługi Microsoft Exchange Online.

Efekty

W Oponeo używa się wprowadzonych przez nas usprawnień codziennie. Podnieśliśmy w ten sposób komfort pracy każdego użytkownika i zminimalizowaliśmy błędy w komunikacji. Dzięki skorzystaniu z oferty szkoleń Supremo z obsługi nowej poczty Oponeo w pełni wykorzystuje potencjał narzędzia, a pracownicy używają wielu jego funkcjonalności. Firma zauważyła również duży spadek wiadomości typu spam. Ogromne możliwości oprogramowania Microsoft, które wdrożyliśmy, wynikają z tego, że jedynym wymogiem korzystania z poczty na dowolnym urządzeniu jest dostęp do łącza internetowego. Dane aplikacji pocztowej są zawsze aktualne i dostępne. Niedogodność ciągłego przesyłania załączników czy nadpisywania przez kolejne osoby następnych wersji pliku całkowicie znika. Pracownicy Oponeo mogą w czasie rzeczywistym pracować nad jednym dokumentem, dowolnie go edytować lub powrócić do stanu sprzed edycji. Takie rozwiązanie skróciło czas realizacji zadań i zminimalizowało ryzyko pojawienia się błędów. Ma znaczny wpływ na poprawę komunikacji w firmie. Microsoft Exchange Online to także gwarancja bezpieczeństwa danych i możliwość szybkiego skalowania zasobów. Jeśli tylko pojawi się potrzeba ich zwiększenia, jest to możliwe natychmiastowo. W Oponeo S.A. sprawnie przeprowadziliśmy migrację blisko 250 użytkowników. Podczas procesu zmiany oprogramowania pocztowego wszyscy pracownicy mogli bez zakłóceń wysyłać i odbierać wiadomości. Dodatkowo, wdrożyliśmy na tamten moment odpowiednie narzędzie w postaci komunikatora firmowego Microsoft, co dało jeszcze większy komfort pracy zdalnej. Ograniczyliśmy tym samym używanie telefonów w całej firmie.

Czy jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Oponeo, dostarczając rozwiązania Microsoft, które przekształciły sposób pracy w tej firmie? Jeszcze jak! Dziękujemy więc za zaufanie i możliwość współtworzenia przyszłości w tak wymagającej branży. Optymistycznie patrzymy w przyszłość, bo przekonani o dalszych sukcesach naszego partnera!

Anna Sadowska
Marketing Director
Udostępnij

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak