Case Study
Oponeo

Nowa jakość poczty, dzięki Microsoft Exchange Online. Poznaj zalety Microsoft 365!

OponeoOponeo
Logo Klienta

Oponeo

Lider na polskim rynku sprzedaży opon online. Doskonale znający potrzeby klienta. Ciężka praca i wytrwałość zaowocowała uzyskaniem licznych prestiżowych tytułów i nagród. Dziś Oponeo S.A. rozbudowuje swoją siedzibę, tworzy kolejne miejsca pracy i planuje ekspansję na nowe rynki.

Wyzwanie

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy zasoby informatyczne okazały się być niewystarczające. Organizacja Oponeo szukała nowoczesnego rozwiązania IT, które pozwoli jej na bezpieczne skalowanie biznesu i zapewni najwyższy komfort codziennej pracy. Zależało jej przede wszystkim na ulepszeniu komunikacji między pracownikami. Oczekiwała bezawaryjnego systemu pocztowego.

Rozwiązanie

Ówczesny system pocztowy Kerio nie spełniał oczekiwań rozwijającej się firmy Oponeo. Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie migracji poczty, organizacja Oponeo zdecydowała się właśnie nam powierzyć ten projekt. Współpraca rozpoczęła się od badania potrzeb klienta, oceny środowiska IT, a następnie zaproponowania przez ekspertów Supremo najlepszego rozwiązania - usługi Microsoft Exchange Online.

Ogromne możliwości tego oprogramowania wynikają z tego, że jedynym wymogiem korzystania z poczty na dowolnym urządzeniu jest dostęp do łącza internetowego. Dane aplikacji pocztowej są zawsze aktualne i dostępne. Niedogodność ciągłego przesyłania załączników i nadpisywania przez kolejne osoby następnych wersji pliku całkowicie znika – teraz pracownicy Oponeo mogą w czasie rzeczywistym pracować nad jednym dokumentem, dowolnie go edytować lub powrócić do stanu sprzed edycji.

Takie rozwiązanie skraca czas realizacji zadań i minimalizuje ryzyko pojawienia się błędów. Ma znaczny wpływ na poprawę komunikacji w firmie. Microsoft Exchange Online to także gwarancja bezpieczeństwa danych i możliwość szybkiego skalowania zasobów. Jeśli tylko pojawi się potrzeba na zwiększenie zasobów jest to możliwe natychmiastowo. W organizacji Oponeo S.A. sprawnie przeprowadziliśmy migrację blisko 250 użytkowników. Podczas procesu zmiany oprogramowania pocztowego wszyscy pracownicy mogli bez zakłóceń wysyłać i odbierać wiadomości. Dodatkowo, wdrożyliśmy Skype dla Firm, co dało jeszcze większy komfort pracy zdalnej. Ograniczyliśmy tym samym używanie telefonów w całej firmie.

Wyniki

Oponeo SA używa wprowadzonych przez nas usprawnień codziennie. Podniosła w ten sposób komfort pracy każdego użytkownika i zminimalizowała błędy w komunikacji. Dzięki skorzystaniu z oferty szkoleń Supremo z obsługi nowej poczty, w pełni wykorzystuje potencjał narzędzia i używa wielu funkcjonalności. Firma zauważyła również duży spadek wiadomości spam.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(