W obliczu pandemii praca jest łatwiejsza, dzięki Microsoft 365!

Branża klienta
Sektor publiczny
Wielkość firmy
300 pracowników
Wdrożone usługi i rozwiązania
Aplikacje i usługi Microsoft 365
Szkolenia i warsztaty
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Brak osób biorących udział w projekcie

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego to miejsce, w którym pracują ludzie z misją niesienia pomocy innym. Wspaniały zespół wykwalifikowanych lekarzy i pielęgniarek codziennie stawia czoła nowym, trudnym wyzwaniom. Było to szczególnie widoczne podczas szczytu pandemii COVID-19.

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Jako Rekomendowany Partner Microsoft, stanęliśmy przed wyzwaniem zmodernizowania infrastruktury IT Szpitala WSS, aby umożliwić lepszą koordynację opieki zdrowotnej i zwiększyć efektywność pracy personelu.

Rozwiązanie

Naszym rozwiązaniem była implementacja Microsoft 365, kompleksowego pakietu usług, który zintegrował narzędzia komunikacyjne, współpracę i poprawił bezpieczeństwo danych.

Efekty

Dzięki Microsoft 365 Szpital WSS osiągnął znaczącą poprawę w zarządzaniu danymi pacjentów i komunikacji między działami. Zauważalne były również efekty w postaci szybszego dostępu do informacji medycznych oraz zwiększonej ochrony przed cyberzagrożeniami. Przyczyniło się to do podniesienia ogólnego standardu opieki nad pacjentami.

Klient

Wyzwanie

W dobie kryzysu COVID-19 nastała nowa rzeczywistość, w której wszyscy musieliśmy nauczyć się żyć. W szpitalach błyskawicznie pojawiła się potrzeba wdrożenia nowego oprogramowania, które odciążyłoby personel w sprawach organizacyjnych i usprawniło komunikację. Takiego efektu po implementacji usług Microsoft spodziewał się Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu, a dla nas – pracowników Supremo było to priorytetowym zadaniem.

Rozwiązanie

W Szpitalu WSS obawiano się, że proces cyfryzacji potrwa bardzo długo. Na szczęście w Supremo mieliśmy już przygotowaną całą koncepcję. Wybraliśmy zakup licencji E1 Office 365, w których ramach znajduje się możliwość korzystania z aplikacji Microsoft Teams. W przyspieszonym tempie przeprowadziliśmy analizę techniczną infrastruktury informatycznej szpitala. Zebrana wiedza pozwoliła nam na dopasowanie rozwiązania Microsoft do indywidualnych potrzeb pracowników. Zależało im na maksymalizacji mobilności, możliwości szybkiego i bezpiecznego kontaktu ze współpracownikami oraz jednostkami z zewnątrz. Konfiguracja tenanta, wykonanie synchronizacji lokalnego AD z Office 365 oraz liczne prace konfiguracyjne, wykonaliśmy w niespełna kilka dni. Porzuciliśmy nasz dotychczasowy system pracy, dlatego zdecydowaliśmy się na przerzucenie wszystkich zasobów, jakimi dysponowaliśmy. Sprawa nie mogła czekać, dlatego postanowiliśmy pracować także w weekend. W ramach projektu udzieliliśmy również wsparcia technicznego oraz zrealizowaliśmy cykl warsztatów instruktażowych dla działu IT. Odrębną ścieżką rozpoczęliśmy szkolenia pracowników szpitala, w celu nauczenia ich podstaw korzystania z Microsoft Teams. Oprócz tego przeprowadziliśmy niezbędne konsultacje w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych.

Efekty

Wprowadzone usługi Microsoft 365 znacząco wpłynęły na pracę pracowników szpitala. Komunikacja między pracownikami przebiega teraz bardzo sprawnie. Intuicyjny panel aplikacji Teams pozwala na błyskawiczną organizację spotkań video oraz wymianę wiadomości tekstowych. Ujednolicone narzędzie dla wszystkich umożliwia przechowywanie historii rozmów w jednym miejscu. Zapanował porządek nad danymi, a użytkownicy bardzo cenią sobie łatwość znajdywania informacji, kiedy tylko te są potrzebne. Lista kontaktów do wszystkich pracowników szpitala, jest pod ręką każdego użytkownika. Dzięki temu w każdej chwili, natychmiastowo, można skontaktować się z daną osobą. Współpraca Supremo ze szpitalem WSS we Wrocławiu nie zakończyła się na wsparciu operacyjnym, lecz trwa cały czas. Środowisko Microsoft 365 docelowo ma objąć wszystkich pracowników szpitala, czyli około 1000 osób. Podczas pierwszego etapu, który opisaliśmy, wynosiło 400 osób. Pracownicy szpitala mogą teraz organizować konferencje audio i wideo nawet z 10000 uczestnikami. W prosty i szybki sposób dzielą się plikami, ustalają spotkania biznesowe dla zespołów w zintegrowanym kalendarzu. Jak widać, rozwiązania Microsoft świetnie sprawdzają się również w tak ważnych obszarach jak służba zdrowia. I my w Supremo wiemy, jak sobie w nich poradzić!

Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do tak znaczącej transformacji w sektorze opieki zdrowotnej. Nasza współpraca z Szpitalem WSS to dowód na to, że zaawansowane rozwiązania Microsoft mogą realnie wpłynąć na poprawę jakości życia oraz zdrowia Polek i Polaków. Dziękujemy za zaufanie, a tym samym możliwość realizacji tego projektu. Razem tworzymy lepszą przyszłość na podstawie technologii Microsoft!

Udostępnij

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak