Case Study
Szpital WSS

W obliczu pandemii praca jest łatwiejsza, dzięki Microsoft 365!

Szpital WSSSzpital WSS
Logo Klienta

Szpital WSS

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego to miejsce, w którym pracują ludzie z misją niesienia pomocy innym. Wspaniały zespół wykwalifikowanych lekarzy i pielęgniarek codziennie stawia czoła nowym, trudnym wyzwaniom pandemii COVID-19.

Wyzwanie

W dobie kryzysu COVID-19 nastała nowa rzeczywistość, w której wszyscy musieliśmy nauczyć się żyć. W szpitalach błyskawicznie pojawiła się potrzeba wdrożenia nowego oprogramowania, które odciążyłoby personel w sprawach organizacyjnych i usprawniło komunikację. Takiego efektu po implementacji usług Microsoft spodziewał się Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu, a dla nas - pracowników Supremo było to priorytetowym zadaniem.

Rozwiązanie

W przyspieszonym tempie została przeprowadzona analiza techniczna infrastruktury informatycznej szpitala. Zebrana wiedza pozwoliła na dopasowanie rozwiązania Microsoft do indywidualnych potrzeb pracowników. Zależało im na maksymalizacji mobilności, możliwości szybkiego i bezpiecznego kontaktu ze współpracownikami oraz jednostkami z zewnątrz. Wprowadzona usługa Microsoft Office 365 znacząco wpłynęła na pracę pracowników szpitala. Komunikacja między ludźmi przebiega teraz bardzo sprawnie.

Intuicyjny panel aplikacji Teams pozwala na błyskawiczną organizację spotkań video oraz wymianę wiadomości tekstowych. Ujednolicone narzędzie dla wszystkich sprawiło, że historia wiadomości znajduje się w jednym miejscu. Zapanował porządek nad danymi, a użytkownicy bardzo cenią sobie łatwość znajdywania historycznych informacji, kiedy tylko te są potrzebne.

Lista kontaktów do wszystkich pracowników szpitala, będąca pod ręką każdego użytkownika sprawia, że w każdej chwili, natychmiastowo może on skontaktować się z daną osobą. „Konfiguracja tenanta, wykonanie synchronizacji lokalnego AD z Office 365 oraz liczne prace konfiguracyjne, to wszystko zostało wykonane przez nas w niespełna kilka dni. Porzuciliśmy nasz dotychczasowy system pracy, dlatego zdecydowaliśmy się na przerzucenie wszystkich zasobów jakimi dysponowaliśmy, sprawa nie mogła czekać. Z tego względu postanowiliśmy pracować także w weekend.” – tłumaczył Marcin Blonkowski – Cloud Implementation Manager w Supremo.

Supremo pomaga bohaterom bez peleryn W ramach zaoferowanej pomocy Supremo udzieliło również wsparcia technicznego oraz zrealizowało cykl warsztatów instruktażowych dla działu IT. Odrębną ścieżką rozpoczęto szkolenia pracowników szpitala, w celu nauczenia ich podstaw korzystania z Microsoft Teams. Oprócz tego, odbyły się także niezbędne konsultacje w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych.

Wyniki

Współpraca Supremo ze szpitalem WSS we Wrocławiu nie zakończyła się na wsparciu operacyjnym, lecz trwa cały czas. Środowisko Microsoft Office 365 docelowo ma objąć wszystkich pracowników szpitala, czyli około 1000 osób. Podczas pierwszego etapu, który został opisany wynosiło 400 osób. Pracownicy szpitala mają teraz możliwość organizacji konferencji audio i wideo nawet z 10 000 uczestników. Mogą w prosty i szybki sposób dzielić się plikami, mają możliwość ustalenia spotkań biznesowych dla zespołów w zintegrowanym kalendarzu.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(