Międzynarodowa firma konsultingowa TPA, zatrudnia ponad 1700 ekspertów działających w spółkach partnerskich w Polsce i 11 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Świadczy usługi na najwyższym poziomie z zakresu doradztwa biznesowego. W swoich szeregach posiada pracowników z rozwiniętymi kompetencjami i bogatym doświadczeniem. Codziennie pomaga innym firmom na drodze rozwoju. Główna siedziba znajduje się w Austrii.
System aplikacji biznesowych, między innymi usługa e-mail, której używała firma TPA straciła wsparcie dostawcy. Jedynym rozwiązaniem, które zapewniłoby nieprzerwany poziom bezpieczeństwa danych oraz gwarancję zgodności z regulacjami Unii Europejskiej był Microsoft Office 365. Organizacja rozpoczęła szukanie najlepszego partnera branży IT, który sprawnie przeprowadzi proces migracji poczty oraz wdrożenie aplikacji i pomoże w adaptacji nowych narzędzi.
Zmiany w kierunku Outlook Exchange Pierwszym etapem współpracy było utworzenie nowej usługi pocztowej w chmurze Microsoft. Została wykonana integracja z lokalnym AD, Single Sign On i FMA, a następnie rozpoczęto migrowanie skrzynek pocztowych, danych i kalendarzy. Przenieśliśmy również wybrane aplikacje do środowiska Microsoft 365, tworząc dedykowane adony do usługi Outlook. Wzbogaciło to klienta pocztowego o nowe funkcjonalności, takie jak unikalne zarządzanie stopkami, system do weryfikacji poprawności załączanych odbiorców maili oraz walidator, sprawdzający czy na pewno w korespondencji mają znajdować się wszystkie załączone osoby. Przeprowadziliśmy cykl szkoleń dla użytkowników, dzięki któremu zapoznali się z możliwościami nowej poczty i nauczyli codziennej pracy z narzędziami Teams, Onedrive i Sharepoint.
Ze względu na dużą potrzebę usprawnienia komunikacji z partnerami i klientami, przystąpiliśmy do stworzenia architektury systemu zarządzania dokumentami i dostępów do nich z wykorzystaniem witryn intranetowych i ekstranetowych w Microsoft SharePoint Online. Wsparliśmy firmę TPA w budowie ich wewnętrznej komunikacji poprzez intranet. Proces ten cały czas jest w toku, lecz już teraz wyraźnie widać efekty. Decyzja o migracji poczty i wdrożeniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych Microsoft jak Teams, SharePoint Online, czy Outlook, zapadła przed wybuchem pandemii.
Dzięki Microsoft 365 firma TPA nie miała żadnych przestojów, uniknęła dodatkowych stresów, kiedy to inne organizacje dopiero zaczynały szukać możliwości pracy zdalnej.
Zadowolenie klienta z podjętej decyzji – dla nas bezcenne.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.