Case Study
TPA

Outlook Exchange - aplikacja Microsoft 365 wspomaga pracę zespołową i usprawnia komunikację!

Outlook Exchange - aplikacja Microsoft 365 wspomaga pracę zespołową i usprawnia komunikację!TPA
Logo Klienta

TPA

Międzynarodowa firma konsultingowa TPA, zatrudnia ponad 1700 ekspertów działających w spółkach partnerskich w Polsce i 11 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Świadczy usługi na najwyższym poziomie z zakresu doradztwa biznesowego. W swoich szeregach posiada pracowników z rozwiniętymi kompetencjami i bogatym doświadczeniem. Codziennie pomaga innym firmom na drodze rozwoju. Główna siedziba znajduje się w Austrii.

Wyzwanie

System aplikacji biznesowych, między innymi usługa e-mail, której używała firma TPA straciła wsparcie dostawcy. Jedynym rozwiązaniem, które zapewniłoby nieprzerwany poziom bezpieczeństwa danych oraz gwarancję zgodności z regulacjami Unii Europejskiej był Microsoft Office 365. Organizacja rozpoczęła szukanie najlepszego partnera branży IT, który sprawnie przeprowadzi proces migracji poczty oraz wdrożenie aplikacji i pomoże w adaptacji nowych narzędzi.

Rozwiązanie

Zmiany w kierunku Outlook Exchange Pierwszym etapem współpracy było utworzenie nowej usługi pocztowej w chmurze Microsoft. Została wykonana integracja z lokalnym AD, Single Sign On i FMA, a następnie rozpoczęto migrowanie skrzynek pocztowych, danych i kalendarzy. Przenieśliśmy również wybrane aplikacje do środowiska Microsoft 365, tworząc dedykowane adony do usługi Outlook. Wzbogaciło to klienta pocztowego o nowe funkcjonalności, takie jak unikalne zarządzanie stopkami, system do weryfikacji poprawności załączanych odbiorców maili oraz walidator, sprawdzający czy na pewno w korespondencji mają znajdować się wszystkie załączone osoby. Przeprowadziliśmy cykl szkoleń dla użytkowników, dzięki któremu zapoznali się z możliwościami nowej poczty i nauczyli codziennej pracy z narzędziami Teams, Onedrive i Sharepoint.

Ze względu na dużą potrzebę usprawnienia komunikacji z partnerami i klientami, przystąpiliśmy do stworzenia architektury systemu zarządzania dokumentami i dostępów do nich z wykorzystaniem witryn intranetowych i ekstranetowych w Microsoft SharePoint Online. Wsparliśmy firmę TPA w budowie ich wewnętrznej komunikacji poprzez intranet. Proces ten cały czas jest w toku, lecz już teraz wyraźnie widać efekty. Decyzja o migracji poczty i wdrożeniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych Microsoft jak Teams, SharePoint Online, czy Outlook, zapadła przed wybuchem pandemii.

Wyniki

Dzięki Microsoft 365 firma TPA nie miała żadnych przestojów, uniknęła dodatkowych stresów, kiedy to inne organizacje dopiero zaczynały szukać możliwości pracy zdalnej.

  • Zmiana spotkań lokalnych na spotkania online.
  • Zwiększenie poziomu niezawodności rozwiązań IT.
  • Pozyskanie narzędzia do zarządzania online.
  • Ułatwienie przepływu dokumentów.
  • Zwiększenie bezpieczeństwa danych.
  • Skrócenie czasu na szukanie plików.
  • Możliwość współtworzenia pliku z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym.
  • Usprawnienie komunikacji w zespołach.
  • Usprawnienie komunikacji z partnerami.
  • Unikalne zarządzanie stopkami.
  • Weryfikacja poprawności załączanych odbiorców maili.

Zadowolenie klienta z podjętej decyzji – dla nas bezcenne.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(