Case Study
Ziko Apteka

Wzmocnienie relacji centrali z placówkami na terenie całej Polski dzięki Microsoft 365!

Ziko AptekaZiko Apteka
Logo Klienta

Ziko Apteka

Ziko Apteka to jedna z największych sieci aptek i drogerii Polsce. Oprócz stacjonarnych punktów, spółka prowadzi sprzedaż wysyłkową leków bez recepty, suplementów diety, kosmetyków aptecznych oraz produktów dla mamy i dziecka za pośrednictwem internetowej apteki e-ZikoApteka.

Wyzwanie

Ziko Apteka chciała wzmocnić powiązania centrali z placówkami na terenie całej Polski. W dalszym rozwoju firmę zaczął powstrzymywać chaos komunikacyjny oraz trudności w ujednoliceniu narzędzi biznesowych. Potrzeby organizacji zaczęły przewyższać możliwości dotychczas wykorzystywanych rozwiązań.

Rozwiązanie

Dotychczasowe rozwiązania Ziko Apteka korzystała z narzędzi Google, jednak te nie były zgodne z wizją nowej, lepszej komunikacji z oddziałami. W ramach rozwoju organizacji zdecydowano się na wdrożenie - Microsoft Office 365. Nowe oprogramowanie biznesowe trafiło do 1200 użytkowników. Wśród wielu propozycji przeprowadzenia całego procesu najciekawszą ofertą przedstawiło Supremo. Wykonana została skuteczna analiza przedwdrożeniowa. W ten sposób została zaprojektowana nowa infrastruktura.

Dział handlowy z Poznania porównał i dobrał odpowiednie licencje do potrzeb firmy. Przeprowadzone testy przenoszenia danych, kont użytkowników umożliwiły przygotowanie się do faktycznej migracji. Tuż po zakończeniu procesu zweryfikowano jego poprawność. Warsztaty prowadzone przez ekspertów Supremo Kolejnym etapem współpracy było przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla działu IT oraz użytkowników końcowych. Certyfikowany trener - Paulina Stefaniak przekazała 350 osobom ogromną wiedzę na temat rozwiązań Microsoft. Dla potrzeb użytkowników pracujących w aptekach stacjonarnych, Supremo przeprowadziło wewnętrzną kampanię informacyjną wraz z instrukcjami korzystania z nowych narzędzi biznesowych.

Oprócz tego inżynierowie z Supremo zaoferowali wsparcie powdrożeniowe, w postaci dyżurów oraz udostępnili specjalną platformę edukacyjną. Witryna ta zawierała materiały video z instrukcjami, jak poruszać się po aplikacjach Office 365. Oprócz tego dostępny był dział FAQ oraz blog, na którym zamieszczane były informacje, na temat aktualizacji funkcjonalności narzędzi Microsoft.

Wyniki

To był kolejny krok Ziko Apteka w kierunku transformacji cyfrowej.

  • Zwiększenie bezpieczeństwa danych.
  • Skrócenie czasu na szukanie plików (sprawny przepływ dokumentów).
  • Możliwość współtworzenia plików przez wiele osób, w czasie rzeczywistym.
  • Usprawnienie komunikacji w zespołach.
  • Usprawnienie zarządzania zespołami.
  • Usprawnienie komunikacji z partnerami Pozyskanie narzędzia do zarządzania online.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(