Case Study
Znak

Aplikacje chmurowe Microsoft 365 pomogły wydawnictwu Znak w usprawnieniu bieżącej pracy!

Aplikacje chmurowe Microsoft 365 pomogły wydawnictwu Znak w usprawnieniu bieżącej pracy!Znak
Logo Klienta

Znak

Wyzwanie

W momencie kiedy strony się poznały przeznaczono czas na ugruntowanie wiedzy produktowej. Firma poznała możliwości techniczne i funkcjonalne jakie daje Microsoft 365.

Dotychczas wydawnictwo Znak spoglądało w stronę rozwiązań open source, jednak szybko zmieniło zdanie i podjęło decyzję o implementacji najlepszych cyfrowych rozwiązań dostępnych na rynku.

Rozwiązanie

Aplikacje Microsoft takie jak Word, Excel, Outlook były znane klientowi, natomiast główne systemy informatyczne oparte były na Linuxie. Klient, decydując się na migrację do chmury upatrywał w rozwiązaniu olbrzymiej elastyczności. Był otwarty na nowe możliwości, zmiany kadrowe i uzyskanie pełnej kontroli nad zasobami. Dojrzałość biznesowa i pozycja na rynku wymagała inwestycji w nowoczesne narzędzia dostępne na każde urządzenie, każdą platformę, w każdym miejscu.

Zebranie wymagań od klienta, z różnych obszarów życia wydawnictwa, a także wspólna wymiana doświadczeń i edukacja dały jasną odpowiedź i z całej palety narzędzi do komunikacji wybrano Microsoft 365. Strony wspólnie ustaliły, że pierwszym obszarem, którym się zajmą będzie migracja poczty i wdrożenie Exchange Online. Z korzyści należy wymienić współdzielone skrzynki pocztowe, współdzielone kalendarze, synchronizację miedzy używanymi urządzeniami oraz fakt, że Microsoft 365 to klasyczny SaaS. Oznacza to, że użytkownik płaci za dostępność, a ciężar odpowiedzialności nieprzerwanej pracy cedowany jest na Microsoft.

Całość można śmiało nazwać rewolucją dla klienta, ponieważ do tej pory ponosił wysokie koszty utrzymywania własnych serwerów i ich administracji. Naturalnym krokiem w drugim etapie projektu było wdrożenie aplikacji Microsoft Teams. Narzędzie dało poczucie bliskości ludzi, ułatwienie współpracy między zespołami, zwiększenie ich wydajności. W jednym miejscu skupiono zbiory danych, komunikację, notatki i projekty. Mobilna możliwość używania Microsoft Teams dała pełne poczucie zadowolenia klienta. Znak jest pewny, że wybrał najlepsze narzędzie dostępne na rynku. Przeszkolenie kadry pracowniczej z obsługi i możliwości aplikacji przyniosło wymierne efekty.

Wyniki

Pracownicy wydawnictwa Znak codziennie korzystają z narzędzia Microsoft Teams. Nawiązują współpracę z autorami okładek, copywriterami, sprawnie udostępniają dokumenty. Problem z wyszukiwaniem ostatniej, edytowanej wersji pliku już nie istnieje. Zmniejszyła się liczba nieporozumień z drukarniami. Znak posiada swój zespół przedstawicieli terenowych.

Dzięki Teams ograniczyli oni używanie telefonów, raportują teraz każdą wizytę terenową, za pomocą tabletów i gromadzą informację w jednym miejscu. Wspólnie osiągnęliśmy sukces.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(