Zarządzanie środowiskiem informatycznym

Połowa, pięknej białej chmury

Skorzystaj z kompetencji naszych specjalistów, które mogą być do Twojej dyspozycji. Zniwelujemy Twoje problemy związane z ograniczonymi zasobami personalnymi. Z naszą pomocą sprostasz wymaganiom stawianym przez biznes. Outsourcing IT sprawi, że Twoja firma będzie działała jeszcze sprawniej.

Co zrobić, kiedy nie wiadomo, w co włożyć ręce?

Od czasu do czasu każdy z nas doświadcza stresującej kumulacji zadań do wykonania. To codzienność, jeśli prowadzisz swój własny biznes. Opowiadanie ile rzeczy mamy do zrobienia oraz odkładanie ich na później nie jest najlepszą strategią wychodzenia z takich sytuacji. Warto przyjrzeć się swoim reakcjom w takich chwilach i zamiast panikować zastanowić się w jaki sposób poradzić sobie z nadmiernymi przeciążeniami.

Wyjściem z takiej sytuacji może być przekazanie części zadań komuś z zewnątrz, kto sprawniej stawi czoła wyzwaniom. Wsparcie i fachowa pomoc pozwoli na sprawne i skuteczne rozwiązanie spraw „do zrobienia na wczoraj”. Nie musisz decydować się na taki ruch doraźnie, jeśli taki model współpracy zapewnia maksymalną niezawodność i wydajność. Dlaczego na stałe rozsądnie nie rozplanować tych działań w ten sposób?

Czym jest i na czym polega outsourcing IT?

Outsourcing informatyczny IT to wydzielenie obszaru informatycznego organizacji i powierzenie jego obsługi wyspecjalizowanej i odpowiedzialnej jednostce zewnętrznej. Sprawnie działający system i sieć informatyczna eliminuje przestoje oraz straty w firmie. Jako opiekun IT dbamy o całą infrastrukturę komputerową, bezpieczeństwo danych, a wszelkie potencjalne zagrożenia rozwiązujemy na etapie ich powstawania, eliminując źródło problemu, a nie likwidując jego skutki.

Zapewniamy usługi wsparcia technicznego dla wszystkich wdrożonych i obsługiwanych przez nas rozwiązań. Reagujemy zgodnie z warunkami podpisanych umów SLA. Standardowe warunki obejmują reakcję w ciągu 4 godzin od poniedziałku do piątku, od godziny 8.00 do godziny 16.00. W ramach odrębnych umów, wsparcie techniczne zapewniamy w trybie ciągłym 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, z maksymalnym czasem reakcji na poziomie do 4 godzin.

Modele współpracy

Zapewniamy nieprzerwane wsparcie techniczne świadczone przez certyfikowanych specjalistów oferowane w kilku modelach współpracy.

W ofercie posiadamy dwa podstawowe typy outsourcingu informatycznego:

  • Outsourcing częściowy - wydzielenie poszczególnych zadań w dziale IT i przekazanie w ich utrzymanie firmie zewnętrznej. W firmie pozostaje wspierany przez naszą firmę Twój informatyk.
  • Outsourcing pełny - przekazanie w utrzymanie naszej firmie całego działu IT, czyli przejmujemy pełną odpowiedzialność za obsługę informatyczną firmy.

W zależności od zakresu przydzielonych nam zadań możemy je realizować zdalnie lub bezpośrednio w siedzibie Twojej firmy.

Proces wdrażania outsourcingu IT składa się z następujących etapów:

  • Analiza stanu obecnego,
  • Podjęcie decyzji,
  • Opracowanie zakresu umowy,
  • Przejście do nowego formatu działalności
  • Wdrożenie outsourcingu

Backup i archiwizacja danych

W sytuacji, kiedy dane przedsiębiorstwo zostanie narażone na nieplanowany przestój, szybkie przywrócenie do pracy oraz odzyskanie utraconych danych jest kluczowe, aby utrzymać funkcjonalność firmy. Możesz być spokojny o ich bezpieczeństwo. Specjalizujemy się w tym, konsekwentnie dbamy o wysoki poziom bezpieczeństwa IT.

Poprzez wykorzystanie systemów backup’u, czyli systemów zabezpieczania danych, możliwe jest wykonywanie w sposób automatyczny kopii bezpieczeństwa plików, wolumenów, aplikacji, baz danych, także całych systemów operacyjnych, dzięki automatycznemu kopiowaniu wybranych zasobów i danych na specjalne nośniki.

Zarządzanie infrastrukturą IT

Skuteczne zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa, którą następnie wdrażamy i utrzymujemy, zależy głównie od konserwacji sprzętu komputerowego i oprogramowania. Środowisko IT narażone jest na ciągłe zmiany, a producenci oprogramowania wydają nowe wersje systemów i uaktualnień.

Usługi naprawcze mają na celu zagwarantować Tobie sprawne  działanie systemów i środowisk IT, poprzez zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania urządzeń i sprzętu komputerowego. Przeglądy i czyszczenie mają na celu zapewnienie bezawaryjnego działania sprzętu. Tym sposobem zapewnimy ciągłość działań Twoich kluczowych procesów.

Korzyści strategiczne i finansowe płynące z naszego outsourcingu IT

Przeniesienie ciężaru odpowiedzialności za infrastrukturę informatyczną poza firmę, pozwala znacznie obniżyć koszty, a także zapewnić nieprzerwany dostęp do nowych rozwiązań IT. Pozwala to skupić się Tobie na rozwijaniu podstawowej działalności firmy.

  • Stałość cen kosztów obsługi (abonament miesięczny);
  • Gwarancja redukcji kosztów w obrębie IT;
  • Wysoka wydajność działania środowiska i ograniczenie ryzyka awarii;
  • Optymalizacja parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, licencje);
  • Redukcja kosztów związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;
  • Wysoka jakość systemów bezpieczeństwa.

Decydując się na outsourcing IT naszych specjalistów uzyskasz dostęp do specjalistycznego know-how.

Gwarantujemy wyłącznie wysoką jakość świadczonych usług. Wybierz dogodny dla siebie model współpracy, który pozwoli Ci reagować na potrzeby rynku!

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(
cookie icon
Używamy plików cookie (tzw. ciasteczek), aby zapewnić najwyższą funkcjonalność naszego serwisu. Klikając "Akceptuję” wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich plików cookie, możesz też wyrazić zgodę na określone kategorie plików cookie wybierając “Ustawienia”. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
cookie icon