Otrzymaj sprawdzone przepisy na komunikację z pracownikami. Gotowe rozwiązania Microsoft podane na Supremowej tacy czekają na spróbowanie! 🔝
Odkryj „Komunikację wewnętrzną od kuchni” i dowiedz się, jak przygotować wyborne strategie, które wzmocnią Twoją firmę od środka.
W trakcie 1. edycji bezpłatnej konferencji online eksperci oraz ekspertki (nie tylko z Supremo!) podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi recepturami na efektywne działania komunikacyjne.
Dodasz szczyptę nowości do komunikacji wewnętrznej w swojej firmie. Dowiesz się, dlaczego narzędzia Microsoft mogą być wisienką na torcie i kluczowym składnikiem sukcesu.
Zamieszasz w komunikacji wewnętrznej dzięki poradom od ekspertów. Zaserwujesz rozwiązania, które zachwycą wszystkich smakoszy biznesowej skuteczności.
Poznasz „smaczki” o komunikacji wewnętrznej. Podczas 5 prezentacji odkryjesz narzędzia oraz protipy usprawniające procesy w Twojej organizacji.
Na nowo podgrzejesz komunikację, niczym dobry kucharz wrzuca dania na ruszt! Dostarczymy Ci świeżych pomysłów i skutecznych rozwiązań do codziennych wyzwań.
Ulepsz komunikację wewnętrzną w swojej firmie dzięki pomysłom pełnych konkretów, które pozwolą Ci serwować doskonałe rozwiązania bazujące na rozwiązaniach Microsoft.
Skorzystaj z wiedzy z pierwszej ręki, aby wprowadzić świeżość do codziennych procesów, a także lepiej zarządzać zespołami i relacjami. Wszystko to podane w przystępnej formie, jak dobrze doprawione danie, które nie tylko smakuje, ale także zostaje w pamięci na długo!
Podczas każdego z wystąpień lub pomiędzy wystąpieniami przewidujemy Q&A ze specjalistami odpowiedzialnymi za poszczególne omawiane obszary.
Przerwy: 10:35-10:45, 12:15-12:30
Do wydarzenia online w Teams można dołączyć w dowolnej chwili i można pozostać na nim dowolny czas.
Przygotowaliśmy dla Ciebie szerokie menu tematów, które pomogą lepiej zrozumieć tworzenie nowoczesnego środowiska pracy bazującego na transparentnej, skutecznej komunikacji wewnętrznej.
Omówimy między innymi:
➡️ Osoby odpowiedzialne za komunikację w firmie na co dzień:
➡️ Menadżerowie/-ki HR i marketingu poszukujący/-e nowych, skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
➡️ Kadra zarządzająca, która chce zapewnić nowoczesną komunikację.
Gotowy/-a na komunikacyjne rewolucje? Zapisz się już dziś i rozsmakuj się w wiedzy od najlepszych!
Dodatkowe informacje:
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zapisu uczestników: którzy nie zapiszą się e-mailem służbowym w domenie firmy; których dane będą niekompletne i/lub celowo nieprawidłowe; a także, gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie o konflikcie interesów.
Po samej rejestracji na wydarzenie otrzymujesz bezpłatny dostęp do nagrań, prezentacji oraz materiałów dodatkowych po konferencji. Nagrania nie będą publiczne – otrzymają je wyłącznie osoby zarejestrowane.
Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku oraz komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR,a także employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”, a w październiku 2023 roku kolejna „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”. W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię LinkedIn.
Mateusz to Supremowy guru i praktyk komunikacji wewnętrznej. Jest ekspertem od aplikacji Viva Engage (dawny Yammer) oraz SharePoint. Łączy talent do tworzenia angażującej komunikacji z kompetencjami związanymi z technologiami Microsoft. Co istotne, stawia człowieka w centrum każdego procesu biznesowego i rozwiązania technologicznego. Tym samym pokazuje, jakie przynosi to korzyści dla użytkowników, a także całej organizacji.
Ekspert i trener, który obecnie doradza klientom, jak efektywnie wdrożyć intranet i aplikacje dla pracowników. Zanim przyjął rolę konsultanta SharePoint, przygotowywał uczestników szkoleń do aktywnego wykorzystania narzędzi Microsoft 365. Być może już mieliście okazję go poznać podczas naszych warsztatów! Cechy charakterystyczne – analityczne myślenie, cierpliwość i głos radiowca, który koi wszystkie obawy związane z nowoczesnymi technologiami.
Jak mówi sam Grzegorz, zawsze stara się opowiadać o IT w prosty sposób. Dlatego uczestniczy w podróży poprzez usługi Microsoft wspólnie z naszymi Klientami. W Supremo zajmuje się płynnym przejściem od ich celów, oczekiwań i planów biznesowych do wdrożeń technologii Microsoft. Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa z wieloletnim doświadczeniem w szkoleniach oraz warsztatach. Łączy twarde kompetencje inżyniera IT z rzeczową, przyjemną współpracą.
Paweł to supremowy guru wykorzystania narzędzi Microsoft do poprawy efektywności pracy. Jego wieloletnie doświadczenie trenerskie sprawia, że z łatwością łączy sztukę angażującego przekazu z technologią i aspektami biznesowymi. Pasjonat zagadnień sztucznej inteligencji oraz edukator dzielący się tą wiedzą z Klientami Supremo.
Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Gdańsk, Poznań – otwarte spotkania biznesowe od 6 maja do 10 czerwca 2025 z ekspertami technologicznymi. Pozwól się zainspirować do odkrywania potencjału nowoczesnych narzędzi Microsoft dla biznesu – zasilanych AI, Business Intelligence i usługami chmury.
Od 2008 mamy status Gold Partner Microsoft, a w obecnym programie partnerskim zdobyliśmy tytuł Microsoft Solutions Partner. Pomagamy średnim i dużym przedsiębiorstwom w obszarze cyberbezpieczeństwa, wdrażania chmury Microsoft, aplikacji biznesowych, usprawniania procesów i komunikacji w firmie. Prowadzimy także warsztaty dla działów IT i użytkowników platformy Microsoft 365. Wspieramy zarówno firmy już korzystające z narzędzi Microsoft, jak i te, które dopiero zastanawiają się nad wyborem rozwiązań.