Konferencja
Do obejrzenia

Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Konferencja online dla HR & EB

Obejrzyj nagranie ▶️
Zapisz się!
Kiedy:
5.12.2024
-
Gdzie:
Pełne nagranie dostępne online
Konferencja
Do obejrzenia
5.12.2024
-

Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Konferencja online dla HR & EB

Obejrzyj nagranie ▶️
Obejrzyj nagranie ▶️

4 godziny merytorycznej wiedzy od eksperckiego grona praktyków, w tym od Mai Gojtowskiej!

Otrzymaj sprawdzone przepisy na komunikację z pracownikami. Gotowe rozwiązania Microsoft podane na Supremowej tacy czekają na spróbowanie! 🔝

Odkryj „Komunikację wewnętrzną od kuchni” i dowiedz się, jak przygotować wyborne strategie, które wzmocnią Twoją firmę od środka.

W trakcie 1. edycji bezpłatnej konferencji online eksperci oraz ekspertki (nie tylko z Supremo!) podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi recepturami na efektywne działania komunikacyjne.

Komunikacja wewnętrzna to dla Ciebie chleb powszedni? Nie zwlekaj – zarezerwuj swoje miejsce na 4-godzinne wydarzenie i poznaj smakowite sekrety komunikacji wewnętrznej! 🫵 😊

Co zyskasz, biorąc udział w konferencji online?

Wiedza 🎓

Dodasz szczyptę nowości do komunikacji wewnętrznej w swojej firmie. Dowiesz się, dlaczego narzędzia Microsoft mogą być wisienką na torcie i kluczowym składnikiem sukcesu.

Inspiracja ✨

Zamieszasz w komunikacji wewnętrznej dzięki poradom od ekspertów. Zaserwujesz rozwiązania, które zachwycą wszystkich smakoszy biznesowej skuteczności.

Efektywność 🚀

Poznasz „smaczki” o komunikacji wewnętrznej. Podczas 5 prezentacji odkryjesz narzędzia oraz protipy usprawniające procesy w Twojej organizacji.

Energia 🔥

Na nowo podgrzejesz komunikację, niczym dobry kucharz wrzuca dania na ruszt! Dostarczymy Ci świeżych pomysłów i skutecznych rozwiązań do codziennych wyzwań.

Czego dokładnie dowiesz się podczas konferencji online?

Ulepsz komunikację wewnętrzną w swojej firmie dzięki pomysłom pełnych konkretów, które pozwolą Ci serwować doskonałe rozwiązania bazujące na rozwiązaniach Microsoft.

Skorzystaj z wiedzy z pierwszej ręki, aby wprowadzić świeżość do codziennych procesów, a także lepiej zarządzać zespołami i relacjami. Wszystko to podane w przystępnej formie, jak dobrze doprawione danie, które nie tylko smakuje, ale także zostaje w pamięci na długo!

Agenda konferencji online „Komunikacja wewnętrzna od kuchni”

Temat prelekcji Prelegent/-tka Godziny
5 błędów, przez które komunikacja wewnętrzna w Twojej firmie jest... bo jest Maja Gojtowska
Ekspertka HR & EB
Gojtowska.com
10:00-10:30
Jakie narzędzia Microsoft wybrać do komunikacji w firmie? Czyli gdzie mówić do pracowników, żeby się z nimi dogadać Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist
Supremo
10:45-11:15
Firmowy intranet SharePoint w praktyce. Przykłady z życia wzięte Kamil Salamon
SharePoint / Viva Business Consultant
Supremo
11:15-11:45
Communication compliance. Wykrywanie ryzyka w komunikacji pracowników Grzegorz Sadziak
Solution Architect – Presales Engineer / Security Lead
Supremo
11:45-12:15
Praktyczny warsztat: Korzystanie z asystenta AI – Microsoft 365 Copilot w codziennej pracy HR Paweł Wojciechowski
Adoption & Knowledge Transfer Specialist
Supremo
12:30-14:00


Podczas każdego z wystąpień lub pomiędzy wystąpieniami przewidujemy Q&A ze specjalistami odpowiedzialnymi za poszczególne omawiane obszary.
Przerwy: 10:35-10:45, 12:15-12:30
Do wydarzenia online w Teams można dołączyć w dowolnej chwili i można pozostać na nim dowolny czas.

O czym będą mówić nasi eksperci i ekspertki?

Przygotowaliśmy dla Ciebie szerokie menu tematów, które pomogą lepiej zrozumieć tworzenie nowoczesnego środowiska pracy bazującego na transparentnej, skutecznej komunikacji wewnętrznej.

Omówimy między innymi:

  • Najczęściej pojawiające się błędy w komunikacji wewnętrznej.
  • Cele narzędzi do komunikacji: Jak Outlook, Teams, Viva Engage i Intranet SharePoint od Microsoft, mogą stać się podstawowymi aplikacjami w Twojej organizacji. Dowiesz się, jakie problemy rozwiązują i dlaczego warto je mieć w firmie.
  • Funkcjonalności narzędzi: Poznasz, do czego nadaje się każde narzędzie wchodzące w skład Microsoft 365, a czego lepiej unikać. Tak jak w gotowaniu – trzeba wiedzieć, które składniki są do siebie idealnie dopasowane!
  • Walory spójnej platformy w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej: Zobaczysz, jak korzystać z jednego, spójnego środowiska Microsoft bez konieczności logowania się do różnych narzędzi. Synchronizacja to klucz niczym w dobrze zgranej ekipie kucharzy – nie tylko tych z gwiazdkami Michelin. 😉
  • Jak środowisko Microsoft wspiera moderację treści: Porozmawiamy o zarządzaniu politykami komunikacji, obejmującymi m.in. mowę nienawiści, podejście do różnorodności i inkluzywności. Odkryjesz, jakie narzędzia mogą pomóc w stworzeniu zdrowej atmosfery w Twojej firmie.

Dla kogo jest ta konferencja online?

➡️ Osoby odpowiedzialne za komunikację w firmie na co dzień:

  • Specjaliści/-tki ds. komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu,
  • Specjaliści/-tki od public relations – komunikacji korporacyjnej, relacji, komunikacji kryzysowej,
  • Specjaliści/-tki od marketingu i brand marketingu,
  • HR Assistant / Specialist / Manager / Coordinator / Generalist, Head of HR,
  • People & Culture Manager / Specialist / Manager,
  • Talent Specialist, Talent / HR / People Partner,
  • Specjaliści/-tki ds. zarządzania zasobami ludzkimi.

➡️ Menadżerowie/-ki HR i marketingu poszukujący/-e nowych, skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
➡️ Kadra zarządzająca, która chce zapewnić nowoczesną komunikację.

Komunikacja wewnętrzna od kuchni

Gotowy/-a na komunikacyjne rewolucje? Zapisz się już dziś i rozsmakuj się w wiedzy od najlepszych!



Dodatkowe informacje:
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zapisu uczestników: którzy nie zapiszą się e-mailem służbowym w domenie firmy; których dane będą niekompletne i/lub celowo nieprawidłowe; a także, gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie o konflikcie interesów.
Po samej rejestracji na wydarzenie otrzymujesz bezpłatny dostęp do nagrań, prezentacji oraz materiałów dodatkowych po konferencji. Nagrania nie będą publiczne – otrzymają je wyłącznie osoby zarejestrowane.

Prowadzący

Maja Gojtowska
Ekspertka HR & EB | Gojtowska.com

Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 15 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku oraz komunikacji. Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR,a także employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”, a w październiku 2023 roku kolejna „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”. W lutym 2022 roku została uznana przez redakcję Forbes Women za Mistrzynię LinkedIn.

Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist | Supremo Sp. z o.o.

Mateusz to Supremowy guru i praktyk komunikacji wewnętrznej. Jest ekspertem od aplikacji Viva Engage (dawny Yammer) oraz SharePoint. Łączy talent do tworzenia angażującej komunikacji z kompetencjami związanymi z technologiami Microsoft. Co istotne, stawia człowieka w centrum każdego procesu biznesowego i rozwiązania technologicznego. Tym samym pokazuje, jakie przynosi to korzyści dla użytkowników, a także całej organizacji.

Kamil Salamon
SharePoint Online Solutions Architect | Supremo Sp. z o.o.

Ekspert i trener, który obecnie doradza klientom, jak efektywnie wdrożyć intranet i aplikacje dla pracowników. Zanim przyjął rolę konsultanta SharePoint, przygotowywał uczestników szkoleń do aktywnego wykorzystania narzędzi Microsoft 365. Być może już mieliście okazję go poznać podczas naszych warsztatów! Cechy charakterystyczne – analityczne myślenie, cierpliwość i głos radiowca, który koi wszystkie obawy związane z nowoczesnymi technologiami.

Grzegorz Sadziak
Solution Architect – Presales Engineer/Security Lead | Supremo Sp. z o.o.

Jak mówi sam Grzegorz, zawsze stara się opowiadać o IT w prosty sposób. Dlatego uczestniczy w podróży poprzez usługi Microsoft wspólnie z naszymi Klientami. W Supremo zajmuje się płynnym przejściem od ich celów, oczekiwań i planów biznesowych do wdrożeń technologii Microsoft. Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa z wieloletnim doświadczeniem w szkoleniach oraz warsztatach. Łączy twarde kompetencje inżyniera IT z rzeczową, przyjemną współpracą.

Paweł Wojciechowski
Adoption & Knowledge Transfer Specialist, Supremo Sp. z o.o.

Paweł to supremowy guru wykorzystania narzędzi Microsoft do poprawy efektywności pracy. Jego wieloletnie doświadczenie trenerskie sprawia, że z łatwością łączy sztukę angażującego przekazu z technologią i aspektami biznesowymi. Pasjonat zagadnień sztucznej inteligencji oraz edukator dzielący się tą wiedzą z Klientami Supremo.

Archiwum webinarów

Archiwum szkoleń

Archiwum konferencji

Konferencja
6.5.2025

Cykl konferencji: Dynamics Business Forum 2025. Siła AI i innowacji ekosystemu Microsoft

Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Gdańsk, Poznań – otwarte spotkania biznesowe od 6 maja do 10 czerwca 2025 z ekspertami technologicznymi. Pozwól się zainspirować do odkrywania potencjału nowoczesnych narzędzi Microsoft dla biznesu – zasilanych AI, Business Intelligence i usługami chmury.

Jesteśmy partnerem Microsoft

Od 2008 mamy status Gold Partner Microsoft, a w obecnym programie partnerskim zdobyliśmy tytuł Microsoft Solutions Partner. Pomagamy średnim i dużym przedsiębiorstwom w obszarze cyberbezpieczeństwa, wdrażania chmury Microsoft, aplikacji biznesowych, usprawniania procesów i komunikacji w firmie. Prowadzimy także warsztaty dla działów IT i użytkowników platformy Microsoft 365. Wspieramy zarówno firmy już korzystające z narzędzi Microsoft, jak i te, które dopiero zastanawiają się nad wyborem rozwiązań.