Do obejrzenia
Webinar

Nowoczesna komunikacja w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365

Obejrzyj nagranie ▶️
Zapisz się!
Kiedy:
17.2.2023
-
Gdzie:
Pełne nagranie dostępne online
Do obejrzenia
Webinar
17.2.2023
-

Nowoczesna komunikacja w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365

Obejrzyj nagranie ▶️
BEZPŁATNA REJESTRACJA

Komunikacja w firmie to klucz w budowaniu zespołów i społeczności firmowej. Wprowadza ona porządek w organizacji, który jest tak niezbędny w realizacji zadań i osiągania celów.  

Odpowiednia komunikacja wewnętrzna niezbędna jest zarówno menedżerom, którzy potrzebują jej do skutecznego planowania strategii, kierowania pracą czy kontrolowania postępu, jak również pracownikom – kiedy otrzymują prawidłowe, jasne komunikaty, działają sprawniej i skuteczniej.  

Brak odpowiedniej komunikacji może powodować opóźnienia, konflikty, błędy w realizowanych zadaniach lub procesach i niską motywację u pracowników. Dłużej występujące trudności komunikacyjne stają się źródłem problemów praktycznie na każdym polu działania firmy.

W erze pracy hybrydowej, pracy zdalnej znaczenie komunikacji wewnętrznej wzrosło jeszcze bardziej. Pojawiającym się wyzwaniom należy stawić czoło, a w tym niezbędne mogą okazać się aplikacje wchodzące w skład Microsoft 365.

Microsoft Viva, SharePoint i Yammer / Viva Engage, to narzędzia, którym działy komunikacji wewnętrznej, HR, marketingu i wielu innych powinny przyjrzeć się zdecydowanie bliżej.  

W jaki sposób je używać, aby wzmocniły codzienną wymianę informacji wewnątrz firmy?  

Które z ich funkcjonalności pozwolą zbudować więzi między pracownikami?  

Mateusz Pluskota, Kamil Salamon oraz Aaron Cyrulik z Supremo udzielają wielu niezbędnych wskazówek, które pozwolą zmienić nie tylko organizację, ale przede wszystkim ludzi.

Prowadzący

No items found.

Archiwum webinarów

Archiwum szkoleń

Archiwum konferencji

Webinar
Do obejrzenia
7.11.2025
10:00

Zatrudnij AI do HR! Microsoft Copilot jako realne wsparcie w codziennej pracy

Odkryj, jak sztuczna inteligencja w Microsoft 365 usprawnia kluczowe procesy, oszczędza cenny czas i pomaga podejmować trafniejsze decyzje w codziennej pracy HR-u. Sprawdź, w jaki sposób nowoczesne narzędzia bazujące na AI wzmacniają strategiczną rolę zespołów HR!

Nadchodzące
Webinar
27.11.2025
14:00

5 najczęstszych pułapek, w które (nie) wpadniesz, wdrażając AI w firmie

Zobacz bezpłatny webinar o tym, jak nie popełnić najpopularniejszych błędów przy wdrażaniu AI w firmie. Dodatkowo poznasz praktyczne przykłady agentów Copilot w Microsoft 365 i case study wdrożenia z firmą COM40.

Jesteśmy partnerem Microsoft

Od 2008 mamy status Gold Partner Microsoft, a w obecnym programie partnerskim zdobyliśmy tytuł Microsoft Solutions Partner. Pomagamy średnim i dużym przedsiębiorstwom w obszarze cyberbezpieczeństwa, wdrażania chmury Microsoft, aplikacji biznesowych, usprawniania procesów i komunikacji w firmie. Prowadzimy także warsztaty dla działów IT i użytkowników platformy Microsoft 365. Wspieramy zarówno firmy już korzystające z narzędzi Microsoft, jak i te, które dopiero zastanawiają się nad wyborem rozwiązań.