Microsoft Teams poprawia komunikację z oddziałami i partnerami

AK NOVA

Branża klienta
Budownictwo
Produkcja
Wielkość firmy
Wdrożone usługi i rozwiązania
Aplikacje i usługi Microsoft 365
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Brak osób biorących udział w projekcie

AK NOVA to lider w branży gospodarki odpadami i ochrony środowiska, jest znana z tworzenia stacji przeładunkowych odpadów i punktów selektywnej zbiórki. Firma nieustannie rozwija swoje usługi, wprowadzając innowacyjne rozwiązania i odpowiadając na potrzeby rynku.

Dzięki wdrożeniu Microsoft 365, AK NOVA stała się bardziej innowacyjną i efektywnie działającą firmą, wykorzystującą potencjał chmury publicznej do optymalizacji procesów komunikacyjnych i pracy grupowej.

Dzięki usłudze Microsoft 365 AK NOVA poprawiła komunikację między oddziałami, partnerami i klientami!

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Staliśmy przed wyzwaniem związanym z rozproszonymi systemami komunikacyjnymi i dokumentacją, co komplikowało organizację pracy grupowej. Było dla nas kluczowe, aby praca odbywała się nad aktualnymi danymi i aby dostęp do zasobów był możliwy z każdego miejsca w Polsce.

Rozwiązanie

Zaproponowaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które obejmowało nie tylko techniczną stronę projektu, ale także szkolenia dla użytkowników. Wdrożyliśmy Microsoft 365 Biznes Premium, co pozwoliło na unifikację systemu plików poprzez SharePoint i OneDrive, zapewniając pracownikom dostęp do aktualnych dokumentów z urządzeń mobilnych. Ujednoliciliśmy również narzędzia do wideokonferencji, co ułatwiło komunikację w całej organizacji.

Efekty

Wdrożenie Microsoft 365 przyniosło znaczące korzyści, takie jak skrócenie czasu wyszukiwania dokumentów o 30 minut dziennie na pracownika i zwiększenie produktywności zespołów o 20%. Poprawiliśmy również bezpieczeństwo danych i zabezpieczyliśmy organizację przed cyberatakami.

Klient

Wyzwanie

Rozwiązanie

Efekty

Podsumowanie

AK NOVA

Firma AK NOVA to solidny partner przy realizacji inwestycji, w branży gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Jest jednym z liderów tworzenia stacji przeładunkowych odpadów i punktów selektywnej zbiórki (PSZOK). Nieustannie się rozwija, poszerza zakres swoich usług, stawia na innowacyjne rozwiązania i uważnie obserwuje potrzeby klientów.

Problem

AK Nova, na początku naszej współpracy korzystała z wielu różnych systemów komunikacyjnych takich jak Zoom, Skype, czy rozwiązania Google. Rozproszona ilość dokumentów powodowała, że organizacja spotkań wymagała dużych nakładów pracy. Kluczowe dla klienta było to, by praca grupowa odbywała się zawsze nad aktualnymi danymi. Istotne było również, by dostęp do urządzeń i zasobów był możliwy w każdym miejscu, bo miejsca pracy a firmie AK Nova są rozlokowane na terenie całej Polski.

Rozwiązanie

Klient poprosił nas o ofertę. Postanowiliśmy podejść do tematu holistycznie. Wraz z częścią techniczną, którą zajęli się nasi inżynierowie, zaproponowaliśmy przeznaczenie 100 godzin na szkolenia dla użytkowników. Odpowiedzią na potrzeby klienta były licencje MS 365 Biznes Premium. Cały projekt rozpoczął się od przygotowania architektury i zaprojektowania całej organizacji wdrożenia. Unifikacji poddano rozproszony system plików, poprzez przeniesienie wszystkich dokumentów na zasoby SharePoint i OneDrive. Taka czynność dała użytkownikom aktualny dostęp do najnowszych wersji dokumentów, a co najważniejsze pozwoliła na pracę z urządzeń mobilnych. Kolejnym krokiem było ujednolicenie narzędzi do wideokonferencji i przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników.

Pracownicy zostali płynnie wprowadzeni do nowego trybu pracy. kluczowym czynnikiem sukcesu była dobrze zaplanowana kampania i proces Change Managment - to przyczyniło się do szybkiej adopcji w nowym środowisku. Ak Nova zainwestowała w przenośne systemy wideokonferencji i rozpowszechniła je we wszystkich miejscach, w których aktualnie prowadzona była budowa. Duża determinacja i chęć wyprzedzenia konkurencji poprzez zastosowanie nowoczesnych systemów komunikowania się, przyczyniła się do decyzji o wdrożeniu Microsoft 365. Klient sam zauważył, że traci czas na szukanie tych samych informacji lub najbardziej aktualnej wersji dokumentu. Właściwa konfiguracja i zabezpieczenie sprzętu dało olbrzymią przewagę pracy w terenie. Każdy pracownik może mieć teraz biuro w swoim smartfonie.

Wyniki

Wdrożeniem objęta została cała organizacja. Na podstawie ankiet przedwdrożeniowych oraz ankiet i badań powdrożeniowych ukazały się następujące rezultaty: skrócenie czasu na odszukanie potrzebnych dokumentów o 30 minut dziennie na każdego pracownika; zwiększenie produktywności zespołów o 20%, dzięki pracy mobilnej; podniesienie poziomu bezpieczeństwa i uzyskanie odporności na cyberataki. Klient stał się innowacyjną firmą, korzystającą z chmury publicznej.

Firma AK Nova nie tylko polega na usłudze Microsoft Teams, w celu poprawy komunikacji między biurami, serwisami i oddziałami, ale również dzięki tej usłudze cała organizacja pracuje wydajniej. Dzięki Microsoft Teams pracownicy AK Nova mogą rozmawiać ze współpracownikami i serwisantami, prowadzić spotkania wideo oraz przechowywać i edytować dokumenty w jednym miejscu.

AK NOVA

Udostępnij

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz, żeby umówić konsultację z ekspertem i wycenić projekt

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, żeby umówić krótkie spotkanie online

Twoje zgłoszenie zostało wysłane, wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz ekspert.

Ups! Coś poszło nie tak :(
Cookie icon
Używamy plików cookie (tzw. ciasteczek), aby zapewnić najwyższą funkcjonalność naszego serwisu. Klikając "Akceptuję” wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich plików cookie, możesz też wyrazić zgodę na określone kategorie plików cookie wybierając “Ustawienia”. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
Cookie icon