Case Study
Bea Beleza

Microsoft Azure wzmocnił zespół sprzedażowy firmy Bea Beleza!

Microsoft Azure wzmocnił zespół sprzedażowy firmy Bea Beleza!Bea Beleza
Logo Klienta

Bea Beleza

Bea Beleza to rodzinna firma, której celem było stworzenie dla swoich pracowników miejsca, w którym będą czuli się wyjątkowo, a praca stanie się przyjemnością. Swoją ofertę kieruje do salonów fryzjerskich, uważnie wybiera produkty i sprzęt do stylizacji włosów, by móc zapewnić klientom najwyższą jakość. Salon sprzedaży od 2019 roku mieści się w Centrum Handlowym Posnania, w Poznaniu.

Produkty można również nabyć drogą internetową. Bea Beleza znana jest z dystrybucji marek, takich jak: Medavita, Marc Inbane, Loreal, Kerastase, Wella, Biolage, Elchim, HH Simonsen, Fanola, Yope oraz wielu innych. Stawia na przemyślany rozwój, odpowiedni wybór klientów i kontrahentów. Prowadzi również szkolenia fryzjerskie budując markę Bea Beleza Academy.

Wyzwanie

Błyskawiczne tempo rozwoju i wciąż powiększające się grono przedstawicieli handlowych spowodowało, że Bea Beleza rozpoczęła aktywnie szukać narzędzia, które wspomoże pracowników w codziennej pracy. Chciała, by z jednego panelu aplikacji móc zarządzać wszystkimi urządzeniami mobilnymi, przypisanymi do przedstawicieli handlowych. Z takim wyzwaniem organizacja zgłosiła się do Supremo i rozpoczęliśmy planowanie wspólnej pracy.

Rozwiązanie

Rozwiązanie Microsoft, które zaproponowaliśmy firmie Bea Beleza znacząco wpłynęło na pracę pracowników terenowych. Cały proces wdrożenia nowej aplikacji przebiegł sprawnie i szybko, a jedynym wymaganiem, jakie musieli spełnić pracownicy było zapewnienie dostępu do Internetu w służbowym tablecie. Nie było potrzeby fizycznego gromadzenia w jednym miejscu wszystkich urządzeń, dlatego proces implementacji był natychmiastowy. Właściciel firmy został wyposażony w panel Azurowy, kontrolujący wszystkie połączone urządzenia, dający możliwość tworzenia raportów, i wymuszania pożądanych zachowań użytkowników. Pozwoliło to na skuteczne oddzielenie danych służbowych od danych prywatnych na tablecie każdego z pracowników. Jest to bardzo przydatna funkcjonalność (tryb BYOD), kiedy podczas kradzieży lub zgubienia sprzętu można zdalnie wyczyścić historię poufnych danych firmowych z urządzenia. Zabezpiecza to firmę i chroni przed ogromnymi stratami.

Dodatkowo pojawiła się możliwość blokowania innych aplikacji, które użytkownicy tabletów mogli wcześniej instalować, takich jak Facebook, czy poczta prywatna. Implementacja rozwiązania chmurowego od momentu zgłoszenia potrzeby przez klienta, do momentu dostarczenia realizacji poprzez architekturę i szkoleń działu IT trwała zaledwie 15 dni. Szybki proces przyniósł szybkie efekty. Jest to znakomity wynik, w szczególności, że osoby pracujące terenowo nie musiały wracać do centrali. Usługa jest włączana niemalże natychmiastowo. Dla porównania, przy klasycznym podejściu usługa trwałaby minimum 90 dni i kosztowa dwa razy więcej. Organizacja otwarcie patrzy na nowe możliwości jakie daje chmura. Przyjęliśmy model współpracy polegający na cyklicznych spotkaniach, na których edukujemy klienta z nowych możliwości i funkcjonalności, sukcesywnie pojawiających się w chmurze. To sprawia, że zawsze jest na bieżąco i optymalnie wykorzystuje jej możliwości.

Wyniki

Poprawa wydajności pracowników, zwiększenie bezpieczeństwa i uporządkowanie ważnych informacji firmowych – to tylko część korzyści wynikających ze współpracy firmy Bea Beleza z Supremo. Gdy poznajemy klienta zawsze rozpoczynamy od długich rozmów i dokładnej analizy potrzeb. Często zdarza się tak, że zanim zarząd firmy pomyśli nad rozwiązaniem, to IT ma je już gotowe.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(