Case Study
Inea

Inea płaci tylko za zasoby, które wykorzystuje i skaluje swój biznes dzięki Microsoft 365!

Inea płaci tylko za zasoby, które wykorzystuje i skaluje swój biznes dzięki Microsoft 365! Inea
Logo Klienta

Inea

INEA to lider usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce. Należy do grona jednej z czterech największych sieci kablowych w naszym kraju. To przede wszystkim firma zatrudniająca około 1000 pracowników, którzy odpowiedzialni są za obsługę ponad 400 tysięcy gospodarstw domowych.

Wyzwanie

INEA szukała solidnego partnera, któremu będzie w stanie powierzyć projekt migracji. Wybrała naszą firmę z racji realizowanych już podobnych projektów, kierowała się także doświadczeniem i kompetencjami naszych inżynierów. Dla nas ta współpraca była wyjątkowo, ponieważ nie było to samo wdrożenie a przeprowadzenie dużego, skomplikowanego procesu, w który zaangażowane było mnóstwo osób. Kluczem do sukcesu okazała się skuteczna współpraca z wykwalifikowanym zespołem Klienta.

Rozwiązanie

Analiza wewnętrznej struktury Klienta w celu zaprojektowania najkorzystniejszego systemu zarządzania użytkownikami Wspólnie z pracownikami działu IT INEA odbyliśmy kilka spotkań, które pozwoliły nam na zbadanie infrastruktury serwerowej. Sporządzony przez nas bilans pozwolił na wyodrębnienie głównych problemów. Wdrożenie komunikatora Skype for Business oraz Microsoft Exchange przy wykorzystaniu subskrypcji Office 365 Enterprise E1 Przygotowany przez nas plan działania spotkał się z dużą aprobatą osób odpowiedzialnych po stronie klienta za wdrożenie nowego systemu. Nasz harmonogram zakładał miesiąc prac. Postanowiliśmy przeprowadzić także test funkcjonalności wdrażanych narzędzi bazując na 100 kontach użytkowników.

Pozwoliło to nam na dokonanie pomiaru efektywności oraz wcześniejsze wychwycenie ewentualnych błędów. Zmiana oprogramowania wspomagającego pracę zespołową z Lotus Domino na Office 365 oraz migracja danych Udało się nam dokonać transferu blisko 1000 kont użytkowników oraz wyjątkowej wielkości archiwum w bardzo krótkim czasie. Szkolenie pracowników działu IT Zapoznaliśmy zespoły z wieloma nowymi funkcjonalnościami, które będą mogli wykorzystywać w swojej dalszej pracy.

Wyniki

Pozyskanie i używanie nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają na zwiększenie wydajności oraz efektywności, aby nadążyć za dynamicznym rozwojem spółki. Zwiększenie bezpieczeństwa danych z jednoczesnym ułatwieniem dostępu do informacji (likwidacja połączeń VPN) Uporządkowanie oraz ujednolicenie panelu zarządzania użytkownikami, który nie tylko ułatwiłby koordynację wszystkich procesów, ale przede wszystkim zapewniłby najwyższy poziom bezpieczeństwa. Poprawa komunikacji między pracownikami przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi pracy. Redukcja kosztów związana z użytkowaniem infrastruktury serwerowej - mniej działających serwerów, to oszczędność energii elektrycznej, klimatyzacji oraz czasu pracy administratorów.

Projekty takie jak ten wymagają solidnego partnera z szeroką wiedzą na temat rozwiązań informatycznych. W krytycznym momencie pracowaliśmy ciągiem z dwóch stref czasowych by zdążyć w zakładanym terminie. Opłaciło się, wspólnie osiągnęliśmy sukces. Dla nas liczy się również klient, jego odbiór usługi. Już po 3 tygodniach pracy otrzymywaliśmy sygnały o zwiększeniu efektywności w komunikacji, o realnie zaoszczędzonym czasie pracy. Pozytywne nastawienie całej organizacji na zmiany, na nowe rozwiązania informatyczne zostały wynagrodzone. Dziękujemy za wspólne wdrożenie.

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(