KKS Lech Poznań S.A. klub piłkarski z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Bułgarskiej 17, występujący w najwyższej klasie męskich rozgrywek piłkarskich w Polsce. Założony został 19 marca 1922 roku w miejscowości Dębiec – teren dzisiejszego Poznania. Lech Poznań to ośmiokrotny Mistrz Polski, pięciokrotny triumfator rozgrywek o Puchar Polski oraz pięciokrotny zdobywca Superpucharu Polski.
Celem podjęcia współpracy z Supremo było unowocześnienia systemu sprzedaży. KKS Lech Poznań posiada liczne punkty, w których oferuje gadżety klubowe. Firmie zależy, by jak najlepiej obsługiwać swoich klientów, dlatego inwestuje w innowacje cyfrowe.
Nasza współpraca z KKS Lech Poznań trwa nieprzerwanie od 2014 roku. Pierwsze prace dotyczyły posiadanych już licencji Microsoft. Zrealizowana została migracja do Microsoft Windows Server 2012 oraz instalacja serwera danych Microsoft SQL Server 2012. Ponadto wdrożony został Microsoft 365 obejmujących blisko 200 kont pocztowych. W zakres współpracy weszła również opieka nad systemem ERP Comarch Optima. Specjaliści Supremo na wstępie przeprowadzili audyt punktów sprzedażowych oraz centrali wyposażonych w stacje robocze i serwer.
Na bazie przeprowadzonej analizy zmodernizowany został sprzęt komputerowy, a konsultanci zaktualizowali ERP Comarch Optimę do najwyższej wersji. Ponadto Supremo zajęło się instalacją terminali dotykowych POS w punktach sprzedaży, a także umożliwiło skanowanie produktów w module Detal przy pomocy kodów kreskowych oraz producenta. Doświadczeni programiści Supremo stworzyli również narzędzie do synchronizacji systemu ERP ze sklepem internetowym opartym o rozwiązanie Magento. Aplikacja umożliwia rejestrację i obsługę zakupów internetowych w programie magazynowym Optima.
Wprowadzone rozwiązania unowocześniły cały system sprzedaży prowadzony przez KKS Lech Poznań. Pracownicy firmy nie muszą obawiać się o bezpieczeństwo danych i często pomyłki przy pracy. Teraz mają i korzystają z zestawu narzędzi uprawniających pracę. Bardzo dużą zmianą okazała się być integracja sklepu internetowego z systemem magazynowym. Teraz w czasie rzeczywistym można kontrolować zapasy. Microsoft 365 usprawnił natomiast komunikację między zespołami. Szybko działające skrzynki pocztowe są teraz codziennością.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.