Microsoft 365 – komunikacja na miarę dzisiejszych potrzeb!

Branża klienta
Produkcja
Wielkość firmy
400 pracowników
Wdrożone usługi i rozwiązania
Aplikacje i usługi Microsoft 365
Szkolenia i warsztaty
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Grzegorz Sadziak
Sales
Solution Architect – Presales Engineer / Security Lead | Ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa
Ewa Kurek
Business Applications
Business Apps Team Manager

Korona Candles zajmuje czołową pozycję na światowym rynku produkcji świec, będąc jednocześnie jednym z największych producentów świec zapachowych w Europie i dostawcą marek własnych dla międzynarodowych koncernów.

Dysponuje szerokim wyborem produktów w standardowej ofercie, a także wprowadza na rynek kolekcje sezonowe. Działa w zasięgu globalnym. Wyznacza nowe trendy, korzystając z najnowszych technologii.

Firma została przejęta przez Gala Group.

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Jako Rekomendowany Partner Microsoft mieliśmy przyjemność współpracować z Korona Candles w celu przekształcenia ich infrastruktury IT i usprawnienia procesów biznesowych. Firma stanęła przed wyzwaniem związanym z ograniczoną skalowalnością, a także elastycznością swojego dotychczasowego systemu informatycznego. Hamowało to rozwój firmy oraz zdolność do szybkiego reagowania na zmieniające się wymagania rynkowe.

Rozwiązanie

W odpowiedzi na te wyzwania, zaimplementowaliśmy wdrożenie aplikacji Microsoft 365,. Zapewniło to niezbędną elastyczność oraz skalowalność, a także ułatwiło współpracę i komunikację wewnątrz organizacji.

Efekty

Wprowadzenie Microsoft 365 pozwoliło Korona Candles na znaczące przyspieszenie procesów decyzyjnych, poprawę bezpieczeństwa danych oraz zwiększenie ogólnej produktywności pracy. Projekt ten przyczynił się do wzrostu konkurencyjności firmy na rynku i otworzył nowe możliwości rozwoju.

Klient

Wyzwanie

Poprawa komunikacji między oddziałami była głównym celem całego przedsięwzięcia. Firma Korona Candles potrzebowała rozwiązania IT, które ułatwi jej komunikację między wszystkimi oddziałami, zlokalizowanymi w różnych częściach świata. Na co dzień korzystała z przestarzałego systemu pocztowego. Czuła, że jest to najlepszy czas na zmianę i zdecydowała się na współpracę z Supremo.

Rozwiązanie

Po wielu spotkaniach i długich rozmowach uzyskaliśmy szczegółowy obraz oczekiwań klienta. Wypracowaliśmy koncepcję migracji folderów publicznych do Microsoft Office 365, a następnie przystąpiliśmy do prac. Wcześniej jednak należało przygotować całą infrastrukturę, by nowe narzędzia działały bez zarzutu. Duża świadomość potrzeby zmian pozwoliła na sprawne uruchomienie wdrożonych usług. Dostarczyliśmy organizacji Korona Candles specjalnie przygotowane materiały szkoleniowe oraz udostępniliśmy video z instrukcjami. Uruchomiliśmy Microsoft Exchange Online, a nasi certyfikowani trenerzy Microsoft przystąpili do przygotowań użytkowników do nowego stylu pracy. Skupiliśmy się w szczególności na szkoleniach z aplikacji Teams.

Efekty

Teraz użytkownicy mogą szybko i łatwo organizować spotkania, planować swoją pracę, przydzielać zadania. Komunikacja nie stanowi już żadnego problemu. Jakość połączeń audio i video jest na najwyższym poziomie, a sama usługa jest bardzo bezpieczna. Dodatkowo każdy pracownik może zalogować się do zasobów firmy z każdego miejsca na ziemi i za pomocą dowolnego urządzenia. Nowy interfejs oprogramowania pocztowego bardzo spodobał się użytkownikom. Jego intuicyjność sprawia, że korzystanie ze skrzynki mailowej stało się jeszcze szybsze. Dodatkowe funkcje, takie jak udostępnianie kalendarzy, czy możliwość wyboru różnych widoków, pomogły pracownikom w realizacji zadań. Korona Candles wie, że podjęła właściwą decyzję, bo w praktyce jest bardzo zadowolona z usług Microsoft, które wdrożyliśmy. Firma obdarzyła nas zaufaniem i dzięki temu nie ma żadnych problemów z korzystaniem z nowych zasobów. Dziękujemy za taką współpracę oraz mamy nadzieję na kolejne projekty w przyszłości.

Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Korona Candles, dostarczając rozwiązania Microsoft. Rozwiązały one bieżące wyzwania, ale również wyznaczyły nowe kierunki rozwoju. Dziękujemy za zaufanie i możliwość bycia częścią tej transformacji.

Udostępnij

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak