Change Management dopasowany do potrzeb branży odzieżowej. Warsztaty z Microsoft 365 dla LPP!

Branża klienta
E-commerce
Handel i dystrybucja
Produkcja
Transport i magazynowanie
Wielkość firmy
460 pracowników
Wdrożone usługi i rozwiązania
Szkolenia i warsztaty
Supremo w tym projekcie
This is some text inside of a div block.
Iga Szatkowska
Employee Success
Office Specialist
Jarosław Gendaszyk
Business Applications
Business Apps Engineer
Kamil Bejma
Business Applications
Business Apps Engineer
Kamil Cichocki
Business Applications
Business Apps Analyst

LPP S.A. to polska firma odzieżowa z siedzibą w Gdańsku, założona w 1991 roku. Jest właścicielem pięciu rozpoznawalnych marek modowych: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Oferta tych marek jest dostępna w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Sieć sprzedaży LPP składa się z ponad 2000 sklepów o łącznej powierzchni ponad 1,7 mln m². Spółka zatrudnia obecnie blisko 30 000 osób w swoich biurach, sieci dystrybucji oraz sklepach w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.

Projekt w pigułce

Wyzwanie

Jako Supremo stanęliśmy przed wyzwaniem wsparcia LPP w przejściu z komunikatora Skype na aplikację Teams, będącą częścią pakietu Microsoft 365. Naszym zadaniem było umożliwienie pracownikom LPP maksymalnego wykorzystania potencjału Teams w ich codziennej pracy.

Rozwiązanie

Zaproponowaliśmy interaktywne szkolenia dla ponad 500 pracowników LPP, trwające od lutego do kwietnia w różnych lokalizacjach firmy. Łącznie przeprowadziliśmy ponad 150 godzin warsztatów z konkretnymi scenariuszami użycia Microsoft Teams, typowo w kontekście pracy w LPP.

Efekty

Dzięki warsztatom prowadzonym przez trenerów Supremo, firma LPP skutecznie wdrożyła aplikację Teams, zwiększając produktywność i bezpieczeństwo pracy w chmurze Microsoft 365.

Klient

Wyzwanie

LPP S.A. zmagało się z wyzwaniem zwiększenia efektywności pracy zdalnej swoich pracowników oraz usprawnienia komunikacji wewnętrznej. W obliczu dynamicznego rozwoju firmy i rosnących wymagań rynku, poszukiwano rozwiązania, które zintegruje zespoły, a także zoptymalizuje procesy biznesowe.

Rozwiązanie

Efektywne wdrożenie narzędzi Microsoft 365 wymaga wsparcia użytkowników aplikacji w zdobyciu nowej wiedzy i umiejętności.

W odpowiedzi na te potrzeby, zaproponowaliśmy wdrożenie Microsoft 365, kompleksowego pakietu narzędzi, który umożliwił LPP S.A. płynną współpracę i komunikację na odległość. Cykl szkoleń z Microsoft Teams oraz innych aplikacji Microsoft 365, dostosowanych do specyfiki branży odzieżowej, pozwolił na pełne wykorzystanie potencjału oferowanych rozwiązań.

Efekty

Efektem naszej współpracy była znacząca poprawa w zakresie zarządzania projektami, komunikacji międzydziałowej oraz organizacji pracy zdalnej. LPP S.A. odnotowała wzrost produktywności i zadowolenia pracowników, co przełożyło się na lepszą obsługę klienta i wzmocnienie pozycji rynkowej firmy.

Pozytywne opinie użytkowników, wraz ze wzrostem zainteresowania czy teżintensywności wykorzystania Teams, świadczą o sukcesie projektu. Dodatkowo, pracownicy LPP wzięli udział w warsztatach dotyczących bezpieczeństwa w usługach chmurowych Microsoft, co jeszcze bardziej wzmocniło ich kompetencje cyfrowe.

Z dumą patrzymy na osiągnięte rezultaty! Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu LPP. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązania będą nadal wspierać organizacji w realizacji jej ambitnych celów. Dziękujemy za zaufanie i możliwość bycia częścią tej transformacji cyfrowej!

Udostępnij

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!

Radosław Krawiec

Sales Development Representative
sales@supremo.pl+48 61 669 83 09

Wypełnij formularz

Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak