Case Study
Transfer Multisort Elektronik

Dzień bez kontaktu dniem straconym - wdrożenie Microsoft 365 dla TME

Transfer Multisort ElektronikTransfer Multisort Elektronik
Logo Klienta

Transfer Multisort Elektronik

TME jest firmą rodzinną, istniejącą od 1990 r. Wszystko zaczęło się od niewielkiego sklepu z elementami elektronicznymi do serwisu i drobnej produkcji założonego w Łodzi. Po dwóch latach TME stworzyła swój pierwszy katalog i rozpoczęła nowatorską, jak na ówczesne czasy, sprzedaż wysyłkową elementów.

Obecnie TME jest jednym z największych globalnych dystrybutorów komponentów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej. Firma zatrudnia ponad 700 osób w centrali w Polsce i spółkach zależnych w innych krajach. Obsługujemy kilkadziesiąt tysięcy firm w 140 krajach i wysyłamy 4000 paczek dziennie. Wśród oferowanych 250.000 produktów znajdą Państwo wyroby większości istotnych producentów komponentów elektronicznych.

Wyzwanie

Microsoft 365 to uniwersalny zestaw narzędzi, który może pochwalić się ponad 85 milionami aktywnych uczestników miesięcznie. Został w ten sposób zaprojektowany, aby sprawić, że praca każdej firmy, grupy projektowej stała się efektywniejsza i nabrała unikalnego stylu. Z tego rozwiązania postanowiła skorzystać firma TME, aby zadbać w szczególny sposób o dobro swoich klientów. Microsoft 365 miał pozwolić na wymianę informacji między pracownikami bez straty czasu na spotkania i rozmowy telefoniczne.

Rozwiązanie

Wachlarz narzędzi Microsoft 365 jest sposobem na ujednolicenie komunikacji oraz pozwala sprostać nowym wymaganiom prawnym, jak wchodzące w życie Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych. Poza tym struktura TME jest międzynarodowa. Przedsiębiorstwo zatrudnia pracowników w swoich siedzibach mieszczących się w takich krajach jak Czechy, Słowacja, Węgry, Włochy, Wielka Brytania oraz kraje Beneluksu. Office 365 posiada interfejs, który dopasowany jest do wielu kultur i języków, dzięki temu można było zastosować jeden komunikator wewnętrzny pozwalający na wysyłanie wiadomości błyskawicznych – Skype for Business. Z kolei poczta Microsoft Exchange, to bezpieczeństwo, prywatność i zgodność prawna w postaci technologii chmurowej. Wdrożenie tej usługi miało pozwolić TME na dostarczenie swoim pracownikom innowacyjnych narzędzi dostępnych na każdym urządzeniu.

Poczta w chmurze Microsoft, to biznesowe narzędzie umożliwiające mobilność oraz współpracę całej organizacji. To kluczowy sposób, aby dotrzeć do nowych klientów. Uproszczony dostęp oraz zwiększenie konkurencyjności, w tym miała pomóc biznesowa poczta. Skype for Business spełnia wymagania ludzi na całym świecie, którzy przeprowadzają ponad miliard spotkań rocznie. Ujednolicona komunikacja, możliwość udostępniania ekranu, połączenia wideo, to wszystko sprawia, że nowe rozwiązanie dla odbywających się konferencji staje się rozwiązaniem kompletnym dla korporacji każdej klasy. Partnerem, który specjalizuje się w migracji poczty oraz wdrażaniu technologii chmurowej Microsoft jest Supremo. Poznańska firma nie tylko zaoferowała TME przeniesienie kont pocztowych, ale także zapewniła cykl szkoleń dla pracowników z obsługi nowoczesnego oprogramowania. Cały projekt został podzielony przez specjalistów na trzy etapy.

Najpierw przeprowadzono serię testów, aby dokonać migracji kont pocztowych. Drugi etap, który dotyczył faktycznie przeniesienia, dzięki temu odbył się niezwykle sprawnie. Zwieńczeniem współpracy było przekazanie dokumentacji wdrożeniowej oraz rozpoczęcie wspomnianych wcześniej wykładów szkoleniowych dla administratorów IT oraz pracowników TME. Zarówno instrukcje jak i wykłady zostały przeprowadzone w języku polskim oraz angielskim, specjalnie na potrzeby pracowników innych narodowości. Trzytygodniowy czas poświęcony na naukę przyniósł spodziewane rezultaty. Podniesiony został komfort komunikacji, pojawiły się kalendarze współdzielone, które pozwoliły na wzrost aktywności i usystematyzowanie naszej pracy. Zarówno instrukcje jak i wykłady. Prowadzone były w języku polskim oraz angielskim, specjalnie na potrzeby naszych pracowników innych narodowości.

Trzytygodniowy czas poświęcony na naukę przyniósł spodziewane rezultaty. Podniesiony został komfort komunikacji, pojawiły się kalendarze współdzielone, które pozwoliły na wzrost aktywności i usystematyzowanie naszej pracy. Doszło także do unifikacji stopki mailowej. Firma Supremo wskazała rozwiązanie, które okazało się najbardziej komfortowe dla administratorów IT TME. Wdrożony komunikator Skype podniósł poziom komunikacji. Finalnie Supremo przeniosło 616 kont pocztowych

Wyniki

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(