Case Study
TZMO

Dynamics 365 Sales - efektywne narzędzie dla przedstawicieli handlowych TZMO!

Dynamics 365 Sales - efektywne narzędzie dla przedstawicieli handlowych TZMO!TZMO
Logo Klienta

TZMO

TZMO S.A. - firma o zasięgu globalnym. Istnieje na 80 światowych rynkach, skutecznie wspierając i dbając o zdrowie swoich klientów. Jest producentem i dostawcą artykułów higienicznych, kosmetycznych oraz wyrobów medycznych. Nieustanny rozwój procesu produkcji, który jest wspierany przez nowe technologie oraz nowoczesne podejście do zarządzania jest gwarancją sukcesu tego przedsiębiorstwa.

Wyzwanie

Bezpośredni kontakt z Supremo nawiązała spółka TZMO Deutschland GmbH, która poszukiwała najlepszego rozwiązania wspierającego działania sprzedażowe.

Rozwiązanie

Aplikacja Microsoft Dynamics 365 Sales okazała się być najlepszym, najefektywniejszym narzędziem dla przedstawicieli handlowych spółki, którego mogą używać w codziennej pracy. Aplikacja umożliwia użytkownikom tworzenie i utrzymywanie silnych relacji z klientami, pozwala na szybkie podejmowanie akcji, w oparciu o natychmiastową możliwość wglądu w potrzebne dane, a co za tym idzie przyspiesza proces zamykania sprzedaży. Pozwala na śledzenie kontaktów, tworzenie zamówień, szans sprzedaży, a także sprzedaż łączoną. Jest również narzędziem do planowania kampanii i list marketingowych. Pracownicy TZMO Deutschland GmbH są teraz wyposażeni w tablety Apple i naszą natywną aplikację.

Dzięki niej, codziennie planują optymalne trasy do swoich klientów. Mogą również wyświetlać na mapie klientów, których dawno nie odwiedzali, a w których pobliżu się znajdują i od razu włączyć nawigację w telefonie. To rozwiązało problem logistyczny firmy zwłaszcza, że klientami są apteki nienależące do sieci, często oddalone od siebie o duże odległości, w różnych miastach. Każdy przedstawiciel handlowy ma możliwość szybkiego sporządzenia notatki na tablecie, wygenerowania cennika i przesłania go, jeszcze w trakcie trwania spotkania. To nowy wymiar jakości obsługi, który reprezentują sobą pracownicy globalnej firmy TZMO. Dodatkowo, Microsoft Dynamics 365 nieustannie zbiera dane o procesie sprzedaży i generuje raporty, które następnie są wizualizowane w Microsoft Power BI. Odpowiada tym samym na potrzeby zarządu firmy, który może być pewien, że ma wszystko pod kontrolą. Wszystkie informacje są teraz w jednym miejscu. By inni pracownicy mieli dostęp do wybranych danych wdrożyliśmy kolejną usługę – Microsoft 365 Teammembers oraz zintegrowaliśmy całość z systemem Oracle Database.

Ta operacja miała kluczową rolę dla sukcesu wdrożenia. Każdy przedstawiciel handlowy, korzystający z nowych narzędzi Microsoft musiał mieć dostęp do katalogu produktów oraz możliwość sprawdzania dostępności towaru i finalizacji transakcji. Nie zabrakło też wdrożenia rozwiązania wspierającego marketing - Microsoft Dynamics 365 Marketing. Ta inteligentna aplikacja automatyzuje wszystkie czynności niezbędne do zaimplementowania cyfrowej strategii marketingowej. Zmieniła podejście pracowników TZMO do marketingu już na zawsze. To koniec żmudnych, powtarzalnych czynności i ręcznej analizy danych. Od teraz optymalizacja prowadzonych kampanii przebiega jeszcze sprawniej, a wyodrębnianie wartości z danych klientów jeszcze szybciej. Dynamics Human Resources to kolejny produkt firmy Microsoft, który został wdrożony.

Specjaliści Supremo zadbali o przygotowanie użytkowników do efektywnego korzystania z nowych zasobów. To bardzo proste w obsłudze narzędzie codziennie motywuje zespoły do pracy, jednocześnie dbając o zachowanie porządku informacyjnego. Pozwala na zarządzanie świadczeniami, wynagrodzeniami, urlopami i nieobecnościami, a także przebytymi szkoleniami. Wyzwaniem w tym projekcie była współpraca z ludźmi, którzy na co dzień posługują się różnymi językami. Wiele osób, które brały czynny udział w projekcie mówi po polsku, oficjalnym językiem firmy jest niemiecki, natomiast język IT to angielski. Pełna dokumentacja i konfiguracje musiały uwzględnić te różnice. Projekt został zakończony wielkim sukcesem. W najbliższym czasie mamy nadzieję, na kolejne wspólne przedsięwzięcia i jesteśmy gotowi, by im sprostać.

Wyniki

Chętnie dzielimy się wiedzą

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Przesłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją polityki prywatności Supremo Sp. z o.o.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Ups! Coś poszło nie tak :(