TZMO S.A. to firma o zasięgu globalnym. Istnieje na 80 światowych rynkach, skutecznie wspierając i dbając o zdrowie swoich klientów. Jest producentem i dostawcą artykułów higienicznych, kosmetycznych oraz wyrobów medycznych. Nieustanny rozwój procesu produkcji, który jest wspierany przez nowe technologie wraz z nowoczesnym podejściem do zarządzania, są gwarancją sukcesu.
Marka TZMO stanęła przed wyzwaniem znalezienia optymalnego rozwiązania wspierającego ich działania sprzedażowe, które pozwoliłoby na efektywniejszą pracę przedstawicieli handlowych w terenie.
Zaimplementowaliśmy system Microsoft Dynamics 365 Sales, który okazał się kluczowym narzędziem dla przedstawicieli handlowych. Umożliwia tworzenie silnych relacji z klientami, szybkie podejmowanie decyzji sprzedażowych oraz przyspieszenie procesu zamykania transakcji.
Pracownicy TZMO są teraz wyposażeni w tablety z naszą natywną aplikacją, co pozwala im na planowanie optymalnych tras do klientów i efektywne zarządzanie czasem pracy. Ponadto integracja z Microsoft Power BI umożliwia generowanie raportów sprzedażowych, zapewniając zarządowi firmy pełną kontrolę nad procesami.
Bezpośredni kontakt z Supremo nawiązała spółka TZMO Deutschland GmbH, która poszukiwała najlepszego rozwiązania wspierającego działania sprzedażowe oraz marketingowe. Miało to kluczową rolę dla sukcesu wdrożenia z perspektywy całej firmy. Każdy przedstawiciel handlowy korzystający z nowych narzędzi musiał mieć dostęp do katalogu produktów oraz możliwość sprawdzania dostępności towaru i finalizacji transakcji. Wspólnie szukaliśmy rozwiązań, które rozwiązałyby również problem logistyczny firmy – zwłaszcza że klientami są apteki nienależące do sieci, często oddalone od siebie o duże odległości, w różnych miastach. Wszystkie informacje powinny być zbierane w jednym miejscu. Wyzwaniem w tym projekcie była współpraca z ludźmi, którzy na co dzień posługują się różnymi językami. Wiele osób, które brały czynny udział w projekcie, mówi po polsku, ale oficjalnym językiem firmy jest niemiecki. Natomiast język IT to angielski. Pełna dokumentacja i konfiguracje musiały uwzględnić te różnice.
Idealną opcją okazał się pakiet kilku aplikacji w środowisku Microsoft Dynamics 365. To nowy wymiar jakości obsługi, który reprezentują sobą pracownicy globalnej firmy TZMO. Przedstawicieli handlowi spółki są teraz wyposażeni w tablety i naszą natywną aplikację w środowisku Microsoft Dynamics 365 Sales. Okazała się ona być najlepszym, najefektywniejszym narzędziem, którego mogą używać w codziennej pracy. Dzięki niemu codziennie planują optymalne trasy do swoich klientów. Mogą również wyświetlać na mapie klientów, których dawno nie odwiedzali, a w których pobliżu się znajdują i od razu włączyć nawigację w telefonie. Każdy przedstawiciel handlowy ma możliwość szybkiego sporządzenia notatki na tablecie, wygenerowania cennika i przesłania go jeszcze w trakcie trwania spotkania. Dodatkowo Microsoft Dynamics 365 nieustannie zbiera dane o procesie sprzedaży i generuje raporty, które następnie są wizualizowane w Microsoft Power BI. By inni pracownicy mieli dostęp do wybranych danych, wdrożyliśmy kolejną usługę – Microsoft 365 Team Members oraz zintegrowaliśmy całość z systemem Oracle Database. Nie zabrakło też wdrożenia rozwiązania wspierającego marketing - Microsoft Dynamics 365 Marketing. Ta inteligentna aplikacja automatyzuje wszystkie czynności niezbędne do zaimplementowania cyfrowej strategii marketingowej. Nasi specjaliści zadbali również o przygotowanie użytkowników do efektywnego korzystania z nowych zasobów. Dynamics Human Resources to bardzo proste w obsłudze narzędzie, dbające o zachowanie porządku informacyjnego. Pozwala na zarządzanie świadczeniami, wynagrodzeniami, urlopami i nieobecnościami, a także szkoleniami.
Aplikacja Microsoft Dynamics 365 Sales umożliwia użytkownikom tworzenie i utrzymywanie silnych relacji z klientami. Przyspiesza proces zamykania sprzedaży. Pozwala na podejmowanie akcji na podstawie natychmiastowego wglądu w potrzebne dane, na śledzenie kontaktów, tworzenie zamówień, szans sprzedaży, a także sprzedaż łączoną. Jest również narzędziem do planowania kampanii i list marketingowych. Aplikacja Microsoft 365 Dynamics Marketing zmieniła podejście pracowników TZMO do marketingu już na zawsze. Wyznaczyła koniec żmudnych, powtarzalnych czynności i ręcznej analizy danych. Optymalizacja prowadzonych kampanii przebiega jeszcze sprawniej, a wyodrębnianie wartości z danych klientów znacznie szybciej. Środowisko Microsoft odpowiada tym samym na potrzeby zarządu firmy, który może być pewien, że ma wszystko pod kontrolą. Projekt cyfryzacji został zakończony wielkim sukcesem. Mamy nadzieję na kolejne wspólne przedsięwzięcia i jesteśmy gotowi, by im sprostać!
Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Sales przyczyniło się do znaczącej poprawy efektywności pracy przedstawicieli handlowych TZMO, co przełożyło się na lepszą obsługę klienta i wzrost satysfakcji z pracy. Tymczasem z dumą wspieramy TZMO w ich dążeniu do doskonałości, dostarczając narzędzia, które przekształcają wyzwania w sukcesy!
Skontaktuj się z nami!
Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!