O nas:
Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z wielu branż w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie poszukujemy doświadczonej sprzedażowo i biznesowo osoby, która będzie odpowiedzialna za relacyjną i doradczą sprzedaż naszych usług i produktów klientom oraz za budowanie i podtrzymywanie relacji z naszym głównym vendorem (Microsoftem). Będzie ona miała realny wpływ na realizację celów sprzedażowych w Supremo. Zależy nam na znalezieniu osoby, która interesuje się nowymi technologiami, a także dobrze rozumie się z działami IT.
Stanowisko: Business Development Manager
Miejsce pracy: Poznań / Praca zdalna / Praca hybrydowa
Masz doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i partnerami technologicznymi, jesteś wytrwały/a w pracy z klientem, cechujesz się dociekliwością w rozwiązywaniu problemów, a uśmiech i pozytywna, proaktywna aura są Twoimi znakami rozpoznawczymi? Chcesz pracować ze świetną, zgraną ekipą? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii? Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- Sprzedaż chmurowych rozwiązań Microsoft (Microsoft365, Azure, Security).
- Sprzedaż usług wdrożeniowych i utrzymaniowych związanych z Microsoft Cloud.
- Utrzymywanie jakościowych, długofalowych relacji z klientami.
- Samodzielne prowadzenie procesów sprzedażowych.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych.
- Ścisła współpraca z account managerami z Microsoft.
- Regularne pogłębianie swojej wiedzy technicznej oraz biznesowej, tak aby na bieżąco i adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm -bez tego ani rusz!
- Min. 2 lata pracy komercyjnej na podobnym stanowisku w branży IT/Tech.
- Doświadczenie w sprzedaży relacyjnej i doradczej.
- Umiejętność aktywnego słuchania i rozumienie potrzeb biznesowych klienta.
- Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z vendorami technologicznymi.
- Doświadczenie w sprzedaży usług i rozwiązań: chmurowych (Microsoft Azure), outsourcingu, hostingu, kolokacji, cyberbezpieczeństwa.
- Praktyczna znajomość platformy Microsoft 365.
- Zainteresowanie tematem nowych technologii i trendów w branży IT.
- Angielski na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę i negocjacje (preferowany B2).
- Mobilność – część rozmów może odbywać się zdalnie, ale sam/a najlepiej wiesz, że spotkania f2f z klientami najlepiej budują relacje.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
- Doświadczenie w sprzedaży usług i rozwiązań chmury publicznej (np. Google Cloud czy Amazon Web Services) lub prywatnej.
- Doświadczenie w ścisłej współpracy z działem IT oraz umiejętność zaadresowania wymagań klienta w kontekście platformy/infrastruktury czy migracji do chmury.
- Doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
A co my Tobie zaoferujemy?:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź współpraca b2b – celujemy w długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie zależnie od doświadczenia, z podziałem na podstawę oraz premie – w zakresie 8-16K brutto na UOP bądź10-20K netto na b2b.
- Wymianę wiedzy i doświadczeń – stawiamy na team spirit, a team mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy.
- Pełne wdrożenie w rolę oraz obowiązki, a także zapoznanie z portfolio naszych produktów.
- Możliwość rozwoju zarówno w obszarze biznesowym (rozwój portfolio usług Supremo i go-to-market; szansa na własny zespół),jak i technicznym (rola pre-salesa/ konsultanta, a może i nawet architekta rozwiązań proponowanych klientom).
- Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim Złotym Partnerem Microsoft.
- Pracę hybrydową (min. 2 dni stacjonarnie w naszym nowoczesnym, ale przyjaznym biurze na poznańskim Górczynie, w którym szybko poczujesz się jak w domu) bądź zdalną (aczkolwiek w pierwszych tygodniach pracy zależy nam, abyś pracował/a razem z resztą zespołu w Poznaniu, celem zapoznania się z ofertą, narzędziami oraz ekipą).
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance.
- Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
- Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 2 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
- Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager (część rozmowy odbędzie się w języku angielskim).
- Zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Mirkiem (Szefem Sprzedaży i jednocześnie być może Twoim przyszłym liderem) – rozmowa zajmie ok 60-90 minut.
- Na końcu wracamy do Teamsa i rozmowy finalnej, podczas której poznasz Michała (naszego CEO) – zajmie to jakieś 30-45 minut.
- Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 71 738 11 15.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)