O nas:
Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z wielu branż w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie poszukujemy doświadczonej sprzedażowo i biznesowo osoby, która będzie odpowiedzialna za relacyjną i doradczą sprzedaż naszychusług i produktów klientom oraz za budowanie i podtrzymywanie relacji z naszym głównym vendorem - firmą Microsoft. Będzie ona miała realny wpływ na realizację celów sprzedażowych w Supremo. Zależy nam na znalezieniu osoby, która interesuje się nowymi technologiami, a także dobrze rozumie się z działami IT.
Long story short – poszukujemy osoby na stanowisko:
Business Development Manager
Miejsce pracy: Poznań / Praca stacjonarna / Praca hybrydowa
Masz doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i partnerami technologicznymi, jesteś wytrwały/a w pracy z klientem, cechujesz się dociekliwością w rozwiązywaniu problemów, a uśmiech i pozytywna, proaktywna aura są Twoimi znakami rozpoznawczymi? Chcesz pracować ze świetną, zgraną ekipą? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii? Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- Sprzedaż chmurowych rozwiązań Microsoft (Microsoft365, Azure, Security).
- Sprzedaż usług wdrożeniowych i utrzymaniowych związanych z Microsoft Cloud.
- Utrzymywanie jakościowych, długofalowych relacji z klientami.
- Samodzielne prowadzenie procesów sprzedażowych.
- Realizacja założonych planów sprzedażowych.
- Ścisła współpraca z accountmanagerami z Microsoft.
- Wsparcie klientów w rozwiązaniu ich problemów poprzez odpowiedni dobór produktów Microsoft(doradztwo).
- Regularne pogłębianie swojej wiedzy technicznej oraz biznesowej, tak aby na bieżąco i adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm -bez tego ani rusz!
- Min. 2 lata pracy komercyjnej na podobnym stanowisku w branży IT/Tech.
- Doświadczenie w sprzedaży relacyjnej i doradczej.
- Umiejętność aktywnego słuchania i rozumienie potrzeb biznesowych klienta.
- Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z vendorami technologicznymi.
- Doświadczenie w sprzedaży usług i rozwiązań: chmurowych (Microsoft Azure), outsourcingu, hostingu, kolokacji, cyberbezpieczeństwa.
- Praktyczna znajomość platformy Microsoft 365.
- Zainteresowanie tematem nowych technologii i trendów w branży IT.
- Angielski na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę i negocjacje (preferowany B2).
- Mobilność – część rozmów może odbywać się zdalnie, ale sam/a najlepiej wiesz, że spotkania f2f z klientami najlepiej budują relacje.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
- Znajomość rozwiązań Microsoft 365, w tym różnic w planach licencyjnych i wbudowanych funkcjonalnościach.
- Doświadczenie w ścisłej współpracy z działem IT oraz umiejętność zaadresowania wymagań klienta w kontekście platformy/ infrastruktury czy migracji do chmury.
- Doświadczenie w wystąpieniach publicznych.
A co my Tobie zaoferujemy?:
- Zatrudnienie na podstawieumowy o pracę bądź współpraca b2b – celujemy w długofalową współpracę
- Wynagrodzenie zależnie oddoświadczenia, z podziałem na podstawę (8-10K brutto na UOP/ 10-13K netto nab2b) oraz premię
- Wymianę wiedzy i doświadczeń– stawiamy na team spirit, a team mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy
- Pełne wdrożenie w rolę oraz obowiązki, a także zapoznanie z portfolio naszych produktów
- Możliwość rozwoju zarówno w obszarze biznesowym (rozwój portfolio usług Supremo i go-to-market; szansa na własny zespół), jak i technicznym (rola pre-salesa/ konsultanta, a może i nawet architekta rozwiązań proponowanych klientom)
- Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim Partnerem Microsoft
- Pracę hybrydową (min. 2 dni stacjonarnie w naszym biurze na poznańskim Górczynie)
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance
- Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny
O procesie rekrutacji:
- Wyślij swoje zgłoszenie - w ciągu 2 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
- Ustalimy ok 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager.
- Następnie poznasz Przemka, jednego z naszych BDMów – spotkanie online zajmie Wam ok 60 min.
- Finalnie, zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Michałem, CEO Supremo – rozmowa zajmie ok 60-90 min.
- Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej - napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)