Pełen etat
Poznań / hybrydowo

Business Analyst & Product Owner

Jesteśmy Supremo – zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów oraz ekspertów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft, dla liderów z wielu branż w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku i Rekomendowanym Partnerem Microsoft. Dowodem najwyższej jakości naszych usług są specjalizacje Microsoft, którymi zostaliśmy wyróżnieni w trzech obszarach rozwiązań – Security, Modern Work i Digital & App Innovation Azure.

Aktualnie poszukujemy osoby doświadczonej w pracy analitycznej, która dobrze odnajduje się zarówno w pracy z zespołem inżynierskim, jak i w kontaktach z klientem zewnętrznym. Zależy nam na znalezieniu człowieka, który organizację i terminowość ma w małym paluszku, a jednocześnie umie elastycznie podejść do zmian w projektach (tak, staramy się pracować agile’owo 😊).

Long story short – rekrutujemy na stanowisko:

BUSINESS ANALYST & PRODUCT OWNER.

Masz doświadczenie w sprzedaży w IT/tech? Wiesz, jak dotrzeć do nawet najbardziej ukrytych potencjalnych klientów? Lubisz ludzi, a uśmiech i pozytywna aura są Twoimi znakami rozpoznawczymi? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii?

Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!

Zakres Twoich przyszłych obowiązków:

  • identyfikacja problemów i potrzeb klienta poprzez dociekliwe pytania i warsztaty,
  • zbieranie wymagań, analiza strategiczna, biznesowa, systemowa oraz funkcjonalna,
  • udział w projektowaniu rozwiązań, a także szacowaniu kosztów projektów razem z zespołem,
  • przygotowywanie zakresu projektu, harmonogramu, budżetu, dokumentacji projektowej i powdrożeniowej,
  • mapowanie procesów biznesowych,
  • tworzenie i współtworzenie User Stories,
  • zarządzanie backlogiem – priorytetyzacja zleceń/change requestów do realizacji,
  • wspieranie zespołu inżynierskiego – w rozumieniu celów, identyfikacji z potrzebami klienta i budowaniu zaangażowania w projekt,
  • stały rozwój wiedzy oraz kompetencji w zakresie portfolio produktów, które oferujemy,
  • certyfikacja z narzędzi i usług Microsoft.

Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem/tką? Czyli o must-have'ach:

  • Pozytywny vibe & wrodzony optymizm – bez tego ani rusz!
  • Minimum 2 lata doświadczenia komercyjnego w pracy jako analityk biznesowy/funkcjonalny/project manager/product owner/product specialist.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość i empatia w kontaktach z klientem oraz zespołem inżynierskim.
  • Umiejętność pracy z wieloma stakeholderami oraz zarządzania priorytetami i potrzebami w odniesieniu do zapotrzebowania ze strony klientów.
  • Wiedza z zakresu tworzenia oprogramowania.
  • Umiejętność prognozowania, a także przewidywania i zarządzania zagrożeniami w projektach.
  • Angielski na poziomie minimum B2.

Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Cię poznać? Czyli o tzw. bonus pointach:

  • Znajomość Power Platform (Power Automate, Power Apps, Power Pages, Power BI).
  • Znajomość Copilot Studio.
  • Znajomość Sharepoint.
  • Znajomość Azure DevOps.
  • Doświadczenie w pracach przy intranetach i/lub aplikacjach biznesowych.

A co my Tobie zaoferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę bądź współpracę B2B – celujemy w długofalową współpracę.
  • Wynagrodzenie – 10-14k zł brutto na UoP / 12-16,5k zł netto na B2B.
  • Wymianę wiedzy i doświadczeń – stawiamy na team spirit, a zespół mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy.
  • Współfinansowane benefity – MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe wtorki, zniżki na bilety do teatru.
  • Pracę w branży IT, w firmie będącej Rekomendowanym Partnerem Microsoft.
  • Pracę hybrydową – minimum 2 dni pracy stacjonarnej z naszego biura na poznańskim Górczynie.
  • Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance.
  • Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.

O procesie rekrutacji:

  1. Wyślij swoje zgłoszenie – w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
  2. Ustalimy ok. 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Managerką.
  3. Na tym etapie poznasz i porozmawiasz z Adrianem (Team Managerem z działu Business Apps) i Marysią (jedną z naszych Business Apps Specialist) – spotkanie online zajmie Wam 60-90 minut.
  4. Czas na decyzję..
  5. Welcome on board!

Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas. :)

Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej – napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.

Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)

Aplikuj!

Dołącz CV
Przesyłanie...
fileuploaded.jpg
✅ Plik został pomyślnie załadowany. Aby go do nas wysłać, kliknij przycisk 'Wyślij' poniżej.
📁 Przekroczono dozwolony rozmiar pliku. Maksymalny rozmiar: 10 MB.
Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak

Zobacz inne oferty pracy

Aplikuj i dołącz do rodziny Supremo

Masz pytania?
Porozmawiajmy!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.

Agata Michalak

People & Culture Manager

Wypełnij formularz

Dołącz CV
Przesyłanie...
fileuploaded.jpg
✅ Plik został pomyślnie załadowany. Aby go do nas wysłać, kliknij przycisk 'Wyślij' poniżej.
📁 Przekroczono dozwolony rozmiar pliku. Maksymalny rozmiar: 10 MB.
Twoje dane są bezpieczne
🤗 Dziękujemy! Twoja aplikacja została wysłana!
❌ Ups! Coś poszło nie tak