Aktualnie poszukujemy osoby doświadczonej w pracy analitycznej, która dobrze odnajduje się zarówno w pracy z zespołem inżynierskim, jak i w kontaktach z klientem zewnętrznym. Zależy nam na znalezieniu człowieka, który organizację i terminowość ma w małym paluszku, a jednocześnie umie elastycznie podejść do zmian w projektach (tak, staramy się pracować agile’owo 😊).
Long story short – rekrutujemy na stanowisko:
BUSINESS ANALYST & PRODUCT OWNER.
Masz doświadczenie w sprzedaży w IT/tech? Wiesz, jak dotrzeć do nawet najbardziej ukrytych potencjalnych klientów? Lubisz ludzi, a uśmiech i pozytywna aura są Twoimi znakami rozpoznawczymi? Interesuje Cię dalszy rozwój w branży nowoczesnych technologii?
Jeśli tak, to czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- identyfikacja problemów i potrzeb klienta poprzez dociekliwe pytania i warsztaty,
- zbieranie wymagań, analiza strategiczna, biznesowa, systemowa oraz funkcjonalna,
- udział w projektowaniu rozwiązań, a także szacowaniu kosztów projektów razem z zespołem,
- przygotowywanie zakresu projektu, harmonogramu, budżetu, dokumentacji projektowej i powdrożeniowej,
- mapowanie procesów biznesowych,
- tworzenie i współtworzenie User Stories,
- zarządzanie backlogiem – priorytetyzacja zleceń/change requestów do realizacji,
- wspieranie zespołu inżynierskiego – w rozumieniu celów, identyfikacji z potrzebami klienta i budowaniu zaangażowania w projekt,
- stały rozwój wiedzy oraz kompetencji w zakresie portfolio produktów, które oferujemy,
- certyfikacja z narzędzi i usług Microsoft.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem/tką? Czyli o must-have'ach:
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm – bez tego ani rusz!
- Minimum 2 lata doświadczenia komercyjnego w pracy jako analityk biznesowy/funkcjonalny/project manager/product owner/product specialist.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość i empatia w kontaktach z klientem oraz zespołem inżynierskim.
- Umiejętność pracy z wieloma stakeholderami oraz zarządzania priorytetami i potrzebami w odniesieniu do zapotrzebowania ze strony klientów.
- Wiedza z zakresu tworzenia oprogramowania.
- Umiejętność prognozowania, a także przewidywania i zarządzania zagrożeniami w projektach.
- Angielski na poziomie minimum B2.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Cię poznać? Czyli o tzw. bonus pointach:
- Znajomość Power Platform (Power Automate, Power Apps, Power Pages, Power BI).
- Znajomość Copilot Studio.
- Znajomość Sharepoint.
- Znajomość Azure DevOps.
- Doświadczenie w pracach przy intranetach i/lub aplikacjach biznesowych.
A co my Tobie zaoferujemy?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę bądź współpracę B2B – celujemy w długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie – 10-14k zł brutto na UoP / 12-16,5k zł netto na B2B.
- Wymianę wiedzy i doświadczeń – stawiamy na team spirit, a zespół mamy mocno zróżnicowany i chętny do pomocy.
- Współfinansowane benefity – MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe wtorki, zniżki na bilety do teatru.
- Pracę w branży IT, w firmie będącej Rekomendowanym Partnerem Microsoft.
- Pracę hybrydową – minimum 2 dni pracy stacjonarnej z naszego biura na poznańskim Górczynie.
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance.
- Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji:
- Wyślij swoje zgłoszenie – w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
- Ustalimy ok. 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Managerką.
- Na tym etapie poznasz i porozmawiasz z Adrianem (Team Managerem z działu Business Apps) i Marysią (jedną z naszych Business Apps Specialist) – spotkanie online zajmie Wam 60-90 minut.
- Czas na decyzję..
- Welcome on board!
Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas. :)
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej – napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)