Olga Chwiej

Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist
Supremo
5 minut czytania
8.8.2025

Można być wymagającym, a zarazem wyrozumiałym? Okazuje się, że można! Poznajcie Olgę Chwiej, która jest nie tylko mostem łączącym szczyty korporacyjnej hierarchii z zespołową ziemią obiecaną.

Jej ulubiona część pracy? To chwile, gdy może wyczarować coś z niczego. Kiedy nie jest zajęta ratowaniem świata przed nudą biurową, Olga snuje plany na kolejne przełomowe odkrycia, które mogą zmienić bieg historii… lub przynajmniej poprawić wyniki naszej firmy.

Jej pierwsza praca była równie ekscytująca jak obecna – rozpoczynała karierę w urzędzie w Żytomierzu, gdzie nauczyła się, że biurokracja to nie tylko papierkowa robota, ale i... sztuka. W Supremo ceni sobie otwartość, wsparcie i rodzinny klimat, co sprawia, że każdy dzień w pracy jest jak rodzinny obiad – tylko bez kłótni o to, kto zmywa naczynia. A jej życiowe motto? „Najważniejsze zacząć” – i to zdanie, które z pewnością przyda się każdemu, kto stoi przed wyzwaniem otwarcia nowego rozdziału nie tylko w biznesie!

Olga ma serce bijące w rytmie AI – i nie, to nie jest nowy gatunek muzyki techno, chociaż brzmi równie ekscytująco. Jej hobby to sport, podróże i spędzanie czasu z ludźmi, którzy są jej bliscy.

Więc zapnijcie pasy i zanurzcie się w świat Olgi Chwiej – kobiety, której zawsze wychodzą ulubione naleśniki, a poza kuchnią wie również, jak łączyć składniki prowadzące do sukcesu zawodowego.

Olga
w trzech słowach
Samodzielna, wymagająca i wyrozumiała

Ścieżka zawodowa Olgi

1️⃣ Specjalistka ds. przetargów w dziale finansowym w Urzędzie w Żytomierzu
2️⃣ Wykładowczyni na Politechnice w Żytomierzu, Wydział zarządzania – 11 lat oraz równolegle przez 6 lat: Badaczka naukowa w Instytucie Demografii i Badań Społecznych – doktorat
3️⃣ Również równolegle Zastępczyni Dyrektora ds. organizacyjnych w firmie R&D – oprogramowanie oraz technologie medialne i telewizyjne
4️⃣ Na rynku zawodowym w Polsce – Team Managerka, Delivery Center Managerka, Team Mangerka

Olga w Supremo zajmuje stanowisko Sales & Customer Service Team Managerki, gdzie jej główne zadania obejmują:

  • angażowanie członków zespołu w realizacje wizji i misji działu oraz całej firmy,
  • rekrutację nowych pracowników, onboarding, offboarding,
  • organizację pracy zespołu,
  • poprawę efektywności i produktywności, poprzez promowanie kultury ciągłego doskonalenia,
  • planowanie karier,
  • koordynację działań międzyoddziałowych.

Olga zawodowo:

1. Jaka jest Twoja rola w Supremo?

Jestem pośrednikiem między górą a ekipą i chcę dopilnować, żeby wszystko działało.

2. Jaka jest ulubiona część pracy?

Tworzenie czegoś, myślenie nad innowacjami, polepszenie i zobaczenie wyników tego.

3. Czego nauczyłaś się podczas najtrudniejszego projektu?

Startowanie firmy od zera. Nauczyłam się tego, że można nie mieć doświadczenia we wszystkim, ale czasami zaangażowanie i chęć realizacji mogą pokryć braki w doświadczeniu.

4. Technologia, która przyspiesza bicie mojego serca to...?

AI – możliwości wykorzystania.

5. Jaki jest idealny projekt, który chciałbyś zrobić?

Rozwój kariery innych ludzi.

6. Za co cenisz/lubisz Supremo?

Otwartość ludzi, wsparcie i rodzinna atmosfera.

7. Co Cię zaskoczyło najbardziej?

Nic mnie nie zaskoczyło, bo byłam przygotowana do tego, czego dowiedziałam się podczas rekrutacji.

8. Być dobrym pracownikiem to…?

Wywiązywać się ze swoich zadań, obowiązków i przestrzegać zasady. Zawsze dobierałam kulturowo firmy – muszę lubić to, co robię.

9. O jakim zawodzie myślałaś w dzieciństwie?

Jako dziecko nie miałam zawodu, który mnie fascynował. W bardziej świadomym wieku, jako nastolatka – konsulting. W tamtych czasach była topowa dziedzina, bardzo interesująca. Pozwalała zobaczyć, jak różne firmy potrafią zorganizować podobne procesy. Ogólnie marzyłam o tym, żeby być dobrym specjalistą w tym, co robię, posiadać fachową wiedzę.

10. Jaka była Twoja pierwsza praca w życiu?

Urząd Wojewódzki w Żytomierzu, wydział finansowy, organizacja przetargów.

Olga po godzinach:

1. Twoje hobby to...?

Sport, podróże i spędzanie czasu z bliskimi mi ludźmi.

2. Twoje spektakularne danie własnej roboty to...?

Robiłam torty, bardzo dobrze robię naleśniki.

3. Ulubiona książka?

„Samotność w sieci”, Janusza Leona Wiśniewskiego.

4. Ulubiony film?

„Wiedźmin”.

5. Ulubiony aktor i aktorka?

Nie przywiązuje się do aktorów czy aktorek, ważna jest dla mnie opinia o filmie.

6. Ulubiona gra komputerowa/planszowa?

Twister.

7. Kim byłaś w poprzednim wcieleniu?

Mistycznym bohaterem.

8. Mój smak/zapach dzieciństwa to...?

Szarlotka mojej mamy.

9. Jak lubisz odpoczywać?

Różnie – fizyczna aktywność to must have, bo inaczej źle funkcjonuję, ale też spędzenie czasu z córką i przyjaciółmi oraz dzień dla siebie – cisza i spokój.

10. Twoje największe marzenie?

Żeby wojna się skończyła.

Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist
Supremo

Mateusz to Supremowy guru i praktyk komunikacji wewnętrznej. Jest ekspertem od aplikacji Viva Engage (dawny Yammer) oraz SharePoint. Łączy talent do tworzenia angażującej komunikacji z kompetencjami związanymi z technologiami Microsoft. Co istotne, stawia człowieka w centrum każdego procesu biznesowego i rozwiązania technologicznego. Tym samym pokazuje, jakie przynosi to korzyści dla użytkowników, a także całej organizacji.