Weronika Machowicz

Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist
Supremo
3 minuty czytania
2.10.2024

Przygotujcie się na wywiad pełen dynamiki, precyzji i emocji, który będzie prawdziwym turniejem słów! Poznajcie Weronikę Machowicz, która w Supremo pełni rolę Office Specialist.

Werka to prawdziwa mistrzyni organizacji i radości, choć sama przyznaje, że ma... „krótki lont”. W Supremo jest odpowiedzialna za administrację oraz koordynację biura, a jej ulubioną częścią pracy jest poranna kawa z zespołem. Kto by pomyślał, że ten napój może być tak inspirujący?

Podczas najtrudniejszych projektów Weronika doskonaliła swoje umiejętności asertywności i zarządzania czasem. Marzy o aplikacji do zarządzania flotą służbową, co przyspiesza bicie jej serca. Idealny projekt? No tak, oczywiście aplikacja do obsługi floty samochodowej!

Weronika ceni Supremo za otwartość i wspierającą atmosferę, a najbardziej za dział Employee Success, gdzie pracują – według niej – najlepsi ludzie (a wśród nich osoba, która przeprowadziła ten wywiad!).

Poza pracą uwielbia oglądać filmy i czytać książki. Mimo tego, że robi przepyszne kotlety, twierdzi, że w poprzednim wcieleniu była nie szefową kuchni, a koszykarką. Może kiedyś zobaczymy ją na tronie z kotletem w jednej ręce i z piłką w drugiej? Weronika planuje też rozpocząć grę w tenisa – szuka chętnych do gry po drugiej stronie siatki!

Zachęcamy do przeczytania wywiadu, który będzie do złudzenia przypominać zmagania na korcie. Sprytne odbijanie piłeczki na najwyższym poziomie, z mocnymi uderzeniami w sam środek tematu. Nie zabraknie też szybkich i zaskakujących pytań, które będą niczym smecze, zmuszające do błyskawicznych reakcji!

Weronika
w trzech słowach
Emocjonalna, zorganizowana, radosna

Ścieżka zawodowa Weroniki

1️⃣ Specjalistka ds. administracyjnych w firmie zajmującej się prowadzeniem projektów unijnych
2️⃣ Asystentka ds. projektów EFS
3️⃣ Specjalistka ds. szkoleń
4️⃣ Specjalista ds. rozliczeń projektów EFS
5️⃣ Office Assistant w Supremo
6️⃣ Office Specialist w Supremo

Weronika w Supremo pełni funkcję Specjalistki ds. administracyjnych, gdzie jej główne zadania obejmują:

  • kompleksowe zarządzanie koordynacją i obsługą biura,
  • nadzór nad flotą aut firmowych,
  • wsparcie w tworzeniu, wdrażaniu, a także doskonaleniu procesów administracyjnych,
  • pomoc w projektach z zakresu HR oraz Employer Brandingu,
  • asystę w działaniach księgowych i finansowych.

Weronika zawodowo:

1. Jaka jest Twoja rola w Supremo?

Jestem odpowiedzialna za administrację i koordynację biura.

2. Jaka jest ulubiona część pracy?

Interakcja z zespołem przy porannej kawie, wiadomo. 😉

3. Czego nauczyłaś się podczas najtrudniejszego projektu?

Wciąż doskonalę umiejętność asertywności i zarządzania czasem.

4. Technologia, która przyspiesza bicie mojego serca to...?

Aplikacja do zarządzania flotą służbową, której stworzenie jest moim marzeniem!

5. Jaki jest idealny projekt, który chciałbyś zrobić?

Powtarzam – apka do obsługi floty samochodowej 😀 I wprowadzenie metody 5S w Supremo – z sukcesem.

6. Za co cenisz/lubisz Supremo?

Otwartość i wspierającą atmosferę. A najbardziej za najlepszy dział Employee Success, bo tam są najlepsi ludzie!

7. Co Cię zaskoczyło najbardziej w Supremo?

Najbardziej zaskoczyła mnie przyjazna i pomocna atmosfera. W firmie panuje niesamowity luz w dobrym tego słowa znaczeniu. Mogę sama zarządzać swoim czasem pracy, co bardzo doceniam jako osoba zorganizowana. Zachowywany jest work-life balance, a brak korporacyjnej struktury sprawia, że czuję się tu naprawdę swobodnie.

8. Być dobrym pracownikiem to…

...uczciwym być!

9. O jakim zawodzie myślałaś w dzieciństwie?

Koszykarka.

10. Jaka była Twoja pierwsza praca w życiu?

Hotel z restauracją – kelnerka.

Weronika po godzinach:

1. Twoje hobby?

Uwielbiam oglądać filmy i seriale na Netflixie. Próbuję swoich sił w fotografii (czyli milion zdjęć mojego dziecka i ładnych okoliczności przyrody). Do tego tenis – nie jest jeszcze moim hobby, ale czuję, że się nim stanie, gdy tylko zacznę w niego grać. Ale nie mam z kim! Ktoś szuka partnerki do gry w tenisa?

2. Twoje spektakularne danie własnej roboty to...?

Moje domowe kotlety.

3. Ulubiona książka?

„Milczenie owiec” Thomasa Harrisa.

4. Ulubiony film?

Mam mnóstwo ulubionych filmów! Podam kilka: „Diuna”, „Bękart”, „Joker”, „Ojciec Chrzestny”, „Pamiętnik”, „Milczenie Owiec”, „Zaginiona Dziewczyna”, „Hannibal”, „Casino Royale”, „Batman”, „Johny Wick”.

5. Ulubiony aktor i aktorka?

Mads Mikkelsen, a aktorka... Hmm, chyba nie mam ulubionej.

6. Ulubiona gra komputerowa/planszowa?

Planszówka Great Western Trail, komputerowa – Simsy!

7. Kim byłeś w poprzednim wcieleniu?

Koszykarką albo księżniczką.

8. Mój smak/zapach dzieciństwa

Smak truskawek z jogurtem i cukrem. Zapach mamusi.

9. Jak lubisz odpoczywać?

Bez dziecka.

10. Twoje największe marzenie?

Mieć dużo hajsu na wakajki z rodzinką. 😉

Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist
Supremo

Mateusz to Supremowy guru i praktyk komunikacji wewnętrznej. Jest ekspertem od aplikacji Viva Engage (dawny Yammer) oraz SharePoint. Łączy talent do tworzenia angażującej komunikacji z kompetencjami związanymi z technologiami Microsoft. Co istotne, stawia człowieka w centrum każdego procesu biznesowego i rozwiązania technologicznego. Tym samym pokazuje, jakie przynosi to korzyści dla użytkowników, a także całej organizacji.