Chcesz efektywnie pozyskiwać opinie od klientów, tworzyć testy wiedzy dla pracowników oraz przeprowadzać badania satysfakcji online? Microsoft Forms odpowie na Twoje potrzeby! Pozwala udostępniać profesjonalne ankiety, formularze i quizy, które można wypełniać na dowolnym urządzeniu.
Czego dowiesz się z tego artykułu?
Przekonaj się, jak to narzędzie może usprawnić komunikację i zbieranie różnych danych w Twojej firmie.
Microsoft Forms to popularna aplikacja wchodząca w skład pakietu Microsoft 365.
Microsoft stosuje w niej zaawansowane metody ochrony poufności danych. Z Microsoft Forms korzysta się tworzenia różnego rodzaju formularzy online – ankiet, testów wiedzy, kwestionariuszy, a nawet prostych quizów.
Obsługa samej aplikacji jest bardzo prosta – wystarczy:
Możesz wybrać gotowy motyw graficzny, dodać logo firmy czy ustawić tło. Po skończeniu edycji wystarczy wysłać respondentom link lub umieścić go na stronie internetowej.
Oznacza to, że możesz tworzyć i edytować formularze na dowolnym urządzeniu podłączonym do internetu – na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie czy smartfonie. Wszystkie dane są na bieżąco synchronizowane, więc masz do nich dostęp z każdego miejsca.
Microsoft Forms sprawdzi się wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba zbierania informacji od większej grupy osób.
Narzędzie znajdzie zastosowanie w wielu działach firmy.
Zamiast ręcznie zbierać i analizować dane w arkuszach czy dokumentach, pozwól narzędziu Forms zająć się tym automatycznie. Oszczędzisz dziesiątki godzin pracy, a zebrane informacje będą od razu gotowe do analizy.
Przyjrzyjmy się bliżej możliwościom aplikacji Microsoft Forms. Oto funkcje, które szczególnie przydadzą się w środowisku biznesowym.
Obok standardowych pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru Forms oferuje wiele innych rodzajów pól.
Możesz tworzyć:
Jeśli chcesz zbadać poziom zadowolenia, wykorzystaj pytania ze skalą ocen lub systemem gwiazdek.
To bardzo przydatna funkcja przy tworzeniu rozbudowanych formularzy.
Dzięki niej można ustawić, by niektóre pytania wyświetlały się warunkowo – w zależności od udzielonych wcześniej odpowiedzi.
Na przykład, jeśli ktoś w pytaniu o stanowisko zaznaczy „Menedżer”, zobaczy dodatkowe pytania dotyczące doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Pozwala to tworzyć bardziej spersonalizowane ankiety.
Nad jednym formularzem może pracować wiele osób.
W Forms wystarczy nadać uprawnienia współtwórców – członkom zespołu, by mogli wspólnie edytować pytania i analizować wyniki. Sprawdzi się to na przykład przy tworzeniu ankiety badającej różne aspekty funkcjonowania firmy przez kilka działów.
Microsoft Forms doskonale współpracuje z programami, których prawdopodobnie używasz na co dzień.
Możesz udostępniać formularze w Microsoft Teams, automatycznie zapisywać wyniki w Excelu czy wspólnie analizować dane w Power BI.
Formsy oferują podstawowe narzędzia do analizy wyników, generując automatycznie podsumowania i wykresy.
Gdy zbierzesz już wszystkie dane, łatwo wyeksportujesz wyniki do Excela, gdzie dokładnie je przeanalizujesz.
Zyskasz wydajne, kompleksowe narzędzie do zbierania danych, które usprawni wiele procesów w Twojej organizacji.
Oto najważniejsze korzyści wynikające z wyboru Microsoft Forms.
W Supremo pomożemy Ci wdrożyć kompleksowe rozwiązania cybersecurity, stworzyć nowoczesną przestrzeń do hybrydowej współpracy oraz zautomatyzować procesy biznesowe dzięki Power Platform.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach wdrożenia narzędzi Microsoft w Twojej firmie, skontaktuj się z nami!
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.