Webinar
Do obejrzenia

Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?

Obejrzyj nagranie ▶️
Zapisz się!
Kiedy:
19.10.2023
-
Gdzie:
Pełne nagranie dostępne online
Webinar
Do obejrzenia
19.10.2023
-

Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?

Obejrzyj nagranie ▶️
Bezpłatna rejestracja

Zależy Ci na prowadzeniu angażującej, skutecznej komunikacji wewnętrznej w firmie? Szukasz do tego odpowiedniego narzędzia i zastanawiasz się, jakie powinno mieć funkcje, a także ile będzie kosztować? Chcesz zobaczyć przykłady wdrożenia intranetu oraz aplikacji mobilnej?

Mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia! Zapraszamy na 60-minutowy bezpłatny webinar, podczas którego eksperci Supremo oraz gość specjalny z firmy Werner Kenkel omówią te zagadnienia. Pokażemy, jak działają konkretne narzędzia bazujące na rozwiązaniach Microsoft, które pozwolą szybko stworzyć firmowy intranet, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji. Brzmi ciekawie, prawda?

Nasz gość specjalny – Żaneta Waleńska – Starszy specjalista ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w firmie Werner Kenkel, opowie o swoich doświadczeniach związanych z prowadzeniem skutecznej komunikacji wewnętrznej skierowanej do pracowników biura oraz produkcji. Poznasz pomysły na to, jakie treści były najbardziej angażujące oraz jak firma Werner Kenkel wypromowała aplikację mobilną dla osób zatrudnionych na produkcji.

Dlaczego warto?

Wiedza

Zobaczysz, jak działają nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej – intranet, aplikacja dla pracowników i firmowe media społecznościowe.

Inspiracja

Dowiesz się, jak intranet pomaga w angażowaniu pracowników biura i produkcji w firmie Werner Kenkel oraz jakie rezultaty przynosi dynamiczna komunikacja wewnętrzna.

Efektywność

Poznasz możliwości wprowadzenia narzędzi Microsoft do komunikacji wewnętrznej wraz z szacunkową wyceną ich wdrożenia.

Energia

Nasi trenerzy i goście dostarczą garść przydatnych porad i energię do wprowadzania zmian w firmie.

Dla kogo jest przeznaczony webinar?

  • Dla specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej i innych osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
  • Dla menedżerów HR i marketingu poszukujących nowych skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
  • Dla specjalistów IT, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat możliwości SharePoint
  • Dla kadry zarządzającej, która chce zapewnić nowoczesną komunikację i zautomatyzować procesy wewnętrzne.

Korzyści wykorzystania Microsoft SharePoint

Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:

  1. Intranet
  2. Aplikację mobilną
  3. Firmowy portal społecznościowy

To optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności. SharePoint pomoże Ci wprowadzić w życie wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników. Bazując na nowoczesnym intranecie, Twoja firma może również wprowadzić szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych. Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego narzędzia – ten webinar jest dla Ciebie. W ciągu godziny pokażemy Ci konkretne rozwiązania i zainspirujemy do wprowadzania zmian. Zapraszamy!

Dodatkowe informacje: Zastrzegamy sobie prawo do decyzji odnośnie kwalifikacji uczestników do udziału w webinarze.

To również może Cię zainteresować ⤵️

5 bezpłatnych, praktycznych prelekcji z ekspertami od komunikacji wewnętrznej. Sprawdź już dziś!

Prowadzący

Kamil Salamon
SharePoint Online Solutions Architect | Supremo Sp. z o.o.

Ekspert i trener, który obecnie doradza klientom, jak efektywnie wdrożyć intranet i aplikacje dla pracowników. Zanim przyjął rolę konsultanta SharePoint, przygotowywał uczestników szkoleń do aktywnego wykorzystania narzędzi Microsoft 365. Być może już mieliście okazję go poznać podczas naszych warsztatów! Cechy charakterystyczne – analityczne myślenie, cierpliwość i głos radiowca, który koi wszystkie obawy związane z nowoczesnymi technologiami.

Mateusz Pluskota
Senior Employer Branding & Internal Communication Specialist | Supremo Sp. z o.o.

Mateusz to Supremowy guru i praktyk komunikacji wewnętrznej. Jest ekspertem od aplikacji Viva Engage (dawny Yammer) oraz SharePoint. Łączy talent do tworzenia angażującej komunikacji z kompetencjami związanymi z technologiami Microsoft. Co istotne, stawia człowieka w centrum każdego procesu biznesowego i rozwiązania technologicznego. Tym samym pokazuje, jakie przynosi to korzyści dla użytkowników, a także całej organizacji.

Archiwum webinarów

Archiwum szkoleń

Archiwum konferencji

Webinar
Nadchodzące
18.9.2025
10:00

Komunikacja wewnętrzna bez chaosu. Projektowanie ścieżek komunikacji, które działają

Obejrzyj bezpłatny webinar m.in. z Mają Gojtowską i naucz się, jak mądrze projektować komunikację wewnętrzną w swojej firmie. Sprawdź eksperckie porady oraz case study z budowy intranetu w TATUUM.

Nadchodzące
Webinar
24.6.2025
10:00

Bitwa o Twoje firmowe dane. Odkryj strategię ochrony informacji z Microsoft Purview

Pokażemy Ci, jak skutecznie zarządzać ryzykiem, spełniać rygorystyczne wymogi prawne oraz zabezpieczyć firmowe dane z wykorzystaniem Microsoft Purview – zaawansowanego narzędzia do zarządzania informacją i zgodnością.

Jesteśmy partnerem Microsoft

Od 2008 mamy status Gold Partner Microsoft, a w obecnym programie partnerskim zdobyliśmy tytuł Microsoft Solutions Partner. Pomagamy średnim i dużym przedsiębiorstwom w obszarze cyberbezpieczeństwa, wdrażania chmury Microsoft, aplikacji biznesowych, usprawniania procesów i komunikacji w firmie. Prowadzimy także warsztaty dla działów IT i użytkowników platformy Microsoft 365. Wspieramy zarówno firmy już korzystające z narzędzi Microsoft, jak i te, które dopiero zastanawiają się nad wyborem rozwiązań.