Webinar
Do obejrzenia

Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?

Obejrzyj nagranie ▶️
Zapisz się!
Kiedy:
20.6.2024
-
Gdzie:
Pełne nagranie dostępne online
Webinar
Do obejrzenia
20.6.2024
-

Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?

Obejrzyj nagranie ▶️
Bezpłatna rejestracja

Odkryj przyszłość HR i administracji dzięki mocy automatyzacji! Jak usprawniać procesy w HR, żeby ich… nie popsuć? Co zrobić, żeby nie zatracić się w usprawnianiu… dla usprawniania? ⚙️🔁

Zobacz, jak narzędzia Microsoft 365 oraz Microsoft Power Platform mogą ułatwić i przekształcić Twoje podejście do zarządzania procesami w zespołach HR-owych czy administracyjnych.

„A to tak można?!”

Jak najbardziej! W tym wypadku prostota czy brak kodowania nie wykluczają efektów, które docenisz zarówno Ty, jak i pracownicy. Nie musisz współpracować z software housem, budując skomplikowane aplikacje od zera. Wykorzystaj potencjał no-code oraz tego, z czego już korzystacie w firmie – w ramach środowiska Microsoft, a także sztucznej inteligencji Microsoft Copilot. Nasze automatyzacje bazujące na aplikacjach Microsoft są skalowalne i edytowalne w ramach upływu czasu!

Gotowa/gotowy do wspólnej drogi? 😊 Zapisz się na bezpłatny, 60-minutowy webinar już teraz!

Na co wpłynie wiedza z webinaru?

Większa efektywność

Dowiesz się, jak automatyzacja może skrócić czas wykonywania rutynowych zadań w HR i administracji, pozwalając skupić się na tym, co naprawdę ważne w Twojej pracy.

Zmniejszenie błędów

Zobaczysz, jak automatyzacje w narzędziach Microsoft 365 eliminują występowanie błędów ludzkich, zwiększając dokładność procesów w ramach działań HR.

Zadowolenie pracowników

Poznasz, w jaki sposób automatyzacja może poprawić doświadczenia pracowników, redukując frustrację związaną z brakiem prostych rozwiązań w codziennej współpracy.

Strategiczne planowanie

Odkryjesz, jak automatyzacje i wykorzystanie narzędzi Microsoft zapewniają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, umożliwiając szybsze podejmowanie decyzji w HR.

Czego dokładnie dowiesz się podczas webinaru?

Na godzinnym webinarze pokażemy, że oprócz działań dla naszych klientów w ramach wdrożeń chmurowych Microsoft, jesteśmy otwarci również na potrzeby Supremowiczów.

Własnymi siłami in-house wykorzystujemy technologie Microsoft i chcemy udowodnić, że jest to możliwe również w Twoim przypadku pod kątem automatyzacji w pracy HR-owca czy specjalisty ds. administracji.

Agata Michalak – People & Culture Managerka z Działu Employee Success wraz z Ewą Kurek – Business Apps Team Managerką, opowiedzą o tym, jakie automatyzacje w ramach środowiska Microsoft 365 udało i udaje się wprowadzać w Supremo. Mogą być one inspiracją do wdrożenia podobnych w Twojej firmie!

Gościem specjalnym webinaru Supremo będzie Klaudia Wilusz z Microsoft Polska, zajmująca stanowisko Channel Sales Manager Modern Work & Security. Na co dzień odpowiada w Microsoft za rozwój kanału Partnerskiego i sprzedaż rozwiązań dla segmentu SMB (rynek małych oraz średnich firm). Zna więc od podszewki wyzwania Klientów w kontekście cyfryzacji, a także wdrożeń technologii Microsoft. Dlatego opowie o praktycznym wykorzystaniu Copilot dla Microsoft 365 w pracy w HR i administracji, prezentując krótkie live demo narzędzia.

Co omówimy?

  • Aplikację B2B Nieobecności – działania HR,
  • Aplikację Zamówienia i rezerwacje – HR i back office,
  • Workflow Faktury B2B – zarządzanie wynagrodzeniami współpracowników – automatyzacja Microsoft Forms z przepływami – HR z księgowością i finansami,
  • jak Copilot, czyli sztuczna inteligencja od Microsoft, pomaga organizować prace rekruterskie.

Dodatkowo pokażemy, jak:

  • usprawniamy zamawianie sprzętu, a także jego przyjmowanie i zdawanie w procesie onboardingu oraz offboardingu bez obiegówek – HR z IT,
  • przyspieszamy zgłaszanie potrzeb rekrutacyjnych – HR z managementem,
  • zarządzamy aktualnie dostępnymi benefitami w organizacji – pod kątem ich dostępności dla pracowników, a także automatyzacji związanych ze zgłoszeniami,
  • dbamy o flotę samochodów w firmie,
  • zapisujemy się na śniadania i obiady, gdy w danym dniu pracujemy stacjonarnie. 😊

Agata jest product ownerką wszystkich wymienionych automatyzacji. Dzięki temu zyskasz wiedzę z pierwszej ręki, jak definiować potrzeby, jakie problemy można rozwiązywać automatyzacjami, a także jakie potencjalnie efekty oraz korzyści możesz dzięki nim uzyskać.

Dla kogo jest ten webinar?

Dla wszystkich osób pracujących w obszarze HR, a także administracji – poszukujących innowacyjnych rozwiązań i automatyzacji wspierających współpracę oraz optymalizację procesów w codziennej pracy.

Jeśli pełnisz funkcję:

  • HR Assistant / Specialist / Manager / Coordinator / Generalist, Head of HR,
  • People & Culture Manager / Specialist / Manager,
  • Talent Specialist, Talent / HR / People Partner,
  • Specialisty/-tki ds. zarządzania zasobami ludzkimi,
  • Specjalisty/-tki ds. Administracji / Administration Coordinator,
  • Office Assistant / Asystenta/-ki Biura, Front-Office Specialist,
  • Office Specialist / Manager / Coordinator,
  • Operations Specialist,
  • Finance Assistant, Finance Specialist,

to z naszego webinaru wyniesiesz wartości i gotowe pomysły do wdrożenia razem z nami w Twojej firmie.



Automatyzuj, a tym samym oszczędzaj czas w HR i administracji
, który przeznaczysz na skupienie się na najważniejszym – na ludziach w swojej organizacji. Dołącz do naszego webinaru, aby dowiedzieć się więcej! Stawiamy na praktykę, chcemy Cię zainspirować oraz poszerzać perspektywy.

Nie czekaj – zapisz się już teraz i zacznij zmieniać swoje środowisko pracy na lepsze!

Dodatkowe informacje:
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zapisu uczestników: którzy nie zapiszą się e-mailem służbowym w domenie firmy; których dane będą niekompletne i/lub celowo nieprawidłowe; a także, gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie o konflikcie interesów.
Nagranie z webinaru nie będzie publiczne – otrzymają je wyłącznie osoby zarejestrowane!

To również może Cię zainteresować ⤵️

5 bezpłatnych, praktycznych prelekcji z ekspertami od komunikacji wewnętrznej. Sprawdź już dziś!

Prowadzący

Agata Michalak
PEOPLE & CULTURE MANAGER, SUPREMO SP. Z O.O.

Z IT związana od 2016 roku. Tajniki HR zgłębia z pasją od ponad 6 lat. Z wykształcenia pedagog, co wbrew pozorom bardzo przydaje się w pracy także z dorosłymi ludźmi. W Supremo zajmuje się procesami HR dotyczącymi całościowym „cyklem życia” pracownika w firmie – od rekrutacji i onboardingu, przez rozwój oraz budowanie zaangażowania, aż po offboarding i program alumni. Zaangażowana w działania EB, a także czynna propagatorka i inicjatorka wdrażania usprawnień w obszarach operacyjnych oraz administracyjnych firmy. Prywatnie pochłania skandynawskie i polskie kryminały, baterie ładuje podczas długich spacerów, lubi city-breaki i leniwe sączenie kawy na tarasie.

Ewa Kurek
BUSINESS APPS TEAM MANAGER, SUPREMO SP. Z O.O.

Na co dzień w Supremo prowadzi zespół odpowiadający za tworzenie aplikacji low-code na bazie Microsoft Power Platform. Zarządza pracami łącznie 11 osób – inżynierów, architektów, developerów, analityków i specjalistki UX. Z wykształcenia jest psychologiem. Przez ponad 10 lat szkoliła oraz doradzała menadżerom w zakresie zarządzania ludźmi, budowania strategii, a także optymalizacji pracy. Dzięki swojemu doświadczeniu i praktycznej wiedzy, Ewa świetnie łączy aspekty psychologii z zarządzaniem, pomagając innym działać efektywniej, a tym samym osiągać lepsze wyniki.

Archiwum webinarów

Archiwum szkoleń

Archiwum konferencji

Webinar
Nadchodzące
18.9.2025
10:00

Komunikacja wewnętrzna bez chaosu. Projektowanie ścieżek komunikacji, które działają

Obejrzyj bezpłatny webinar m.in. z Mają Gojtowską i naucz się, jak mądrze projektować komunikację wewnętrzną w swojej firmie. Sprawdź eksperckie porady oraz case study z budowy intranetu w TATUUM.

Nadchodzące
Webinar
24.6.2025
10:00

Bitwa o Twoje firmowe dane. Odkryj strategię ochrony informacji z Microsoft Purview

Pokażemy Ci, jak skutecznie zarządzać ryzykiem, spełniać rygorystyczne wymogi prawne oraz zabezpieczyć firmowe dane z wykorzystaniem Microsoft Purview – zaawansowanego narzędzia do zarządzania informacją i zgodnością.

Jesteśmy partnerem Microsoft

Od 2008 mamy status Gold Partner Microsoft, a w obecnym programie partnerskim zdobyliśmy tytuł Microsoft Solutions Partner. Pomagamy średnim i dużym przedsiębiorstwom w obszarze cyberbezpieczeństwa, wdrażania chmury Microsoft, aplikacji biznesowych, usprawniania procesów i komunikacji w firmie. Prowadzimy także warsztaty dla działów IT i użytkowników platformy Microsoft 365. Wspieramy zarówno firmy już korzystające z narzędzi Microsoft, jak i te, które dopiero zastanawiają się nad wyborem rozwiązań.