Aktualnie, w związku z rozwojem firmy, rozszerzaniem oferty na rynku, zdobywaniem coraz większej liczby klientów oraz wewnętrznym uprocesowianiem się, poszukujemy kogoś, kto stanie ramię w ramię z naszym CEO – Michałem i weźmie pod swoje skrzydła operacje w firmie, a także będzie trzymać pieczę nad finansami Supremo. Zależy nam na znalezieniu osoby z praktycznym doświadczeniem w pracy na stanowisku zarządczym, umiejącej nadzorować procesy z lotu ptaka, ale jednocześnie niegubiącej istotnych detali.
Long story short – rekrutujemy na stanowisko:
CHIEF FINANCE & OPERATIONS OFFICER.
Podejmujesz decyzje na podstawie faktów i danych, a nie emocji czy osobistych preferencji? Nie boisz się podejmowania trudnych wyzwań oraz przeprowadzania firmy przez zmiany? Nie uprawiasz micromanagementu? Masz doświadczenie w prowadzeniu zespołów tak, aby maksymalnie wykorzystywały swój potencjał?
Jeśli tak, to czytaj dalej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków
- Partnerskie współzarządzanie firmą razem z Michałem – CEO Supremo: podejmowanie strategicznych decyzji wspólnie z CEO, regularna wymiana informacji dotyczących wyników, priorytetów i barier rozwojowych.
- Zarządzanie finansami firmy: budżetowanie, nadzór nad płynnością finansową, monitorowanie i zarządzanie ryzykiem finansowym, zarządzanie systemem kontrolingu finansowego, nadzór nad kosztami operacyjnymi i rekomendacje działań optymalizacyjnych.
- Zarządzanie działami Delivery, PMO i HR & Administracji – wyznaczanie celów i rozliczanie z wyników, egzekucja strategii operacyjnej, monitorowanie realizacji celów i projektów strategicznych firmy.
- Współpraca z outsourcowaną księgowością.
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem/tką? Czyli o must-have'ach
- Pozytywny vibe & wrodzony optymizm – bez tego ani rusz!
- Minimum 5 lat doświadczenia komercyjnego w pracy jako COO/CFO firmy (minimalnie 50-osobowej) w branży IT/tech lub pokrewnej.
- Biegła znajomość i praktycznie doświadczenie w zarządzaniu finansami firmy – rachunkowość zarządcza i finansowa, budżetowanie, cash-flow management, controlling, budowa i/lub optymalizacja procesów finansowych.
- Biegła znajomość i praktycznie doświadczenie w zarządzaniu operacjami w firmie – rozumienie procesów operacyjnych w firmach, umiejętność optymalizacji procesów, wdrażania KPI, standaryzacji i automatyzacji, umiejętność zarządzania, motywowania i rozwijania zespołów operacyjnych.
- Angielski na poziomie minimum B2.
- Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze i komunikacyjne.
- Zorientowanie na cel i wynik biznesowy przy jednoczesnym zrozumieniu kultury produktowo-technologicznej.
- Umiejętność zwinnej współpracy z CEO w modelu partnerskim.
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Cię poznać? Czyli o tzw. bonus pointach
- Doświadczenie w pracy w firmie wdrażającej rozwiązania Microsoft lub innej z branży big tech.
A co my Tobie zaoferujemy?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę bądź współpracę B2B – celujemy w długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie – 21-25k zł brutto na UoP / 25-30k zł netto na B2B.
- Współfinansowane benefity – MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe wtorki, zniżki na bilety do teatru.
- Pracę w branży IT, w firmie będącej wieloletnim, Rekomendowanym Partnerem Microsoft.
- Pracę hybrydową – minimum 2 dni pracy stacjonarnej z naszego biura na poznańskim Górczynie.
- Brak nadgodzin – zbyt cenimy nasz work-life balance.
- Choć lubimy i wdrażamy procesy, to nadal gwarantujemy swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny.
O procesie rekrutacji
- Wyślij swoje zgłoszenie – w ciągu 3 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment jeszcze nie.
- Ustalimy ok. 30-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Managerką.
- Na tym etapie poznasz i porozmawiasz z Michałem (CEO Supremo) – spotkanie w naszym biurze zajmie Wam 60-90 minut.
- Zapoznasz się także z Pawłem, który wspiera nas aktualnie w zarządzaniu finansami i operacjami – rozmowa potrwa 60-90 minut i odbędzie się online w Teams.
- Czas na decyzję...
- Welcome on board!
Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas. :)
Kontakt: jeśli cały czas nie udało nam się powyższym elaboratem przekonać Cię do aplikowania i chciał(a)byś dowiedzieć się więcej – napisz do Agaty na a.michalak@supremo.pl bądź skontaktuj się z nią telefonicznie: +48 61 669 83 90.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)