W Supremo wspieramy zespoły HR i administracji w optymalizacji procesów, dobierając odpowiednie narzędzia z pakietu Microsoft 365, Power Platform i Copilot.
Digitalizacja procesów HR oraz czasochłonnych, powtarzalnych zadań będzie znacznie łatwiejsza! Już nie musisz decydować się na rozbudowane oraz kosztowne systemy HRM, żeby Twoja codzienna praca oraz zarządzanie obszarem HR stało się bardziej efektywne.
Narzędzia HR w Microsoft 365 oraz aplikacje dają szerokie możliwości na zoptymalizowanie danego procesu. Pomożemy Ci dobrać rozwiązanie uwzględniające możliwości budżetowe Twojej firmy oraz poziom złożoności konkretnego workflow. Dobrze wiemy, że w praktyce czasami to właśnie najprostsze rozwiązania są najlepsze!
Zadania typu kopiuj-wklej, przy skali zatrudnienia kilkudziesięciu lub kilkuset pracowników, stają się czymś, czego unika się jak ognia. I będzie to wreszcie możliwe! 😉 Naszym celem wprowadzenia automatyzacji w HR i pracy zespołów administracji jest „uwolnienie” ich od realizacji niezbędnych, ale często żmudnych i powtarzalnych czynności.
Nasi trenerzy praktycznych umiejętności pracy w aplikacjach Microsoft 365 oraz eksperci Power Platform będą Ci towarzyszyć w cyfrowej podróży. Zapewnią odpowiedni poziom wiedzy i umiejętności, aby nowe narzędzia HR, a także ustandaryzowane procesy, zostały pozytywnie przyjęte w organizacji. Zarządzaj procesami HR like a pro!
Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, że każda firma jest inna, więc wymaga indywidualnego podejścia.
Dlatego poniższe przykłady to wyłącznie takie aplikacje HR, z których realnie korzystają nasi klienci.
Jeśli, według Ciebie, wśród poniższych propozycji nie znajduje się aplikacja, której potrzebujesz,
koniecznie skontaktuj się z nami, a w krótkim czasie stworzymy rozwiązanie dzięki technologiom no-code i low-code.
Nowi pracownicy doceniają sprawnie zorganizowany proces onboardingu przez HR.
Dzięki tej aplikacji wszystkie etapy procesu stają się integralną częścią harmonogramu wdrożenia. Elementy, takie jak: zapoznanie się z odpowiednią dokumentacją, procedurami oraz regułami obowiązującymi w firmie, znacznie przyspieszają przygotowanie do rozpoczęcia pracy.
Każdy etap może zostać zakończony potwierdzeniem przeczytania dokumentu, co gwarantuje, że pracownik zapoznał się z potrzebnymi materiałami.
Zespoły HR coraz częściej odpowiedzialne są również za kadrową obsługę kontrahentów B2B.
Nie są oni uwzględniani w tradycyjnych systemach kadrowo-płacowych. Dzięki prostym automatyzacjom HR wykorzystującym narzędzia Microsoft, faktury zbierane są poprzez formularz. Następnie automatycznie dystrybuowane są do odpowiednich osób lub działów. Zautomatyzowane jest również informowanie o dostępności i nieobecnościach współpracowników B2B.
Propagujemy ideę odejścia od maili w komunikacji wewnętrznej na linii firma-pracownik.
W przypadku średnich i dużych organizacji firmowy intranet SharePoint Online staje się źródłem wiedzy oraz miejscem, gdzie pracownicy szybko znajdują ważne dokumenty, procedury, wnioski urlopowe, benefity czy linki do aplikacji. Dzięki portalowi intranetowemu pracownicy zespołów HR i administracji zyskują czas, ograniczając indywidualną komunikację mailową.
Elektroniczne teczki pracowników to cyfrowe odpowiedniki tradycyjnych teczek personalnych.
Zawierają wszystkie niezbędne dokumenty i informacje dotyczące pracowników. Dzięki nim możliwe jest łatwe zarządzanie danymi personalnymi, dokumentami kadrowymi oraz innymi istotnymi informacjami w formie elektronicznej. Efekt? Przyspieszenie procesów HR, a także optymalizacja procesów kadrowych i administracyjnych.
To intuicyjna aplikacja, która zapewnia pełną kontrolę nad procesami związanymi z wszystkimi pojazdami w firmie.
Aplikacja Flota obejmuje proces wypożyczania aut, monitorowanie przejazdów oraz kontrolę kilometrówek. Dzięki integracji z systemami GPS, automatycznie rejestruje trasy i generuje raporty. Eliminuje to potrzebę ręcznej weryfikacji, a także wprowadzania danych przez osoby z działów HR i administracji.
Aplikacja Zamówienia i rezerwacje umożliwia łatwe zarządzanie zamówieniami.
Dotyczy to np. materiałów biurowych, sprzętu IT oraz rezerwacji, takich jak podróże służbowe. Integruje procesy z aplikacjami Microsoft 365, w tym z Teams i Outlook. System zapewnia bieżące powiadomienia o statusach, ułatwiając komunikację. Wpływa to na efektywniejsze zarządzanie zakupami. Znacząco zwiększa przejrzystość pracy administracyjnej.
Jeśli Twoja firma korzysta ze środowiska Microsoft 365, to wiele aplikacji i usług pozwalających na automatyzacje HR oraz administracji, dostępnych jest już w ramach posiadanych licencji. Tym samym, np. intranet SharePoint, nie wymaga dodatkowych subskrypcji na użytkownika. Natomiast kluczowa jest wiedza, jak różne narzędzia połączyć w sprawnie działający ekosystem automatyzujący współpracę.
Korzystamy z technologii low-code i no-code na bazie Power Platform. Pozwala to na szybkie stworzenie aplikacji z niewielkim udziałem kodowania. Nie potrzebujesz zespołu programistów, aby stworzyć aplikację, która spełni Twoje konkretne oczekiwania oraz specyficzne potrzeby firmy.
Aplikacje Power Platform są przede wszystkim zintegrowane z całym pakietem biurowym: aplikacją Outlook, Teams oraz Entra ID (wcześniej Azure AD), co zapewnia wysokie bezpieczeństwo danych pracowników.
Zobacz sposoby i pomysły na usprawnienie pracy w HR, które przygotowali nasi trenerzy!
Skontaktuj się z nami!
Wybierz, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia i umów się na konsultację. Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin!