Wiemy z własnego „podwórka”, że w codziennej pracy działy HR i administracji często napotykają specyficzne problemy, znane często wyłącznie w tej dziedzinie. Codzienne wyzwania związane z zarządzaniem rozproszonymi informacjami czy dokumentami, integracją narzędzi oraz koordynacją różnych procesów wymagają nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań.
Sprawdź więc, jakie aplikacje i automatyzacje wdrożyliśmy dzięki Microsoft 365, a także Power Automate w Supremo, które znacząco uprościły i przyspieszyły pracę w HR oraz administracji!
W dynamicznym świecie biznesu automatyzacja staje się kluczowym elementem również w działach HR i administracji.
– Mnogość dostępnych na rynku narzędzi dla działów HR, obecność różnych form zatrudnienia czy też brak uniwersalnych zasad dotyczących procesów współpracy z kontrahentami, tworzą złożony i wymagający „krajobraz” do zagospodarowania. Bywa, że przypomina to tzw. „zarządzanie chaosem” – zauważa Agata Michalak, People & Culture Manager w Supremo.
Nie inaczej było w Supremo. Przed stworzeniem każdej z automatyzacji i aplikacji dla HR oraz administracji w naszej firmie pojawiały się… frustracje. Przekuliśmy je w konkretne potrzeby – po Supremowemu!
– Dzięki połączeniu trzech obszarów – aplikacji Microsoft 365, Power Platform wraz z AI Copilot – tworzymy niestandardowe aplikacje biznesowe, automatyzując procesy bez konieczności pisania skomplikowanego kodu. Podejście no-code i low-code to teraźniejszość – podkreśla Ewa Kurek, Business Apps Team Leader w Supremo.
Automatyzacje i aplikacje, które prezentowaliśmy na webinarze: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” i opisujemy w tym artykule, są „podpięte” do naszego intranetu. Można z nich więc skorzystać szybko, bo praktycznie jednym kliknięciem.
Intranet firmowy sam w sobie stanowi główne „źródło prawdy” i komunikacji wewnętrznej wśród naszych pracowników. Dzięki temu eliminujemy potrzeby poszukiwania aktualnych linków, plików czy opisów procedur.
– Oczywiście użycie tych narzędzi i automatyzacji ma na celu uproszczenie codziennych zadań. Jednak chodzi też o możliwość dostarczania intuicyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań na szeroką skalę, które można dostosować do zmieniających się potrzeb organizacji. Co więcej, są one gotowe do wprowadzenia również poza Supremo – dodaje Ewa Kurek.
Czaty, maile, telefony, karteczki przyczepione do ekranów – kanały, którymi spływały potrzeby do działu administracji, powodowały duży nieporządek. Wymagało to ręcznego śledzenia statusów poszczególnych zamówień.
Problemem był także brak jasności co do szczegółowych wymagań. Na przykład lakoniczne stwierdzenie: „Potrzebna jest podkładka pod myszkę” dawało duże pole do interpretacji przy danym zamówieniu. W praktyce mogło nie spełnić realnych oczekiwań ani zamawiającego (IT), ani docelowego użytkownika.
Te frustracje, w połączeniu z trudnościami w przypisaniu odpowiedzialności za budżet (dział/zespół pracownika vs IT vs HR/administracja), były bodźcami do poszukiwania efektywniejszych rozwiązań – czyli Aplikacji Zamówienia i rezerwacje.
Od strony technicznej Aplikacja do zamówień i rezerwacji oferuje trzy poziomy ról – użytkownika, menedżera, administratora. Jej interfejs jest prosty i intuicyjny.
Nasza Aplikacja Zamówienia i rezerwacja ma duży wpływ na procesy onboardingu, a także offboardingu. Rozwiązanie znacząco upraszcza również przekazywanie oraz zarządzanie sprzętem. Eliminuje potrzebę podpisanych, papierowych protokołów, które często wydają się niezbędne w takich procesach. Tym samym dzięki automatyzacji, dział IT może teraz zarządzać sprzętem w sposób efektywny i mniej czasochłonny.
Część osób związanych zawodowo z Supremo współpracuje z nami w ramach tzw. umów B2B. Dlatego i tutaj również wyszliśmy naprzeciw pojawiającym się oczekiwaniom. Zarówno administracji, jak i kontrahentów – dbając o przejrzystość, szybkość oraz łatwość przetwarzania faktur za świadczone usługi.
Automatyzacja w Microsoft Forms – którą nazwaliśmy FV Kontrahenci, umożliwia automatyczne przesyłanie i przetwarzanie faktur. Eliminuje potencjalne błędy ludzkie, a tym samym przyspiesza weryfikację dokumentów.
Jak to wygląda w praktyce?
Aplikacja B2B Nieobecności w jednym miejscu zarządza wnioskami o dniach wolnych od świadczenia usług. Tym samym umożliwia łatwe i szybkie monitorowanie dostępności współpracowników z umową B2B. Dodatkowo automatycznie powiadamia o statusie wniosków w stosownym miejscu w aplikacji Microsoft Teams.
– Kontrahent składa wniosek o dzień wolny od świadczenia usług, wybierając daty oraz typ nieobecności. Zarówno administrator, jak i użytkownik mają możliwość podejrzenia wszystkich zatwierdzonych czy też oczekujących wniosków – wyjaśnia Agata Michalak.
Co więcej, administrator – czyli osoba z HR odpowiedzialna za kwestie nieobecności – może:
To wszystko znajduje się w naszej autorskiej Aplikacji na bazie Power Automate. Narzędzie umożliwia tworzenie złożonych przepływów pracy automatyzujących różnorodne zadania związane z zarządzaniem dniami wolnymi na B2B. Począwszy od wysyłania e-maili z powiadomieniami, kończąc na grupowaniu danych w jednym miejscu.
Dzięki Power Automate możliwe jest szybkie i efektywne realizowanie procesów, które wcześniej wymagały ręcznej interwencji.
Jakie korzyści przynosi Aplikacja Nieobecności B2B?
Microsoft Copilot, dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji, jest w stanie automatycznie generować treści, analizować dokumenty i wspierać procesy rekrutacji.
Takie wsparcie znacznie oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy w HR oraz administracji. Dlatego ostatnim, ale równie istotnym elementem naszego webinaru była prezentacja tego narzędzia w kontekście pracy w HR, o co zadbała Klaudia Wilusz – Channel Sales Manager Modern Work & Security w Microsoft Polska.
– Copilot to asystent AI, który ma za zadanie przyspieszyć codzienne operacyjne zadania w pracy na różnych stanowiskach. Może wspierać różne aspekty pracy w HR, takie jak tworzenie opisów stanowisk, porównywanie CV kandydatów czy analizowanie wideorozmów rekrutacyjnych w Microsoft Teams – informuje Klaudia.
Zapewnij wysoką jakość pracy w swoim biznesie! Odkryj, że automatyzacja procesów to oszczędność zasobów, ale także podstawa do zwiększenia efektywności operacyjnej.
Dlatego polecamy Ci obejrzeć nasz webinar: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?”. Zobacz, jak nasze rozwiązania – aplikacje i automatyzacje Microsoft 365 oraz Power Automate, sprawdzają się i wyglądają w praktyce. Wszystko osadzone w kontekście rozwiązywania realnych problemów w administracji oraz HR.
Poznaj praktyczne przykłady, a także pozyskaj konkretną wiedzę z pierwszej ręki!
Dowiedz się, jakie zagadnienia dokładnie omówiliśmy podczas webinaru z ekspertkami Supremo i Microsoft Polska, a następnie zamów bezpłatny dostęp do nagrania.
Zachęcamy do skorzystania z okazji i umówienia się na konsultacje, które pomogą dostosować rozwiązania do indywidualnych potrzeb w Twojej organizacji!
Wiemy z własnego „podwórka”, że w codziennej pracy działy HR i administracji często napotykają specyficzne problemy, znane często wyłącznie w tej dziedzinie. Codzienne wyzwania związane z zarządzaniem rozproszonymi informacjami czy dokumentami, integracją narzędzi oraz koordynacją różnych procesów wymagają nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań.
Sprawdź więc, jakie aplikacje i automatyzacje wdrożyliśmy dzięki Microsoft 365, a także Power Automate w Supremo, które znacząco uprościły i przyspieszyły pracę w HR oraz administracji!
W dynamicznym świecie biznesu automatyzacja staje się kluczowym elementem również w działach HR i administracji.
– Mnogość dostępnych na rynku narzędzi dla działów HR, obecność różnych form zatrudnienia czy też brak uniwersalnych zasad dotyczących procesów współpracy z kontrahentami, tworzą złożony i wymagający „krajobraz” do zagospodarowania. Bywa, że przypomina to tzw. „zarządzanie chaosem” – zauważa Agata Michalak, People & Culture Manager w Supremo.
Nie inaczej było w Supremo. Przed stworzeniem każdej z automatyzacji i aplikacji dla HR oraz administracji w naszej firmie pojawiały się… frustracje. Przekuliśmy je w konkretne potrzeby – po Supremowemu!
– Dzięki połączeniu trzech obszarów – aplikacji Microsoft 365, Power Platform wraz z AI Copilot – tworzymy niestandardowe aplikacje biznesowe, automatyzując procesy bez konieczności pisania skomplikowanego kodu. Podejście no-code i low-code to teraźniejszość – podkreśla Ewa Kurek, Business Apps Team Leader w Supremo.
Automatyzacje i aplikacje, które prezentowaliśmy na webinarze: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” i opisujemy w tym artykule, są „podpięte” do naszego intranetu. Można z nich więc skorzystać szybko, bo praktycznie jednym kliknięciem.
Intranet firmowy sam w sobie stanowi główne „źródło prawdy” i komunikacji wewnętrznej wśród naszych pracowników. Dzięki temu eliminujemy potrzeby poszukiwania aktualnych linków, plików czy opisów procedur.
– Oczywiście użycie tych narzędzi i automatyzacji ma na celu uproszczenie codziennych zadań. Jednak chodzi też o możliwość dostarczania intuicyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań na szeroką skalę, które można dostosować do zmieniających się potrzeb organizacji. Co więcej, są one gotowe do wprowadzenia również poza Supremo – dodaje Ewa Kurek.
Czaty, maile, telefony, karteczki przyczepione do ekranów – kanały, którymi spływały potrzeby do działu administracji, powodowały duży nieporządek. Wymagało to ręcznego śledzenia statusów poszczególnych zamówień.
Problemem był także brak jasności co do szczegółowych wymagań. Na przykład lakoniczne stwierdzenie: „Potrzebna jest podkładka pod myszkę” dawało duże pole do interpretacji przy danym zamówieniu. W praktyce mogło nie spełnić realnych oczekiwań ani zamawiającego (IT), ani docelowego użytkownika.
Te frustracje, w połączeniu z trudnościami w przypisaniu odpowiedzialności za budżet (dział/zespół pracownika vs IT vs HR/administracja), były bodźcami do poszukiwania efektywniejszych rozwiązań – czyli Aplikacji Zamówienia i rezerwacje.
Od strony technicznej Aplikacja do zamówień i rezerwacji oferuje trzy poziomy ról – użytkownika, menedżera, administratora. Jej interfejs jest prosty i intuicyjny.
Nasza Aplikacja Zamówienia i rezerwacja ma duży wpływ na procesy onboardingu, a także offboardingu. Rozwiązanie znacząco upraszcza również przekazywanie oraz zarządzanie sprzętem. Eliminuje potrzebę podpisanych, papierowych protokołów, które często wydają się niezbędne w takich procesach. Tym samym dzięki automatyzacji, dział IT może teraz zarządzać sprzętem w sposób efektywny i mniej czasochłonny.
Część osób związanych zawodowo z Supremo współpracuje z nami w ramach tzw. umów B2B. Dlatego i tutaj również wyszliśmy naprzeciw pojawiającym się oczekiwaniom. Zarówno administracji, jak i kontrahentów – dbając o przejrzystość, szybkość oraz łatwość przetwarzania faktur za świadczone usługi.
Automatyzacja w Microsoft Forms – którą nazwaliśmy FV Kontrahenci, umożliwia automatyczne przesyłanie i przetwarzanie faktur. Eliminuje potencjalne błędy ludzkie, a tym samym przyspiesza weryfikację dokumentów.
Jak to wygląda w praktyce?
Aplikacja B2B Nieobecności w jednym miejscu zarządza wnioskami o dniach wolnych od świadczenia usług. Tym samym umożliwia łatwe i szybkie monitorowanie dostępności współpracowników z umową B2B. Dodatkowo automatycznie powiadamia o statusie wniosków w stosownym miejscu w aplikacji Microsoft Teams.
– Kontrahent składa wniosek o dzień wolny od świadczenia usług, wybierając daty oraz typ nieobecności. Zarówno administrator, jak i użytkownik mają możliwość podejrzenia wszystkich zatwierdzonych czy też oczekujących wniosków – wyjaśnia Agata Michalak.
Co więcej, administrator – czyli osoba z HR odpowiedzialna za kwestie nieobecności – może:
To wszystko znajduje się w naszej autorskiej Aplikacji na bazie Power Automate. Narzędzie umożliwia tworzenie złożonych przepływów pracy automatyzujących różnorodne zadania związane z zarządzaniem dniami wolnymi na B2B. Począwszy od wysyłania e-maili z powiadomieniami, kończąc na grupowaniu danych w jednym miejscu.
Dzięki Power Automate możliwe jest szybkie i efektywne realizowanie procesów, które wcześniej wymagały ręcznej interwencji.
Jakie korzyści przynosi Aplikacja Nieobecności B2B?
Microsoft Copilot, dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji, jest w stanie automatycznie generować treści, analizować dokumenty i wspierać procesy rekrutacji.
Takie wsparcie znacznie oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy w HR oraz administracji. Dlatego ostatnim, ale równie istotnym elementem naszego webinaru była prezentacja tego narzędzia w kontekście pracy w HR, o co zadbała Klaudia Wilusz – Channel Sales Manager Modern Work & Security w Microsoft Polska.
– Copilot to asystent AI, który ma za zadanie przyspieszyć codzienne operacyjne zadania w pracy na różnych stanowiskach. Może wspierać różne aspekty pracy w HR, takie jak tworzenie opisów stanowisk, porównywanie CV kandydatów czy analizowanie wideorozmów rekrutacyjnych w Microsoft Teams – informuje Klaudia.
Zapewnij wysoką jakość pracy w swoim biznesie! Odkryj, że automatyzacja procesów to oszczędność zasobów, ale także podstawa do zwiększenia efektywności operacyjnej.
Dlatego polecamy Ci obejrzeć nasz webinar: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?”. Zobacz, jak nasze rozwiązania – aplikacje i automatyzacje Microsoft 365 oraz Power Automate, sprawdzają się i wyglądają w praktyce. Wszystko osadzone w kontekście rozwiązywania realnych problemów w administracji oraz HR.
Poznaj praktyczne przykłady, a także pozyskaj konkretną wiedzę z pierwszej ręki!
Dowiedz się, jakie zagadnienia dokładnie omówiliśmy podczas webinaru z ekspertkami Supremo i Microsoft Polska, a następnie zamów bezpłatny dostęp do nagrania.
• Nasz webinar „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” był odpowiedzią na potrzeby działów pracujących z różnego rodzaju zasobami.
• Dostarczyliśmy wielu cennych informacji i wskazówek o efektywnym wprowadzaniu usprawnień dzięki narzędziom Microsoft.
• Podczas spotkania online pokazaliśmy, jak automatyzacje radzą sobie z rzeczywistymi zadaniami w środowisku IT, w którym pracujemy w Supremo.
Zachęcamy do skorzystania z okazji i umówienia się na konsultacje, które pomogą dostosować rozwiązania do indywidualnych potrzeb w Twojej organizacji!
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.
Wiemy z własnego „podwórka”, że w codziennej pracy działy HR i administracji często napotykają specyficzne problemy, znane często wyłącznie w tej dziedzinie. Codzienne wyzwania związane z zarządzaniem rozproszonymi informacjami czy dokumentami, integracją narzędzi oraz koordynacją różnych procesów wymagają nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań.
Sprawdź więc, jakie aplikacje i automatyzacje wdrożyliśmy dzięki Microsoft 365, a także Power Automate w Supremo, które znacząco uprościły i przyspieszyły pracę w HR oraz administracji!
W dynamicznym świecie biznesu automatyzacja staje się kluczowym elementem również w działach HR i administracji.
– Mnogość dostępnych na rynku narzędzi dla działów HR, obecność różnych form zatrudnienia czy też brak uniwersalnych zasad dotyczących procesów współpracy z kontrahentami, tworzą złożony i wymagający „krajobraz” do zagospodarowania. Bywa, że przypomina to tzw. „zarządzanie chaosem” – zauważa Agata Michalak, People & Culture Manager w Supremo.
Nie inaczej było w Supremo. Przed stworzeniem każdej z automatyzacji i aplikacji dla HR oraz administracji w naszej firmie pojawiały się… frustracje. Przekuliśmy je w konkretne potrzeby – po Supremowemu!
– Dzięki połączeniu trzech obszarów – aplikacji Microsoft 365, Power Platform wraz z AI Copilot – tworzymy niestandardowe aplikacje biznesowe, automatyzując procesy bez konieczności pisania skomplikowanego kodu. Podejście no-code i low-code to teraźniejszość – podkreśla Ewa Kurek, Business Apps Team Leader w Supremo.
Automatyzacje i aplikacje, które prezentowaliśmy na webinarze: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” i opisujemy w tym artykule, są „podpięte” do naszego intranetu. Można z nich więc skorzystać szybko, bo praktycznie jednym kliknięciem.
Intranet firmowy sam w sobie stanowi główne „źródło prawdy” i komunikacji wewnętrznej wśród naszych pracowników. Dzięki temu eliminujemy potrzeby poszukiwania aktualnych linków, plików czy opisów procedur.
– Oczywiście użycie tych narzędzi i automatyzacji ma na celu uproszczenie codziennych zadań. Jednak chodzi też o możliwość dostarczania intuicyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań na szeroką skalę, które można dostosować do zmieniających się potrzeb organizacji. Co więcej, są one gotowe do wprowadzenia również poza Supremo – dodaje Ewa Kurek.
Czaty, maile, telefony, karteczki przyczepione do ekranów – kanały, którymi spływały potrzeby do działu administracji, powodowały duży nieporządek. Wymagało to ręcznego śledzenia statusów poszczególnych zamówień.
Problemem był także brak jasności co do szczegółowych wymagań. Na przykład lakoniczne stwierdzenie: „Potrzebna jest podkładka pod myszkę” dawało duże pole do interpretacji przy danym zamówieniu. W praktyce mogło nie spełnić realnych oczekiwań ani zamawiającego (IT), ani docelowego użytkownika.
Te frustracje, w połączeniu z trudnościami w przypisaniu odpowiedzialności za budżet (dział/zespół pracownika vs IT vs HR/administracja), były bodźcami do poszukiwania efektywniejszych rozwiązań – czyli Aplikacji Zamówienia i rezerwacje.
Od strony technicznej Aplikacja do zamówień i rezerwacji oferuje trzy poziomy ról – użytkownika, menedżera, administratora. Jej interfejs jest prosty i intuicyjny.
Nasza Aplikacja Zamówienia i rezerwacja ma duży wpływ na procesy onboardingu, a także offboardingu. Rozwiązanie znacząco upraszcza również przekazywanie oraz zarządzanie sprzętem. Eliminuje potrzebę podpisanych, papierowych protokołów, które często wydają się niezbędne w takich procesach. Tym samym dzięki automatyzacji, dział IT może teraz zarządzać sprzętem w sposób efektywny i mniej czasochłonny.
Część osób związanych zawodowo z Supremo współpracuje z nami w ramach tzw. umów B2B. Dlatego i tutaj również wyszliśmy naprzeciw pojawiającym się oczekiwaniom. Zarówno administracji, jak i kontrahentów – dbając o przejrzystość, szybkość oraz łatwość przetwarzania faktur za świadczone usługi.
Automatyzacja w Microsoft Forms – którą nazwaliśmy FV Kontrahenci, umożliwia automatyczne przesyłanie i przetwarzanie faktur. Eliminuje potencjalne błędy ludzkie, a tym samym przyspiesza weryfikację dokumentów.
Jak to wygląda w praktyce?
Aplikacja B2B Nieobecności w jednym miejscu zarządza wnioskami o dniach wolnych od świadczenia usług. Tym samym umożliwia łatwe i szybkie monitorowanie dostępności współpracowników z umową B2B. Dodatkowo automatycznie powiadamia o statusie wniosków w stosownym miejscu w aplikacji Microsoft Teams.
– Kontrahent składa wniosek o dzień wolny od świadczenia usług, wybierając daty oraz typ nieobecności. Zarówno administrator, jak i użytkownik mają możliwość podejrzenia wszystkich zatwierdzonych czy też oczekujących wniosków – wyjaśnia Agata Michalak.
Co więcej, administrator – czyli osoba z HR odpowiedzialna za kwestie nieobecności – może:
To wszystko znajduje się w naszej autorskiej Aplikacji na bazie Power Automate. Narzędzie umożliwia tworzenie złożonych przepływów pracy automatyzujących różnorodne zadania związane z zarządzaniem dniami wolnymi na B2B. Począwszy od wysyłania e-maili z powiadomieniami, kończąc na grupowaniu danych w jednym miejscu.
Dzięki Power Automate możliwe jest szybkie i efektywne realizowanie procesów, które wcześniej wymagały ręcznej interwencji.
Jakie korzyści przynosi Aplikacja Nieobecności B2B?
Microsoft Copilot, dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji, jest w stanie automatycznie generować treści, analizować dokumenty i wspierać procesy rekrutacji.
Takie wsparcie znacznie oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy w HR oraz administracji. Dlatego ostatnim, ale równie istotnym elementem naszego webinaru była prezentacja tego narzędzia w kontekście pracy w HR, o co zadbała Klaudia Wilusz – Channel Sales Manager Modern Work & Security w Microsoft Polska.
– Copilot to asystent AI, który ma za zadanie przyspieszyć codzienne operacyjne zadania w pracy na różnych stanowiskach. Może wspierać różne aspekty pracy w HR, takie jak tworzenie opisów stanowisk, porównywanie CV kandydatów czy analizowanie wideorozmów rekrutacyjnych w Microsoft Teams – informuje Klaudia.
Zapewnij wysoką jakość pracy w swoim biznesie! Odkryj, że automatyzacja procesów to oszczędność zasobów, ale także podstawa do zwiększenia efektywności operacyjnej.
Dlatego polecamy Ci obejrzeć nasz webinar: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?”. Zobacz, jak nasze rozwiązania – aplikacje i automatyzacje Microsoft 365 oraz Power Automate, sprawdzają się i wyglądają w praktyce. Wszystko osadzone w kontekście rozwiązywania realnych problemów w administracji oraz HR.
Poznaj praktyczne przykłady, a także pozyskaj konkretną wiedzę z pierwszej ręki!
Dowiedz się, jakie zagadnienia dokładnie omówiliśmy podczas webinaru z ekspertkami Supremo i Microsoft Polska, a następnie zamów bezpłatny dostęp do nagrania.
• Nasz webinar „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” był odpowiedzią na potrzeby działów pracujących z różnego rodzaju zasobami.
• Dostarczyliśmy wielu cennych informacji i wskazówek o efektywnym wprowadzaniu usprawnień dzięki narzędziom Microsoft.
• Podczas spotkania online pokazaliśmy, jak automatyzacje radzą sobie z rzeczywistymi zadaniami w środowisku IT, w którym pracujemy w Supremo.
Zachęcamy do skorzystania z okazji i umówienia się na konsultacje, które pomogą dostosować rozwiązania do indywidualnych potrzeb w Twojej organizacji!
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.
Wiemy z własnego „podwórka”, że w codziennej pracy działy HR i administracji często napotykają specyficzne problemy, znane często wyłącznie w tej dziedzinie. Codzienne wyzwania związane z zarządzaniem rozproszonymi informacjami czy dokumentami, integracją narzędzi oraz koordynacją różnych procesów wymagają nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań.
Sprawdź więc, jakie aplikacje i automatyzacje wdrożyliśmy dzięki Microsoft 365, a także Power Automate w Supremo, które znacząco uprościły i przyspieszyły pracę w HR oraz administracji!
W dynamicznym świecie biznesu automatyzacja staje się kluczowym elementem również w działach HR i administracji.
– Mnogość dostępnych na rynku narzędzi dla działów HR, obecność różnych form zatrudnienia czy też brak uniwersalnych zasad dotyczących procesów współpracy z kontrahentami, tworzą złożony i wymagający „krajobraz” do zagospodarowania. Bywa, że przypomina to tzw. „zarządzanie chaosem” – zauważa Agata Michalak, People & Culture Manager w Supremo.
Nie inaczej było w Supremo. Przed stworzeniem każdej z automatyzacji i aplikacji dla HR oraz administracji w naszej firmie pojawiały się… frustracje. Przekuliśmy je w konkretne potrzeby – po Supremowemu!
– Dzięki połączeniu trzech obszarów – aplikacji Microsoft 365, Power Platform wraz z AI Copilot – tworzymy niestandardowe aplikacje biznesowe, automatyzując procesy bez konieczności pisania skomplikowanego kodu. Podejście no-code i low-code to teraźniejszość – podkreśla Ewa Kurek, Business Apps Team Leader w Supremo.
Automatyzacje i aplikacje, które prezentowaliśmy na webinarze: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” i opisujemy w tym artykule, są „podpięte” do naszego intranetu. Można z nich więc skorzystać szybko, bo praktycznie jednym kliknięciem.
Intranet firmowy sam w sobie stanowi główne „źródło prawdy” i komunikacji wewnętrznej wśród naszych pracowników. Dzięki temu eliminujemy potrzeby poszukiwania aktualnych linków, plików czy opisów procedur.
– Oczywiście użycie tych narzędzi i automatyzacji ma na celu uproszczenie codziennych zadań. Jednak chodzi też o możliwość dostarczania intuicyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań na szeroką skalę, które można dostosować do zmieniających się potrzeb organizacji. Co więcej, są one gotowe do wprowadzenia również poza Supremo – dodaje Ewa Kurek.
Czaty, maile, telefony, karteczki przyczepione do ekranów – kanały, którymi spływały potrzeby do działu administracji, powodowały duży nieporządek. Wymagało to ręcznego śledzenia statusów poszczególnych zamówień.
Problemem był także brak jasności co do szczegółowych wymagań. Na przykład lakoniczne stwierdzenie: „Potrzebna jest podkładka pod myszkę” dawało duże pole do interpretacji przy danym zamówieniu. W praktyce mogło nie spełnić realnych oczekiwań ani zamawiającego (IT), ani docelowego użytkownika.
Te frustracje, w połączeniu z trudnościami w przypisaniu odpowiedzialności za budżet (dział/zespół pracownika vs IT vs HR/administracja), były bodźcami do poszukiwania efektywniejszych rozwiązań – czyli Aplikacji Zamówienia i rezerwacje.
Od strony technicznej Aplikacja do zamówień i rezerwacji oferuje trzy poziomy ról – użytkownika, menedżera, administratora. Jej interfejs jest prosty i intuicyjny.
Nasza Aplikacja Zamówienia i rezerwacja ma duży wpływ na procesy onboardingu, a także offboardingu. Rozwiązanie znacząco upraszcza również przekazywanie oraz zarządzanie sprzętem. Eliminuje potrzebę podpisanych, papierowych protokołów, które często wydają się niezbędne w takich procesach. Tym samym dzięki automatyzacji, dział IT może teraz zarządzać sprzętem w sposób efektywny i mniej czasochłonny.
Część osób związanych zawodowo z Supremo współpracuje z nami w ramach tzw. umów B2B. Dlatego i tutaj również wyszliśmy naprzeciw pojawiającym się oczekiwaniom. Zarówno administracji, jak i kontrahentów – dbając o przejrzystość, szybkość oraz łatwość przetwarzania faktur za świadczone usługi.
Automatyzacja w Microsoft Forms – którą nazwaliśmy FV Kontrahenci, umożliwia automatyczne przesyłanie i przetwarzanie faktur. Eliminuje potencjalne błędy ludzkie, a tym samym przyspiesza weryfikację dokumentów.
Jak to wygląda w praktyce?
Aplikacja B2B Nieobecności w jednym miejscu zarządza wnioskami o dniach wolnych od świadczenia usług. Tym samym umożliwia łatwe i szybkie monitorowanie dostępności współpracowników z umową B2B. Dodatkowo automatycznie powiadamia o statusie wniosków w stosownym miejscu w aplikacji Microsoft Teams.
– Kontrahent składa wniosek o dzień wolny od świadczenia usług, wybierając daty oraz typ nieobecności. Zarówno administrator, jak i użytkownik mają możliwość podejrzenia wszystkich zatwierdzonych czy też oczekujących wniosków – wyjaśnia Agata Michalak.
Co więcej, administrator – czyli osoba z HR odpowiedzialna za kwestie nieobecności – może:
To wszystko znajduje się w naszej autorskiej Aplikacji na bazie Power Automate. Narzędzie umożliwia tworzenie złożonych przepływów pracy automatyzujących różnorodne zadania związane z zarządzaniem dniami wolnymi na B2B. Począwszy od wysyłania e-maili z powiadomieniami, kończąc na grupowaniu danych w jednym miejscu.
Dzięki Power Automate możliwe jest szybkie i efektywne realizowanie procesów, które wcześniej wymagały ręcznej interwencji.
Jakie korzyści przynosi Aplikacja Nieobecności B2B?
Microsoft Copilot, dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji, jest w stanie automatycznie generować treści, analizować dokumenty i wspierać procesy rekrutacji.
Takie wsparcie znacznie oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy w HR oraz administracji. Dlatego ostatnim, ale równie istotnym elementem naszego webinaru była prezentacja tego narzędzia w kontekście pracy w HR, o co zadbała Klaudia Wilusz – Channel Sales Manager Modern Work & Security w Microsoft Polska.
– Copilot to asystent AI, który ma za zadanie przyspieszyć codzienne operacyjne zadania w pracy na różnych stanowiskach. Może wspierać różne aspekty pracy w HR, takie jak tworzenie opisów stanowisk, porównywanie CV kandydatów czy analizowanie wideorozmów rekrutacyjnych w Microsoft Teams – informuje Klaudia.
Zapewnij wysoką jakość pracy w swoim biznesie! Odkryj, że automatyzacja procesów to oszczędność zasobów, ale także podstawa do zwiększenia efektywności operacyjnej.
Dlatego polecamy Ci obejrzeć nasz webinar: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?”. Zobacz, jak nasze rozwiązania – aplikacje i automatyzacje Microsoft 365 oraz Power Automate, sprawdzają się i wyglądają w praktyce. Wszystko osadzone w kontekście rozwiązywania realnych problemów w administracji oraz HR.
Poznaj praktyczne przykłady, a także pozyskaj konkretną wiedzę z pierwszej ręki!
Dowiedz się, jakie zagadnienia dokładnie omówiliśmy podczas webinaru z ekspertkami Supremo i Microsoft Polska, a następnie zamów bezpłatny dostęp do nagrania.
• Nasz webinar „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” był odpowiedzią na potrzeby działów pracujących z różnego rodzaju zasobami.
• Dostarczyliśmy wielu cennych informacji i wskazówek o efektywnym wprowadzaniu usprawnień dzięki narzędziom Microsoft.
• Podczas spotkania online pokazaliśmy, jak automatyzacje radzą sobie z rzeczywistymi zadaniami w środowisku IT, w którym pracujemy w Supremo.
Zachęcamy do skorzystania z okazji i umówienia się na konsultacje, które pomogą dostosować rozwiązania do indywidualnych potrzeb w Twojej organizacji!
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.
Wiemy z własnego „podwórka”, że w codziennej pracy działy HR i administracji często napotykają specyficzne problemy, znane często wyłącznie w tej dziedzinie. Codzienne wyzwania związane z zarządzaniem rozproszonymi informacjami czy dokumentami, integracją narzędzi oraz koordynacją różnych procesów wymagają nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań.
Sprawdź więc, jakie aplikacje i automatyzacje wdrożyliśmy dzięki Microsoft 365, a także Power Automate w Supremo, które znacząco uprościły i przyspieszyły pracę w HR oraz administracji!
W dynamicznym świecie biznesu automatyzacja staje się kluczowym elementem również w działach HR i administracji.
– Mnogość dostępnych na rynku narzędzi dla działów HR, obecność różnych form zatrudnienia czy też brak uniwersalnych zasad dotyczących procesów współpracy z kontrahentami, tworzą złożony i wymagający „krajobraz” do zagospodarowania. Bywa, że przypomina to tzw. „zarządzanie chaosem” – zauważa Agata Michalak, People & Culture Manager w Supremo.
Nie inaczej było w Supremo. Przed stworzeniem każdej z automatyzacji i aplikacji dla HR oraz administracji w naszej firmie pojawiały się… frustracje. Przekuliśmy je w konkretne potrzeby – po Supremowemu!
– Dzięki połączeniu trzech obszarów – aplikacji Microsoft 365, Power Platform wraz z AI Copilot – tworzymy niestandardowe aplikacje biznesowe, automatyzując procesy bez konieczności pisania skomplikowanego kodu. Podejście no-code i low-code to teraźniejszość – podkreśla Ewa Kurek, Business Apps Team Leader w Supremo.
Automatyzacje i aplikacje, które prezentowaliśmy na webinarze: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” i opisujemy w tym artykule, są „podpięte” do naszego intranetu. Można z nich więc skorzystać szybko, bo praktycznie jednym kliknięciem.
Intranet firmowy sam w sobie stanowi główne „źródło prawdy” i komunikacji wewnętrznej wśród naszych pracowników. Dzięki temu eliminujemy potrzeby poszukiwania aktualnych linków, plików czy opisów procedur.
– Oczywiście użycie tych narzędzi i automatyzacji ma na celu uproszczenie codziennych zadań. Jednak chodzi też o możliwość dostarczania intuicyjnych, łatwych do wdrożenia rozwiązań na szeroką skalę, które można dostosować do zmieniających się potrzeb organizacji. Co więcej, są one gotowe do wprowadzenia również poza Supremo – dodaje Ewa Kurek.
Czaty, maile, telefony, karteczki przyczepione do ekranów – kanały, którymi spływały potrzeby do działu administracji, powodowały duży nieporządek. Wymagało to ręcznego śledzenia statusów poszczególnych zamówień.
Problemem był także brak jasności co do szczegółowych wymagań. Na przykład lakoniczne stwierdzenie: „Potrzebna jest podkładka pod myszkę” dawało duże pole do interpretacji przy danym zamówieniu. W praktyce mogło nie spełnić realnych oczekiwań ani zamawiającego (IT), ani docelowego użytkownika.
Te frustracje, w połączeniu z trudnościami w przypisaniu odpowiedzialności za budżet (dział/zespół pracownika vs IT vs HR/administracja), były bodźcami do poszukiwania efektywniejszych rozwiązań – czyli Aplikacji Zamówienia i rezerwacje.
Od strony technicznej Aplikacja do zamówień i rezerwacji oferuje trzy poziomy ról – użytkownika, menedżera, administratora. Jej interfejs jest prosty i intuicyjny.
Nasza Aplikacja Zamówienia i rezerwacja ma duży wpływ na procesy onboardingu, a także offboardingu. Rozwiązanie znacząco upraszcza również przekazywanie oraz zarządzanie sprzętem. Eliminuje potrzebę podpisanych, papierowych protokołów, które często wydają się niezbędne w takich procesach. Tym samym dzięki automatyzacji, dział IT może teraz zarządzać sprzętem w sposób efektywny i mniej czasochłonny.
Część osób związanych zawodowo z Supremo współpracuje z nami w ramach tzw. umów B2B. Dlatego i tutaj również wyszliśmy naprzeciw pojawiającym się oczekiwaniom. Zarówno administracji, jak i kontrahentów – dbając o przejrzystość, szybkość oraz łatwość przetwarzania faktur za świadczone usługi.
Automatyzacja w Microsoft Forms – którą nazwaliśmy FV Kontrahenci, umożliwia automatyczne przesyłanie i przetwarzanie faktur. Eliminuje potencjalne błędy ludzkie, a tym samym przyspiesza weryfikację dokumentów.
Jak to wygląda w praktyce?
Aplikacja B2B Nieobecności w jednym miejscu zarządza wnioskami o dniach wolnych od świadczenia usług. Tym samym umożliwia łatwe i szybkie monitorowanie dostępności współpracowników z umową B2B. Dodatkowo automatycznie powiadamia o statusie wniosków w stosownym miejscu w aplikacji Microsoft Teams.
– Kontrahent składa wniosek o dzień wolny od świadczenia usług, wybierając daty oraz typ nieobecności. Zarówno administrator, jak i użytkownik mają możliwość podejrzenia wszystkich zatwierdzonych czy też oczekujących wniosków – wyjaśnia Agata Michalak.
Co więcej, administrator – czyli osoba z HR odpowiedzialna za kwestie nieobecności – może:
To wszystko znajduje się w naszej autorskiej Aplikacji na bazie Power Automate. Narzędzie umożliwia tworzenie złożonych przepływów pracy automatyzujących różnorodne zadania związane z zarządzaniem dniami wolnymi na B2B. Począwszy od wysyłania e-maili z powiadomieniami, kończąc na grupowaniu danych w jednym miejscu.
Dzięki Power Automate możliwe jest szybkie i efektywne realizowanie procesów, które wcześniej wymagały ręcznej interwencji.
Jakie korzyści przynosi Aplikacja Nieobecności B2B?
Microsoft Copilot, dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji, jest w stanie automatycznie generować treści, analizować dokumenty i wspierać procesy rekrutacji.
Takie wsparcie znacznie oszczędza czas i zwiększa efektywność pracy w HR oraz administracji. Dlatego ostatnim, ale równie istotnym elementem naszego webinaru była prezentacja tego narzędzia w kontekście pracy w HR, o co zadbała Klaudia Wilusz – Channel Sales Manager Modern Work & Security w Microsoft Polska.
– Copilot to asystent AI, który ma za zadanie przyspieszyć codzienne operacyjne zadania w pracy na różnych stanowiskach. Może wspierać różne aspekty pracy w HR, takie jak tworzenie opisów stanowisk, porównywanie CV kandydatów czy analizowanie wideorozmów rekrutacyjnych w Microsoft Teams – informuje Klaudia.
Zapewnij wysoką jakość pracy w swoim biznesie! Odkryj, że automatyzacja procesów to oszczędność zasobów, ale także podstawa do zwiększenia efektywności operacyjnej.
Dlatego polecamy Ci obejrzeć nasz webinar: „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?”. Zobacz, jak nasze rozwiązania – aplikacje i automatyzacje Microsoft 365 oraz Power Automate, sprawdzają się i wyglądają w praktyce. Wszystko osadzone w kontekście rozwiązywania realnych problemów w administracji oraz HR.
Poznaj praktyczne przykłady, a także pozyskaj konkretną wiedzę z pierwszej ręki!
Dowiedz się, jakie zagadnienia dokładnie omówiliśmy podczas webinaru z ekspertkami Supremo i Microsoft Polska, a następnie zamów bezpłatny dostęp do nagrania.
• Nasz webinar „Jak wdrażać automatyzacje w HR i administracji z Microsoft 365?” był odpowiedzią na potrzeby działów pracujących z różnego rodzaju zasobami.
• Dostarczyliśmy wielu cennych informacji i wskazówek o efektywnym wprowadzaniu usprawnień dzięki narzędziom Microsoft.
• Podczas spotkania online pokazaliśmy, jak automatyzacje radzą sobie z rzeczywistymi zadaniami w środowisku IT, w którym pracujemy w Supremo.
Zachęcamy do skorzystania z okazji i umówienia się na konsultacje, które pomogą dostosować rozwiązania do indywidualnych potrzeb w Twojej organizacji!
Maciej z marketingiem związany jest od ponad 10 lat. W Supremo pracuje „na styku” strategii, kreacji i prowadzenia projektów promocyjnych od A do Z. Przy wykonywaniu codziennych obowiązków podczas budowania marki Supremo stawia na fakty, skuteczność oraz... spokój. Wierzy, że marketing to sztuka łączenia wizji z działaniem.