Jeśli nie masz swojego konta

Zaloguj za pomocą:

zapomniałeś hasła?
strzałka

W koszyku:

Brak produktów w koszyku.

Całkowita wartość:

Systemy CXM

Systemy CXM - Customer Experience Management są zbiorem zintegrowanych narzędzi, które firma używa do śledzenia, nadzorowania i organizowania każdej Internetowej interakcji między klientem, a organizacją w całym cyklu życia klienta.

Obecne czasy są decydujące dla kształtu funkcjonowania firm w niedalekiej przyszłości. Zachowania, oczekiwania i potrzeby klientów zmieniają się bardzo szybko. Szeroki wachlarz oferowanych produktów, wysoka jakość świadczonych usług w połączeniu z innowacyjnością są podstawowymi elementami zdobywania przewagi konkurencyjnej.

Te kluczowe dla klientów elementy są podstawą satysfakcji i w szerokiej perspektywie kształtują lojalność. W dobie zaostrzającej się konkurencji, podążanie za klientem i jego zmieniającymi się oczekiwaniami stają się kluczowymi wyzwaniami dla szybko rozwijających się przedsiębiorstw.

System CXM - Customer eXperience Management

Głównym zadaniem systemów CXM jest optymalizacja interakcji z punktu widzenia klienta, i w rezultacie zarządzanie doświadczeniami klienta w Internecie mając na celu budowę trwałej lojalności, zwiększenie zaangażowania i dochodów firmy.

Elementy systemu CXM

Systemy Customer Experience Management (CXM) to nie tylko sam system Content Management System lub Web Content Management System, to nowoczesne systemy posiadające wiele zintegrowanych i współpracujących ze sobą elementów, takich jak:

  • Web Content Management WCM / Content Management CMS;
  • Analityka ruchu na stronie - Web Analytics;
  • Zarządzanie kampaniami internetowymi obliczającymi ROI i ROMI;
  • Optymalizacja - Testy A/B, Testy MVT;
  • Personalizacji treści i oferty w czasie rzeczywistym;
  • Zarządzanie lejkiem sprzedażowym - Lead Management, Lead Scoring, Lead Nurturing;
  • Zaawansowany E-mail Marketing;
  • Marketing Automation;
  • Platformę E-commerce;
  • Zarządzanie relacjami z klientami - Customer Relationship Management CRM;
  • Platformy B2B i B2C;
  • Zaawanasowaną wyszukiwarkę - Full Text Search, Facet Search;
  • i innych, bardziej specjalistycznych narzędzi.

Przed wdrożeniem systemu CXM, musimy dokonać wyboru które elementy są potrzebne i czy możemy kupić zestaw all-in-one, który zawiera wszystko, czy może wybrać kilka najlepszych w swojej klasie produktów od różnych producentów.

All-In-One

Aby zaspokoić oczekiwania klientów, elementy CXM muszą być w pełni zintegrowane, nie tylko z funkcjami CMS, które zazwyczaj służą jako centrum systemu, ale również ze sobą.

Przykładowo twoja platforma do e-mail marketingu powinna być zintegrowana nie tylko z CMS, ale także z Web Analytics, modułem prowadzenia kampanii, zarządzaniem lejkiem sprzedażowym i komponentami do lead nurturing.

Wdrażanie wielu produktów od różnych dostawców, prowadzi w sposób nieunikniony do wielu poważnych problemów i może łatwo zagrozić wdrożeniu wydajnego systemu.

CXM = Kentico EMS

Mając na uwadze dobro klientów i szanując ich czas wierzymy w moc w pełni zintegrowanego rozwiązania CXM jakim jest system Kentico EMS.

Opierając rozwiązanie o system Kentico zapewniamy pełną platformę all-in-one, która zawiera wszystko, czego potrzebuje nowoczesna firma, aby zarządzać swoim serwisem internetowym, i co pozwala uzyskać natychmiastowe rezultaty marketingowe z inwestycji w platformę CXM.

CXM dla małych firm = Kentico CMS + SALESmanago

Dla firm i działów marketingu, które dopiero zaczynają korzystać z kanału Digital Marketing posiadamy hybrydowe rozwiązanie jakim jest połączenie systemu Kentico CMS z systemem Benhauer SALESmanago, co pozwala na szybkie i tanie rozpoczęcie działań eMarketingowych.

Integracja

Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że być może trzeba integrować nasze rozwiązania z produktami, jakie używane są w Twojej firmie, dlatego oferujemy kilka opcji integracji za pomocą:

  • .NET API,
  • REST API,
  • Web Services,
  • Bus System Integration Kentico,
  • Kanały RSS i XML.

Z systemem Kentico CXM masz wszystko, czego potrzebujesz w jednym zintegrowanym produkcie. Oferujemy także gotowe do wykorzystania interfejsy dla:

  • Active Directory,
  • Microsoft SharePoint,
  • Salesforce.com,
  • Data.com,
  • Mail Chimp.

Integracja z Comarch ERP

Nasze systemy zintegrowane są z oprogramowaniem firmy Comarch, co pozwala zbudować bardzo zaawansowane platformy eCommerce, B2B i B2C. System można zintegrować z:

Poprzez zapewnienie jednolitego wydajnego rozwiązania, pomożemy Ci dokonać wdrożenia systemu CXM bardziej skutecznie i opłacalnie.

Strategia wybiegająca w przyszłość

Doświadczenia klientów to nie tylko interakcje poprzez tradycyjne kanały, takie jak zakupy, wnioski z ankiet i komunikacji call center, ale również, w coraz większym stopniu, przez kanały Internetowe takie jak Twitter, Pinterest, LinkedIn i Facebook.

Aby zarządzać doświadczenie klienta, firmy muszą tworzyć strategię, która obejmuje wszystkie punkty kontaktu z klientami w całej organizacji.