Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!
Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?
Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).
Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.
Brzmi ciekawie, prawda?
Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?
To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.
Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:
Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.
Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.
– Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscu – mówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo. – Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.
Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.
Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:
Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności. Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.
Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.
Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!
Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.
Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!
Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?
Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).
Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.
Brzmi ciekawie, prawda?
Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?
To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.
Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:
Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.
Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.
– Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscu – mówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo. – Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.
Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.
Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:
Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności. Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.
Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.
Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!
Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.
Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!
Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?
Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).
Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.
Brzmi ciekawie, prawda?
Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?
To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.
Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:
Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.
Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.
– Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscu – mówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo. – Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.
Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.
Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:
Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności. Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.
Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.
Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!
Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.
Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!
Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?
Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).
Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.
Brzmi ciekawie, prawda?
Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?
To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.
Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:
Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.
Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.
– Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscu – mówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo. – Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.
Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.
Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:
Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności. Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.
Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.
Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!
Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.