Czym jest Intranet SharePoint – nowoczesne narzędzie komunikacji wewnętrznej?

Supremo
5 min czytania
4.1.2024
Supremo
Supremo
Rekomendowany Partner Microsoft
Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.

Czym jest Intranet SharePoint – nowoczesne narzędzie komunikacji wewnętrznej?

Supremo
Supremo
Supremo
5 min czytania
4.1.2024

Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!

Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?

Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).

Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.

Brzmi ciekawie, prawda?


Jak zachęcić pracowników produkcji do korzystania z aplikacji i intranetu na prywatnych telefonach?

Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?

To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.

Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:

  • począwszy od analizy potrzeb komunikacyjnych,
  • poprzez wprowadzenie intranetu oraz aplikacji opartej na Microsoft SharePoint,
  • aż po promocję wśród pracowników biura i produkcji.

Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.

Rosnąca rola komunikacji wewnętrznej z pracownikami biura i produkcji

Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.

Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscumówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo.Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.

Narzędzia Microsoft wspierające komunikację w organizacji

Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.

Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:

  • Intranet,
  • aplikację mobilną,
  • firmowy portal społecznościowy.
Dowiedz się, jakich aplikacji Microsoft użyć do wspierania komunikacji wewnętrznej – Teams czy Viva Engage (dawny Yammer)?


Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności.
Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.

Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.

Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!

Dla kogo jest przeznaczony webinar?

  • Dla specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej oraz innych osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
  • Dla menedżerów HR i marketingu – poszukujących nowych skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
  • Dla specjalistów IT – chcących dowiedzieć się więcej na temat możliwości Microsoft SharePoint.
  • Dla kadry zarządzającej/managementu – której zależy na zapewnieniu nowoczesnej komunikacji i zautomatyzowaniu procesów wewnętrznych.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego narzędzia do stworzenia Intranetu – ten webinar jest dla Ciebie. W ciągu godziny pokażemy Ci konkretne rozwiązania i zainspirujemy do wprowadzania zmian!

Możesz też ręcznie skopiować adres e-mail: sales@supremo.pl i wysłać do nas wiadomość.

Supremo
Supremo
Supremo

Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.

Czym jest Intranet SharePoint – nowoczesne narzędzie komunikacji wewnętrznej?

Supremo
Supremo
Supremo
5 min czytania
4.1.2024

Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!

Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?

Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).

Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.

Brzmi ciekawie, prawda?


Jak zachęcić pracowników produkcji do korzystania z aplikacji i intranetu na prywatnych telefonach?

Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?

To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.

Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:

  • począwszy od analizy potrzeb komunikacyjnych,
  • poprzez wprowadzenie intranetu oraz aplikacji opartej na Microsoft SharePoint,
  • aż po promocję wśród pracowników biura i produkcji.

Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.

Rosnąca rola komunikacji wewnętrznej z pracownikami biura i produkcji

Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.

Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscumówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo.Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.

Narzędzia Microsoft wspierające komunikację w organizacji

Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.

Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:

  • Intranet,
  • aplikację mobilną,
  • firmowy portal społecznościowy.
Dowiedz się, jakich aplikacji Microsoft użyć do wspierania komunikacji wewnętrznej – Teams czy Viva Engage (dawny Yammer)?


Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności.
Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.

Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.

Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!

Dla kogo jest przeznaczony webinar?

  • Dla specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej oraz innych osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
  • Dla menedżerów HR i marketingu – poszukujących nowych skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
  • Dla specjalistów IT – chcących dowiedzieć się więcej na temat możliwości Microsoft SharePoint.
  • Dla kadry zarządzającej/managementu – której zależy na zapewnieniu nowoczesnej komunikacji i zautomatyzowaniu procesów wewnętrznych.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego narzędzia do stworzenia Intranetu – ten webinar jest dla Ciebie. W ciągu godziny pokażemy Ci konkretne rozwiązania i zainspirujemy do wprowadzania zmian!

Możesz też ręcznie skopiować adres e-mail: sales@supremo.pl i wysłać do nas wiadomość.

Supremo
Supremo
Supremo

Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.

Czym jest Intranet SharePoint – nowoczesne narzędzie komunikacji wewnętrznej?

Supremo
Supremo
Supremo
5 min czytania
4.1.2024

Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!

Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?

Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).

Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.

Brzmi ciekawie, prawda?


Jak zachęcić pracowników produkcji do korzystania z aplikacji i intranetu na prywatnych telefonach?

Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?

To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.

Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:

  • począwszy od analizy potrzeb komunikacyjnych,
  • poprzez wprowadzenie intranetu oraz aplikacji opartej na Microsoft SharePoint,
  • aż po promocję wśród pracowników biura i produkcji.

Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.

Rosnąca rola komunikacji wewnętrznej z pracownikami biura i produkcji

Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.

Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscumówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo.Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.

Narzędzia Microsoft wspierające komunikację w organizacji

Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.

Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:

  • Intranet,
  • aplikację mobilną,
  • firmowy portal społecznościowy.
Dowiedz się, jakich aplikacji Microsoft użyć do wspierania komunikacji wewnętrznej – Teams czy Viva Engage (dawny Yammer)?


Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności.
Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.

Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.

Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!

Dla kogo jest przeznaczony webinar?

  • Dla specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej oraz innych osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
  • Dla menedżerów HR i marketingu – poszukujących nowych skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
  • Dla specjalistów IT – chcących dowiedzieć się więcej na temat możliwości Microsoft SharePoint.
  • Dla kadry zarządzającej/managementu – której zależy na zapewnieniu nowoczesnej komunikacji i zautomatyzowaniu procesów wewnętrznych.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego narzędzia do stworzenia Intranetu – ten webinar jest dla Ciebie. W ciągu godziny pokażemy Ci konkretne rozwiązania i zainspirujemy do wprowadzania zmian!

Możesz też ręcznie skopiować adres e-mail: sales@supremo.pl i wysłać do nas wiadomość.

Supremo
Supremo
Supremo

Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.

Czym jest Intranet SharePoint – nowoczesne narzędzie komunikacji wewnętrznej?

Supremo
Supremo
Supremo
5 min czytania
4.1.2024

Zrozumiała dla każdego, interesująca, ciekawa, wyjaśniająca – pomysłów na to, jaka powinna być komunikacja w firmie, można by wymieniać bez końca. Jednak jak dotrzeć z informacjami do ludzi na różnych stanowiskach i miejscach pracy, a jednocześnie sprawić, że mają oni odpowiedni poziom wiedzy na ważne tematy? Zapraszamy do obejrzenia 60-minutowego webinaru „Akcja-komunikacja! Jak zaangażować pracowników poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej?”!

Jak wspierać budowanie kultury organizacyjnej w firmie dzięki rozwiązaniom online?
Jak w jednym narzędziu przechowywać dane i pliki w łatwo dostępnej, bezpiecznej chmurze, jednocześnie angażując pracowników w życie firmy?
W jaki sposób docierać do ludzi zatrudnionych w różnych miejscach, o odmiennej specyfice pracy?

Eksperci Supremo – Kamil Salamon i Mateusz Pluskota pokazują, jak prowadzić angażującą i skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie z wykorzystaniem narzędzi Microsoft 365. Gościem specjalnym naszego wydarzenia została Żaneta Waleńska – Starsza specjalistka ds. komunikacji i liderka projektu wdrożenia Intranetu w Werner Kenkel, firmie zajmującej się produkcją tektury falistej, opakowań i standów (POS).

Na godzinnym nagraniu zobaczysz, jak działają konkretne narzędzia Microsoft SharePoint, które pozwolą szybko stworzyć intranet firmowy, aplikację dla pracowników i sieć społecznościową w Twojej organizacji.

Brzmi ciekawie, prawda?


Jak zachęcić pracowników produkcji do korzystania z aplikacji i intranetu na prywatnych telefonach?

Pracownicy bez stałego dostępu do komputerów firmowych potrzebują dopasowanych do ich potrzeb narzędzi, które na bieżąco przekazują informacje z życia firmy. Jak zatem zachęcić osoby zatrudnione na produkcji czy w magazynie do korzystania z aplikacji na telefonach również po godzinach pracy?

To wyzwanie stanęło przed Żanetą Waleńską, która kierowała projektem wdrożenia intranetowej platformy komunikacyjnej w firmie Werner Kenkel.

Podczas webinaru nasza gościni dzieli się szczegółami projektu i omawia wszystkie jego etapy:

  • począwszy od analizy potrzeb komunikacyjnych,
  • poprzez wprowadzenie intranetu oraz aplikacji opartej na Microsoft SharePoint,
  • aż po promocję wśród pracowników biura i produkcji.

Dodatkowo eksperci Supremo rozkładają na czynniki pierwsze temat licencji Microsoft – pozwalających pracownikom na korzystanie z firmowej aplikacji na swoich prywatnych telefonach.

Rosnąca rola komunikacji wewnętrznej z pracownikami biura i produkcji

Zaplanowana i dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna zapewnia wszystkim pracownikom dostęp do bieżących aktualności o firmie. Ponadto daje stały dostęp do dokumentów oraz plików niezbędnych do wykonywania ich obowiązków. Niezależnie od tego, czy pracują w biurze, w terenie, czy na hali produkcyjnej.

Dobrze poinformowani pracownicy czują się zaopiekowani. Lepiej im się pracuje, nie tracą czasu na domyślanie się, jakie są planowane działania firmy. Wszystkie informacje mogą szybko sprawdzić w jednym miejscumówi Mateusz Pluskota, Communication & Employer Branding Specialist w Supremo.Regularna komunikacja wewnętrzna wspiera kulturę współpracy i produktywność zespołów. Po prostu odpowiada na oczekiwania pracowników – dodaje.

Narzędzia Microsoft wspierające komunikację w organizacji

Praca zdalna zadomowiła się w naszych realiach na dobre. Skłania coraz więcej firm do rozwijania komunikacji wewnętrznej oraz poszukiwania odpowiedniej technologii, która w tym pomoże.

Jeśli Twoja firma już teraz korzysta ze środowiska Microsoft, to w ramach standardowych licencji możesz uruchomić aż 3 różne narzędzia wspierające komunikację:

  • Intranet,
  • aplikację mobilną,
  • firmowy portal społecznościowy.
Dowiedz się, jakich aplikacji Microsoft użyć do wspierania komunikacji wewnętrznej – Teams czy Viva Engage (dawny Yammer)?


Microsoft SharePoint to optymalny wybór pod kątem kosztów wdrożenia oraz funkcjonalności.
Pomoże Ci wprowadzić wszystkie plany na komunikację wewnętrzną i zwiększyć aktywność pracowników.

Bazując na nowoczesnym intranecie, będącym wewnętrzną witryną do komunikacji, Twoja firma może również zaimplementować szereg aplikacji automatyzujących różne procesy administracyjne. Chodzi o m.in. wypełnianie wniosków kadrowych czy podpisywanie dokumentów elektronicznych.

Oszczędzaj czas i zasoby w prosty sposób!

Dla kogo jest przeznaczony webinar?

  • Dla specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej oraz innych osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie.
  • Dla menedżerów HR i marketingu – poszukujących nowych skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej.
  • Dla specjalistów IT – chcących dowiedzieć się więcej na temat możliwości Microsoft SharePoint.
  • Dla kadry zarządzającej/managementu – której zależy na zapewnieniu nowoczesnej komunikacji i zautomatyzowaniu procesów wewnętrznych.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego narzędzia do stworzenia Intranetu – ten webinar jest dla Ciebie. W ciągu godziny pokażemy Ci konkretne rozwiązania i zainspirujemy do wprowadzania zmian!

Możesz też ręcznie skopiować adres e-mail: sales@supremo.pl i wysłać do nas wiadomość.

Supremo
Supremo
Supremo

Wierzymy w cyfrowe zmiany już od ponad 20 lat! Jako Rekomendowany Partner Microsoft pomagamy firmom o różnej wielkości i z różnych branż. Ciężką pracą osiągamy kolejne cele w postaci Specjalizacji oraz Kompetencji przyznawanych przez Microsoft. Są one dowodem potwierdzającym stopień naszej wiedzy, a także doświadczenia w obszarach Modern Work i Security.

Jakie artykuły jeszcze Ci polecamy?