Moduł extranet to możliwość rozszerzenia programu CRM o platformę B2B służącą do wymiany informacji z partnerami biznesowymi. To prosty i funkcjonalny sposób na prezentację oferty firmy w Internecie czy utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Ten wygodny kanał komunikacji można błyskawicznie stworzyć w środowisku Microsoft.
Extranet musi być w pełni zabezpieczony i funkcjonalny. Powinien pozwalać na szybkie składanie zamówień, zleceń serwisowych, przeglądanie produktów oraz pobieranie interesujących informacji. Zamknięta sieć komputerowa w chmurze ma na celu ułatwienie komunikacji z zewnętrznymi partnerami biznesowymi. Do ekstranetu logują się wyłącznie określone osoby, które otrzymały do niego dostępy.
To standardowe rozwiązanie, z którego można skorzystać w ramach środowiska Microsoft. Na bezproblemową integrację z portalami klientów pozwala SharePoint i Azure Active Directory B2B. Korzystając z tych rozwiązań można być pewnym niskich kosztów, przy jednoczesnej zgodzie z przepływami pracy i optymalizacją procesów biznesowych. Taka cyfrowa przestrzeń robocza gwarantuje większą przejrzystość i wzmacnia zaangażowanie współpracujących ze sobą stron.
Wykorzystanie platformy SharePoint wraz z integracją Azure Active Directory B2B to dostęp do informacji oraz możliwość zarządzania dokumentami z każdego miejsca. Niezależnie od tego, czy partnerzy to duże czy małe firmy. Nie muszą nawet korzystać z usługi Azure AD czy posiadać działu IT.
W extranecie nie ma potrzeby, aby zarządzać zewnętrznymi kontami lub hasłami. Nie musisz synchronizować kont czy zarządzać cyklami ich życia. Opracowując chmurowy extranet zyskasz zintegrowany system komunikacji bazujący na prostym dostępie do zasobów biznesowych. Dzięki temu, zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usług Supremo oraz rozwiązań chmurowych Microsoft, skontaktuj się z nami.